גופי קירור מים למעבד וכרטיסי מסך - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גופי קירור מים למעבד וכרטיסי מסך


mj23

Recommended Posts

לא קונים בלוק מים או Kit מוכן, אתה סתם לא תהיה מרוצה מהעבודה שלהם (הטובים שווי ערך בביצועים לקירורי אוויר טובים), אם תרצה מים אז עושים אותו כמו שצריך. אני בדיוק הזמנתי את המערכת שהרכבתי לi7 920 וGTX470 אם תרצה לראות את העלויות אז צירפתי תמונה, אל תשים לב לFittings שרשום שם כי הם לא נכונים זה אמור להיות G1/4 to 1/2 ID.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

אז קראתי קצת והלכתי לאתר ובחרתי תחלקים האלו אשמח לקבל ביקורת לגביהם ואם הבחירה טובה/זולה יחסית מכיוון שזה מחירים של ארצות הברית להזכירכם יש לי SLI 470GTX

I7 875K

Unit Price Qty. In Stock Cost

Swiftech Apogee GTZ Water Block

[remove]

$63.99 Yes $63.99

Swiftech MCR320 Quiet Power 3x120mm Radiator

[remove]

$56.99 Yes $56.99

Swiftech MCW80 VGA Water Block

[remove]

$55.99 Yes $111.98

Swiftech MCP655-B 1/2in. Water Pump

[remove]

$79.99 Yes $79.99

Fluid XP+ non-conductive coolant - 32oz. UV Alien Green

[remove]

$29.99 Yes $29.99

Subtotal: $342.94

Total: $342.94

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש אבל ממש לא טוב מה שעשית שם וגם חסר לך מלא חלקים, אני יעדכן מחר בפירוט מה אתה צריך לעשות, כרגע חזרתי מהעבודה ואני מותש מידי כדי להתחיל לרשום הכל..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה אחינו אם תוכל לרשום לי בדיוק איזה חלקים טוב לקנות בחול יהיה מעולה כך בחשבון שאני יכול להזמין חלקים פה מאתרים כמו למרות שהבלוק של הקירור למעבד אמרו לי שזה אחד הטובים ובקשר לצינורת אני יודע שלא רשמתי כי אני םפשוט לא מבין בזה אשמח לקבל פירוט מה צריך לקנות המפרט שלי רשום בפרופיל אגב ספק של קרוסיר 750 HX יספיק להחזיק תמערכת שלי עם אוברקלוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבלוק למעבד הוא אכן אחד הטובים אך לא הטוב ביותר, לגבי הבלוק של הכרטיס מסך לGTX470 הוא מאוד לא מומלץ מכיוון שהוא אוניברסלי ולא נותן קירור לRAM וMOFSETS שהם חלקים מאוד חמים בGTX470.

צירפתי לך את ההזמנה שלי בדיוק מהסיבה שתבין את העלות למערכת טובה ויעילה אך מכיוון שלך יש שני GTX470 הייתי ממליץ לך אפילו רדיאטור יותר רציני ממה שאני הזמנתי, קח גם בחשבון כמובן שתצטרך שני בלוקים לSLI כמו שאני הזמנתי שרק זה יוצא לפחות 200 דולר, תגיד לי מה התקציב ואני ינסה לעבוד על פיו.

לגבי הספק:

http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתקציב הזה שווה לך לקרר רק את המעבד (ייצא אפילו הרבה פחות מהתקציב הזה) אבל אם תרצה גם את שני הכרטיסי מסך זה יותר באיזור ה500$ לפחות תקציב.

עריכה:

באיזה מארז אתה משתמש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי שאתה לא ממליץ עליהם אבל בנוגע לביצועיים אפשר לקבל קצת מידע? על מה אתה מבסס תטענה שלך שהם בינונים יש לך איזה בינצמרק או משו להראות לי באוברקלוק איך המערכת פועלת אני לא מצליח למצוא השוואות באינטרנט....ואני רוצה רק שהקירור מים יחזיק לי 4.2-4.5 גיגה הרץ יכול להיות שזה יספיק לי הקירור הבנוי שכתבתי פה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...