עבור לתוכן

שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה

Featured Replies

פורסם

בהתחלה רצית להתנתק, עכשיו אתה רוצה שישנו לך את הפרטים... אם אתה לא סגור על עצמך אז גם הם לא יהיו סגורים

  • תגובות 129
  • צפיות 18.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

הוא אף פעם לא רצה להתנתק... באמת יש פה אנשים עם פיגור שכלי נראה לי.

פורסם
  • מחבר

בהתחלה רצית להתנתק, עכשיו אתה רוצה שישנו לך את הפרטים... אם אתה לא סגור על עצמך אז גם הם לא יהיו סגורים

אתה בן אדם מפגר.

פורסם

עמרי, לא יפה לרדת על אדם עם פיגור שכלי. :lol:

בהצלחה שיהיה, אני מאמין שאחרי מכתב כזה לכל הגורמים המתאימים, יעבירו אותך דירה למקום שרשום אצלם כיום. ;)

פורסם

התנתקתי מהוט בסוף דצמבר 2009, עם מכתב בדואר רשום, ביטול הוראת קבע וכו'.

אח"כ במשך 4 חודשים קיבלתי מהם מכתבים בהם רשום שאני חייב להם 200 ש' בגלל שלושת ימי ההתראה מראש.

בירור קצר העלה שהייתי חייב להם 12 שקלים, אבל הם המשיכו לשלוח לי שוב ושוב התראות על תשלום של 200 ש' + ריבית, כשאחרי כל מכתב כזה הרמתי להם טלפון, חיכיתי 40 דקות על הקו (+ ניתוקים), וקיבלתי התחייבות שאקבל את הודעת התשלום הנכונה, ושום דבר לא קרה עם זה.

בגלל שסירבתי לתת להם את כרטיס האשראי שלי, בסופו של דבר הם הגיעו למסקנה שאי אפשר לגבות את הסכום הזה, וירדו ממני.

זה היה מתסכל ברמות על.

פורסם

זה עדיין פורום מחשבים לא?

פשוט תכתוב תוכנה שתשלח לכל כתובת אפשרית שהיא באותו דומיין,

כאשר תגביל אותה לאותיות באנגלית בלבד (כנראה שאין אצלם מספרים ותווים מיוחדים, מלבד אולי נקודות)

ועד לאורך של כ-15 תווים (לא כולל הדומיין).

לא נשמע מסובך מדי לכתוב, אפילו די פשוט, ואין כל כך הרבה קומבינציות

שייקח למחשב מודרני כל כך הרבה זמן לנסות את כולם.

ככה זה בוודאות יגיע לכולם בחברה

פורסם

אתה בן אדם מפגר.

you just got trolled...

פורסם

זה עדיין פורום מחשבים לא?

פשוט תכתוב תוכנה שתשלח לכל כתובת אפשרית שהיא באותו דומיין,

:screwy:

מה שאתה מתאר פה נחשב לעבירה על החוק .

פורסם

זה עדיין פורום מחשבים לא?

פשוט תכתוב תוכנה שתשלח לכל כתובת אפשרית שהיא באותו דומיין,

כאשר תגביל אותה לאותיות באנגלית בלבד (כנראה שאין אצלם מספרים ותווים מיוחדים, מלבד אולי נקודות)

ועד לאורך של כ-15 תווים (לא כולל הדומיין).

לא נשמע מסובך מדי לכתוב, אפילו די פשוט, ואין כל כך הרבה קומבינציות

שייקח למחשב מודרני כל כך הרבה זמן לנסות את כולם.

ככה זה בוודאות יגיע לכולם בחברה

כן, ואז להוט תיהיה סוף סוף סיבה מוצדקת לתבוע לך את התחת.

פורסם
  • מחבר

אוקיי, שלחתי את זה עם שיפורים קלים בפקס לכל המספרים שיש לי.

בינתיים אני חוסך מעצמי את השליחה המיותרת במייל, במילא אף אחד לא מתייחס לכתובת המייל שמצאתי, לפי הדיווחים.

פורסם

גיליתי חברה שאני חושב שרמת השירות שלה נמוך יותר משל הוט - BROTHER

עליתי ביחד עם לקוח שלהם בקשר להגדרת פקס, נותקתי 4 פעמים בדיוק באותו זמן, לאחר מכן הגעתי למזכירות שהמשכתי להמתין אצלה עד שהגעתי לנציג.

ככל הנראה לפי הקול והמוטיביצה שלהם נציגי התמיכה באיזור גיל ה40-50, הראשון לא היה אדיב בכלל וניסה לנפנף את הלקוח כמה שיותר מוקדם, שהבעיה היא בקו והתעקש שהשלב הבא לבדוק למה הפקס לא שולח פקס היא לנסות לקבל, וכשהלקוח קצת התרגז ורצה פתרון אחר הוא פשוט עשה לו "העבר" לנציג אחר שקיבל את השיחה מחדש כאילו רק הרגע התקשרנו. גם השני לא היה מדהים דרך אגב.

פורסם

התנתקתי מהוט בסוף דצמבר 2009, עם מכתב בדואר רשום, ביטול הוראת קבע וכו'.

אח"כ במשך 4 חודשים קיבלתי מהם מכתבים בהם רשום שאני חייב להם 200 ש' בגלל שלושת ימי ההתראה מראש.

בירור קצר העלה שהייתי חייב להם 12 שקלים, אבל הם המשיכו לשלוח לי שוב ושוב התראות על תשלום של 200 ש' + ריבית, כשאחרי כל מכתב כזה הרמתי להם טלפון, חיכיתי 40 דקות על הקו (+ ניתוקים), וקיבלתי התחייבות שאקבל את הודעת התשלום הנכונה, ושום דבר לא קרה עם זה.

בגלל שסירבתי לתת להם את כרטיס האשראי שלי, בסופו של דבר הם הגיעו למסקנה שאי אפשר לגבות את הסכום הזה, וירדו ממני.

זה היה מתסכל ברמות על.

על דברים כאלה, אי אפשר להגיש תלונה במשטרה על ניסיון הונאה/גניבה נגד הבעלים של הוט?

אם למשל חברה/חנות קטנה הייתה מנסה לחייב על סכום שהוא מעבר לסכום העסקה, בקלות היה ניתן להגיש נגדו תלונה על הונאת אשראי...אז למה במקרה הזה זה שונה?

סתם משהו שחשבתי עליו...אני לא כל כך בקיא בדברים האלה ובדקויות האלה של החוק, ואני אשמח לתשובה לגבי העניין אם מישהו פה יודע.

פורסם

על דברים כאלה, אי אפשר להגיש תלונה במשטרה על ניסיון הונאה/גניבה נגד הבעלים של הוט?

לא - הבעלים של הוו לא ביצע שום עבירה פלילית.

כן אפשר לתבוע להם את האמא במסגרת ביהמ"ש (אי ניתוק - פיצוי עד 10000 שח).

הם פשוט משתמשיםבשיטת מצליח - שלצערי מאוד נפוצה בארצנו.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

נחמד מצידך שבדיוק הקפצת את הנושא, לא היה לי כוח לחפש אותו.. בדיוק היום חזרו אליי ממחלקת פניות הציבור של הוט, אחרי שקיבלו את הפקס שלי ששלחתי ללשכת המנכ"ל.

הם סוף סוף עדכנו את הפרטים שלי, אחרי כמעט 4 חודשים :/

אני מקווה שבזה הסיפור נגמר, לפחות עד 2011 שבו אני ארצה לעזוב אותם בגלל שלא יהיה יותר ביפ..

לפחות עכשיו יש לי גם את הטלפון הישיר שלהם (של פניות הציבור) ללא המתנות ואני לא צריך לעבור דרך שירות לקוחות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים