שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות לקוחות של הוט - חוצפה שאין כדוגמתה


Milford Cubicle

Recommended Posts

חוויתי על בשרי את הניתוקים הללו...

הפתרון היה להתקשר מחסוי ולא להקיש את המספר טלפון שמעודכן במערכת.

עשיתי בדיקה

התקשרתי מהנייד מזוהה - נותקה השיחה

ניסיון שני - נותקה

ניסיון שלישי - נותקה

התקשרתי מחסוי - הועבר לנציג שירות בהצלחה

הייתי חייב לדעת אם זה באמת קורה לי או שאני מדמיין - ניתקתי את השיחה ישר אחרי שהוא ענה

התקשרתי מזוהה - השיחה נותקה

התקשרתי חסוי - הועבר שוב בהצלחה

למדתי לקח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 129
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מסכים - אני מקווה רק שכמו שהיה בשינוי הקודם (הורדת הולמרק) של החבילה שההתנתקות מהם תהיה ללא קנס (החלטת מועצת הכבלים)

http://www.ice.co.il/article/view/242489

לא יהיה אפשר להתנתק, ההחלפה היא לפי הרשיון מפעיל, הם מחליפים את הערוץ בערוץ "שווה ערך", בדיוק כמו שהם החליפו לפני כמה חודשים את ESPN ליורוספורט 2 ולא היה אפשר להתנתק

ולא כמו הולמרק שלא היה שווה ערך אז הם היו מחויבים לתת נק' יציאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוויתי על בשרי את הניתוקים הללו...

הפתרון היה להתקשר מחסוי ולא להקיש את המספר טלפון שמעודכן במערכת.

עשיתי בדיקה

התקשרתי מהנייד מזוהה - נותקה השיחה

ניסיון שני - נותקה

ניסיון שלישי - נותקה

התקשרתי מחסוי - הועבר לנציג שירות בהצלחה

הייתי חייב לדעת אם זה באמת קורה לי או שאני מדמיין - ניתקתי את השיחה ישר אחרי שהוא ענה

התקשרתי מזוהה - השיחה נותקה

התקשרתי חסוי - הועבר שוב בהצלחה

למדתי לקח.

הגיוני שאם המערכת מזהה לקוח "פושט" בלי הרבה ציוד\טריפל וכדומה שלא משלם לחברה הרבה בחודש, יקבל תעדוף נמוך. כמו בחברות הסלולר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בסלקום עונים אחרי חצי דקה(ואפילו פחות) ב*123? מה אלו השטויות האלה שחוסמים מספרים מוכרים. הזוי לחלוטין.

לגבי ביפ וקומדי סנטרל - זה עצוב - כי ביפ הוא האחד הערוצים היחידים שאני רואה מחד גיסא

מאידך גיסא

קומדי סנטרל! פאק יאה! אבל זה בטח יהיה הגירסא הגלובלית(AKA לא האמריקאית) וזה אומר דיילי שואו רק פעם בשבוע וכאלה... בעע. נמשיך לראות דיילי שואו ודו"ח קולברט דרך האינטרנט. אם לא הייתי תלוי גם במשפחה שלי מזמן כבר הייתי מבטל את הכבלים וקונה איזה ממיר DDT פשוט. בזבוז כסף משווע גם אם רואים 4 שעות ביום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיוני שאם המערכת מזהה לקוח "פושט" בלי הרבה ציוד\טריפל וכדומה שלא משלם לחברה הרבה בחודש, יקבל תעדוף נמוך. כמו בחברות הסלולר.

המילה הנכונה היא לקוח "שבוי" . רוב הלקוחות שלהם קשורים בהתחיבות ארוכת טווח ויכולת המיקוח שלהם אפסית . עם הקנס החדש שלהם על המבצעים שמתנתק מהם גם נענש רטרואקטיבית . לקוחות לא מרוצים הם חוצפנים שלא מעריכם את מה שהוט נתנה להם כלכך בזול :lol:.

אני כבר חסכתי 4800 שקל מאז ששילמתי ליס 400 שקל ויצאתי מההתחיבות ואני ממש לא מרגיש במחסור של הטלויזיה בחיים שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בסלקום עונים אחרי חצי דקה(ואפילו פחות) ב*123? מה אלו השטויות האלה שחוסמים מספרים מוכרים. הזוי לחלוטין.

אני לא יודע מתי התקשרת לסלקום לאחרונה, אבל בפעמים האחרונים שאני התקשרתי המתנתי 35 דקות (לפני כחודשיים) ו 45 דקות. (לפני 3 חודשים)

אני אגב, מנוי עסקי, והתקשרתי באחת הפעמים לשירות העסקי, ובפעם השנייה לתמיכת . (מודם סלולארי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יהיה אפשר להתנתק, ההחלפה היא לפי הרשיון מפעיל, הם מחליפים את הערוץ בערוץ "שווה ערך", בדיוק כמו שהם החליפו לפני כמה חודשים את ESPN ליורוספורט 2 ולא היה אפשר להתנתק

"שווה ערך" :facepalm: בדיחה עצובה.

http://sports.walla.co.il/?w=/175/1710716

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"שווה ערך" :facepalm: בדיחה עצובה.

http://sports.walla.co.il/?w=/175/1710716

איך בדיוק זה שווה ערך?

ביפ הוא ערוץ שמבוסס על הפקות מקור. קומדי סנטרל זה ערוץ חיצוני.

לא אני מגדיר את "השווה ערך", זה המועצה לשידורי כבלים ולווין עושה.

ובפירסום הם רשמו שישלבו הפקות מקור בערוץ החדש.

לא שאני מגן עליהם ,פשוט ככה הם מתחמקים מלתת סעיף יציאה מהחוזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את זה:

http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Economics/Consumers/Article,49101.aspx

וזה הזכיר לי שהבחור הזה:

הוא לקח ממני טלפון והבטיח לטפל בזה "אישית" ולחזור אליי עד יום ראשון (לא מחר/שישי כי אח שלו מתחתן.. מזל טוב).

בסוף לא חזר אליי... :-\ :-X :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...