פורסם 2010 באוגוסט 515 שנים למישהו יש מושג מה הכפתור הזה מפעיל? לפי דעתי הדלת הייתה צריכה להפתח? אני די תקוע המשחק הזה זה כמו עבודה סזיפית כל הזמן חדר אחרי חדר של טיפוס על קירות ופאזלים פשוטים :\ הנאה שואפת לאפס רק אהבתי את האנימציות של החול פה ושם חח וגם אהבתי את החדר אוצרות בארמון שאתה הולך על זהב המערכת קרב ככה ככה הכמות הגדולה של אויבים זה פלוס אבל משחק די מייאש אחרי שקניתי לפני כמה ימים אססין קריד 2 אני יכול לראות שיש פה כמה קווי דמיון למשחק הזה הייתי אומר שהמשחק הזה זה מין נסיון ראשוני על המנוע אולי נדמה לי שמאחורי שני המשחקים עומדת יוביסופט תודה לאל שעל קריד עשו עבודה יותר טובה עריכה" בסדר התגברתי על הבעיה עריכה נוספת עם תמונות מה 3-4 שעות הראשונות של המשחק מבחינה ויזואלית המשחק נראה יפה עריכה" אמא של המשחק הזה **נה כן שמעתם אותי נכון המפתחים חושבים שהקטע הזה כיף?? כמה פעמים ניסיתי וכל פעם צריך להתחיל מהתחלה חח משחק בדיחה איך הם מצפים שבן אדם יעבור את זה עם השליטה כמו שהיא חחחח
פורסם 2010 באוגוסט 615 שנים מחבר הגזמת קצת עם התמונות והקטע הזה ממש קל.. צריך רק לתזמן נכון את הריצה על הקיר (סתם קפיצה לא תביא אותך לאף מקום חוץ מצניחה חופשית למטה)
פורסם 2010 באוגוסט 615 שנים כן הדבר המתסכל זה שאני יודע בדיוק מה צריך לעשות חח פשוט משם ועד לבצע את זה יש פער אהאה השליטה כל פעם יוצא משהו אחר והנסיך הזה מקפצץ לו לאזורים רנדומלים
פורסם 2010 באוגוסט 715 שנים מחבר אתה לא צריך לקפוץ בקטע הזה בכלל, רק ריצה על הקיר (גם לא לקפוץ בסוף הריצה)וזה נכון שהוא קופץ ממש עקום.. זה אחד הדברים היותר מתסכלים במשחק
פורסם 2010 באוגוסט 1615 שנים טוב, עברתי את המשחק.משחק חביב בסופו של דבר. העלילה והדיאלוגים באמת מאכזבים למדי, המשחקיות נחמדה, אם כי הרוב באמת קל.ברגע שמשיגים Stone Armor ברמה גבוהה ויש מספיק תאי אנרגיה, כל קרב פחות או יותר הופך לקל. יש אתגר מסוים בקרב עם הבוס האחרון, אבל רק עד שלומדים את תבניות ההתקפה שלו. שונה לחלוטין מWarrior Within/Two Thrones ששם כל קרב עם בוס היה מאתגר במידה מסוימת.יפה שגיוונו את החלק של הפלטפורמה עם הקפאת המים ואפקט ה"זכרון" (שם די מפגר, אגב). בסופו של דבר מתרגלים די מהר וזה נהיה פשוט. החלק היחיד שבו באמת היה קושי הוא בקירות המים במהלך הFinal Climb, שם חייבים תזמון מדויק להפליא. אני דווקא אוהב כשהשלב האחרון מציג אתגר גדול משמעותית משאר המשחק.מה שעצבן אותי זה דווקא מלכודות הקוצים בחלק מהמקומות, וספציפית מוטות הקוצים המתנופפים. השליטה הנדרשת בקטעים אלה נוגדת את האינטואיציה במובנים רבים, ונראה כאילו הנסיך לא תמיד מגיב בצורה שהיית רוצה שהוא מגיב.הקטע עם הקפיצות על הציפורים הזוי אבל מקורי. ;D
פורסם 2010 באוגוסט 1615 שנים גם אותי הקוצים המתנופפים הוציאו מדעתי. הפסקתי בשלב מסויים לשחק כי המשחק פשוט לא היה מתגמל - תקפוץ לכאן, תקפיא את זה, תיזכרבזה, תצעק כמה מילים לאחיך וחוזר חלילה. לטטריס יש יותר עלילה.
פורסם 2010 באוגוסט 2015 שנים קניתי היום את המשחקואכן כמו שנאמר מקודם, הוא פחות מוצלח מהטרילוגיה של sands of timeמה שהכי הפריע לי הוא שאי אפשר לבצע הרבה מהלכים בקרבות כמו שהיה במשחקים הקודמיםהקרבות סתם בסיסיים ומשעממים, אהבתי במשחקים הקודמים שאפשר היה לגוון, להשתמש בקיר ולקפוץ מעל אויביםלתפוס אותם ולהעיף וגם להתגנב מאחורה ולהכות בבת אחת וכל זה חסר לדעתי במשחק הזה
פורסם 2010 באוגוסט 2015 שנים הקטע עם הקפיצות על הציפורים הזוי אבל מקורי. ;Dלא ממש זה גנוב מ GOD OF WAR שם בדיוק אותו דבר קופצים מנשר לנשר לעבור תהומות וכו
פורסם 2010 באוגוסט 2015 שנים הרגע סיימתי אותו.ת'אמת משחק חביב , מעביר את הזמן בסבבה - לא קשה מדי.מה שכן מתסכל זה השליטה במצלמה - על הפנים !ומה שמעצבן יותר מהשליטה במצלמה זה החוסר שליטה בסגנון הלחימה שלך , אין COMBOים , אין דברים מיוחדים וגם האויבים - שמו איזה 5 דגמים שחוזרים על עצמם כל המשחק.העלילה סבבה - אני לא אוהב דיאלוגים ארוכים.ASII זה לא - מעביר את הזמן בכיף - זה כן.אה וחשוב לציין - גרפיקה לטעמי , ושימוש מ-ע-ו-ל-ה בPHYSX - בהחלט מוסיף הרבה !
פורסם 2010 באוגוסט 2115 שנים אני היחיד שלא התלהב מהגרפיקה?נראה לי אותו הסגנון כמו המשחקים הקודמיםלא שמתי לב למשהו מלהיב במיוחד
פורסם 2010 באוגוסט 2515 שנים בעיה במשחק:יש שם זרנוקי מיים שיוצאים מהקיר....אני מקפיא אותם ובעזרתם עובר ל"תחנה" הבאה....אבל שם אני תקוע ואיין לי מה לעשות.זה ניראה כאילו יש לי איזה בא גבמשחק כי אמור להיות שם איזה משהוא שאותו אני מפעיל ואז ממשיך במשחק.תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.