פורסם 2010 ביולי 1415 שנים רוב האנשים לא אוהבים לנהוג. מבחינתם מכונית זו בסך הכל פחית שמניידת אותם מנקודה X לנקודה Y. אנשים שלא אוהבים לנהוג מעדיפים להיות כמה שיותר מנותקים מנהיגה ולכן מעדיפים אוטומט.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים רוב האנשים לא אוהבים לנהוג. מבחינתם מכונית זו בסך הכל פחית שמניידת אותם מנקודה X לנקודה Y. אנשים שלא אוהבים לנהוג מעדיפים להיות כמה שיותר מנותקים מנהיגה ולכן מעדיפים אוטומט.לדעתי זאת עוד סיבה מצוינת לידני. הניתוק הזה מנהיגה הוא מחריד בעיני. אנשים נוסעים בגוש פלדה של טון וחצי על 120 קמ"ש ולא מודעים בכלל למה קורה מסביבם. ככל שאתה פחות מעורב בנהיגה אתה תגיב פחות טוב למצבים בעייתים, ובכלל תיכנס ליותר מצביים בעייתים - סטיה מנתיב, חוסר תשומת לב להולכי רגל וכו'.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים מצד שני, אתה יכול להגיד שהמשאבים שלך יותר פנויים לדברים אחרים ולא בהתעסקות במוט ההילוכים ובקלאץ'...
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים כגון שתייה קפה, איפור, דיבור בסלולרי, קריאת עיתון, הנחת הרגל על הדשבורד ועוד דברים אחרים. [br]פורסם בתאריך: 14.07.2010 בשעה 12:13:52לדעתי זאת עוד סיבה מצוינת לידני. הניתוק הזה מנהיגה הוא מחריד בעיני. אנשים נוסעים בגוש פלדה של טון וחצי על 120 קמ"ש ולא מודעים בכלל למה קורה מסביבם. ככל שאתה פחות מעורב בנהיגה אתה תגיב פחות טוב למצבים בעייתים, ובכלל תיכנס ליותר מצביים בעייתים - סטיה מנתיב, חוסר תשומת לב להולכי רגל וכו'. נכון ובנוסף גיר ידני דורש תכנון נסיעה יותר טוב ושמירת מרחק. אה ואי אפשר להתבלבל בין ראשון לרוורס להיכנס בעוצמה לחנות.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים כגון שתייה קפה, איפור, דיבור בסלולרי, קריאת עיתון, הנחת הרגל על הדשבורד ועוד דברים אחרים. [br]פורסם בתאריך: 14.07.2010 בשעה 12:13:52נכון ובנוסף גיר ידני דורש תכנון נסיעה יותר טוב ושמירת מרחק. אה ואי אפשר להתבלבל בין ראשון לרוורס להיכנס בעוצמה לחנות. את השתיית קפה, מי שרוצה יעשה גם עם אוטומט, ומי שלא אז לא.אוטומט זה יותר נוח נקודה, זה לא מנתק אותך מהכביש ולא נעליים.ולהתבלבל בין נסיעה לרוורס דורש יכולת מיוחד גם באוטומט
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים אה ואי אפשר להתבלבל בין ראשון לרוורס להיכנס בעוצמה לחנות. זה דווקא נובע מבלבול בין גז לברקס. במצבים כאלו דוושה שלישית רק תסבך עוד יותר את העניינים.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים לא, זה נובע מבלבול בין D ל-R ונעילת הגז בגלל הלחץ. איך שלא תסובב את זה בידני בלתי אפשרי להתבלבל בין 1 ל-R. מקסימום בין 1 ל-3 ואז פשוט המנוע נכבה.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים בהחלט ידני לאוטומט יש רק את היתרון של הנוחות. בעד ידני : חסכוני , תיקונים יותר זולים , אןטומט יותר משעמם , שליטה .
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים אני דבק בידני ,הסיבה לכך פשוטה ,זה משתלם יותר ,והאמת שאני לא מבין ממתי כולם הפכו להיות נכי צה"ל שקשה להם לנהוג בידני ? אתה פודע ברגשות נכי צה"ל.ממתי כולם פה שומאכרים? או שאני פשוט לא שמתי לב שכל רכב שני מאוכלס ע"י רם סמואל?
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים כנראה לא שמת לב שכמעט כל הרכבים באירופה נמכרים עם גיר רגיל ומנוע דיזל. מה הייתי נותן עבור מנוע טורבו דיזל מודרני.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים בקשר למנוע, מסכים. המדינה שלנו בחלמאותה האין סופית חונקת מנועים עליונים כמעט בכל פרמטר בשביל להבטיח ג'ובות לכמה בעלי הון.בקשר לתיבה, תעיף מבט בסטטיסטיקות. מה שאתה אומר נשאר נכון ב 2 סגמנטים. סופר מיני ורכבי עבודה קלים. בכל שאר הסגמנטים מאז 2008 אאל"ט גם באירופה נמכרו יותר רכבים אוטומאטיים.*אוטומאט בהודעה זו: תיפעול אוטומאטי מצד הנהג, לאו דווקא תיבה פלנטרית עם ממיר מומנט.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים ידני זה םפשוט כיף, נותן לך את ההרגשה שאתה ברכב ספורטיבי ושאתה באמת עושה משהו על ההגה במקום לשבת וללחוץ על הגז. חוצמזה זה גם יכול להעיר בנסיעות ארוכות כיוון שאתה מתעסק בזה מדי פעם. מצד שני יש גם חסרונות כמו בפקקים וכדומה, אבל עדיין רואה פחות מוסך ויותר זול / צורך פחות דלק. לדעתי יתרונות גוברים על החסרונות כאן. בכל מקרה היום יש את הרובוטיות , מבחינת צריכה אין לי מושג האם הן טובות יותר מאוטומטיות וגיר ידני או האם הן זולות יותר, אבל זה מאוד נוח וכיפי, חוצמזה אין לך קלאץ (אבל איפה כל הכיף בללחוץ על הקלאץ בזינוקים או סםתם ככה כדי להראות איך אתה יודע לנהוג טוב... )
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים לא, זה נובע מבלבול בין D ל-R ונעילת הגז בגלל הלחץ. איך שלא תסובב את זה בידני בלתי אפשרי להתבלבל בין 1 ל-R. מקסימום בין 1 ל-3 ואז פשוט המנוע נכבה. גם ברכב ידני, ביציאה מחנייה צפופה, עם מעבר תכוף מראשון לרברס, אחת לכמה זמן משהו יסיח את דעתך ותשאר בהילוך הלא נכון. אחרי נסיעה של 5 ס"מ תשים לב, ותעצור. סוג התיבה לא באמת משנה.אתה לא שומע על נשים עם גיר ידני שנכנסו לתוך חנויות, מהסיבה שמי שיודע לתפעל גיר ידני ודוושה נוספת, יודע גם להבדיל בין הגז לברקס.אגב, בעליות/ירידות ממושכות / סיבובים מפותלים, גיר אוטומטי פשוט בלתי נסבל.
פורסם 2010 ביולי 1415 שנים ידני זה םפשוט כיף, נותן לך את ההרגשה שאתה ברכב ספורטיבי ושאתה באמת עושה משהו על ההגה במקום לשבת וללחוץ על הגז. חוצמזה זה גם יכול להעיר בנסיעות ארוכות כיוון שאתה מתעסק בזה מדי פעם. מצד שני יש גם חסרונות כמו בפקקים וכדומה, אבל עדיין רואה פחות מוסך ויותר זול / צורך פחות דלק. לדעתי יתרונות גוברים על החסרונות כאן. בכל מקרה היום יש את הרובוטיות , מבחינת צריכה אין לי מושג האם הן טובות יותר מאוטומטיות וגיר ידני או האם הן זולות יותר, אבל זה מאוד נוח וכיפי, חוצמזה אין לך קלאץ (אבל איפה כל הכיף בללחוץ על הקלאץ בזינוקים או סםתם ככה כדי להראות איך אתה יודע לנהוג טוב... ) יש כאן סתירה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.