פורסם 2010 ביולי 2215 שנים לקרוא אני עוד יודע:Manual 6 Speed + Reverserobotized gear shiting system (e-gear: optional)אז עכשיו בבקשה, הסבר למה אני טועה במה שכתבתי.אני לא מתיימר להיות "מבין גדול" במכוניות. אבל בהבנת הנקרא אני שולט (בדר"כ...)
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים קוראים לזה: לעשות כסף.הם מייצרים תיבה אחת שהיא רובוטית, נותנים לך בגרסא ה"ידנית" את התיבה הזאת עם ידית הילוכים (יותר נכון לקרוא לזה מפסק הילוכים אבל ניחא) ובלי דוושה שלישית (אתה מוזמן לגגל) הקלאצ'ים מופעלים כאשר אתה נוגע בידית (בדומה למערכת שהייתה ברנו טווינגו ואלפות לדיגמהן רק יותר מוצלחת והרבה יותר מהירה), העברת הילוך אינה מכנית אם כי ממוחשבת (שזה טמטום כי אתה ממיר פעולה מכנית לפעולה לוגית - משדר פעולה לוגית וממיר את הפעולה הלוגית חזרה למכנית), אפילו הקליק-קלאק שהידית ברכב זה מייצרת מקורו במנגנון ראצ'ט בבסיס הידית.כאשר אתה מזמין את תוספת האי-גיר מה שהם עושים זה מעיפים את הידית שמים במקומה 3 מפסקים מטופשים ומנופים מאחורי ההגה. התיבה נשארת אותה תיבה רובוטית.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים סבבה, לא יכולת לכתוב את זה קודם?כל אדם סביר שראה את התמונה שהעלתי היה חושב (ודי בצדק, לפי הכיתוב) שזה גיר ידני.הם אפילו טורחים לציין שיש דוושה נוספת
פורסם 2010 ביולי 2315 שנים רכב פאר זה סמל סטטוס של המאיון העליון. מדובר ברכב שאוליגרך רוכש לבת מתנה ליום הולדת כדי שתוכל לנסוע לחברות. האנשים שרוכשים פרארי או פורשה לרוב לא יודעים לנצל 0.01% מיכולות הרכב. דווקא הרכבים הספורטיבים העממים כגון קליאו ספורט, אלפא רומיאו, גולף GTI מותאמים לאנשים רגילים שרוצים רכב מהנאה לנהיגה וברכבים האלה גיר ידני מגיע כסטנדרט.
פורסם 2010 ביולי 2315 שנים הידני יעלם מתודעת הציבור (שרק רוצה להגיע מנקודה A ל B) ויישאר כנחלת ה Junkies.
פורסם 2010 ביולי 2315 שנים ידני לא גוסס.רכבים ידניים הולכים חזק מאד באירופה. ויותר זול לייצר עם גיר ידני.בעולם שבו יעילות וחיסכון מתחילים לתפוס את המקום הראשון, הגיר הידני הוא מלך.
פורסם 2010 ביולי 2915 שנים אני לא יודע אם זה בגלל שסיימתם ללמוד נהיגה וישר התיישבתם ברכב האוטומט של המשפחה בלי ללמוד לנצל כראוי תיבה ידנית או בגלל שאתם נוהגים בידני בסגנון נהיגה של אוטומט. (אי שמירת מרחק, "גלישה" בפקק/רמזור) תהיה סיבה אשר תהיה לדעתי אתם מנפחים את הסבל מתיבה ידנית מעבר לכל פרופורציה.אני מסכים. נהגתי פעם בפקק על גיר ידני. זה היה משחק מעצבן כזה של ראשון-ברקס-ניוטרל-ברקס-ניוטרל-ראשון, אבל זה לא היה סיוט כמו שעושים את זה פה. גיר ידני ייעלם כמעט לחלוטין עד סוף העשור הנוכחי, חבל על הויכוח.אני לא לגמרי מסכים. פה ובארצות הברית יש הרבה אוטומטי, בגלל הפקקים ותרבות הנהיגה הנוראית, אבל האירופאים לא יוותרו על הידני שלהם, ובצדק: בעליות ובגבעות של אנגליה למשל אין סיבה לא לנהוג על ידני, פשוט כי אף אחד לא מפריע לך. אחים שלי היו שם בחופשה, אמרו שפשוט תענוג.
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים אני מסכים. נהגתי פעם בפקק על גיר ידני. זה היה משחק מעצבן כזה של ראשון-ברקס-ניוטרל-ברקס-ניוטרל-ראשון, אבל זה לא היה סיוט כמו שעושים את זה פה. אני למה לא להשאר פשוט בראשון עם קלאץ' דרוך..קצת שרירים לרגליים מה רע
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים למה לא להשאר פשוט בראשון עם קלאץ' דרוך..קצת שרירים לרגליים מה רע אתה שוחק את הקלאץ' ובשלב מסויים פשוט תצטרך להחליף אותו.
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים אני לא לגמרי מסכים. פה ובארצות הברית יש הרבה אוטומטי, בגלל הפקקים ותרבות הנהיגה הנוראית, אבל האירופאים לא יוותרו על הידני שלהם, ובצדק: בעליות ובגבעות של אנגליה למשל אין סיבה לא לנהוג על ידני, פשוט כי אף אחד לא מפריע לך. אחים שלי היו שם בחופשה, אמרו שפשוט תענוג. לצערם של האירופאים, זה לחלוטין לא תלוי בהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.