עבור לתוכן

איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט?

Featured Replies

פורסם

לקרוא אני עוד יודע:

Manual 6 Speed + Reverse

robotized gear shiting system (e-gear: optional)

אז עכשיו בבקשה, הסבר למה אני טועה במה שכתבתי.

אני לא מתיימר להיות "מבין גדול" במכוניות. אבל בהבנת הנקרא אני שולט (בדר"כ...)

  • תגובות 255
  • צפיות 29.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

קוראים לזה: לעשות כסף.

הם מייצרים תיבה אחת שהיא רובוטית, נותנים לך בגרסא ה"ידנית" את התיבה הזאת עם ידית הילוכים (יותר נכון לקרוא לזה מפסק הילוכים אבל ניחא) ובלי דוושה שלישית (אתה מוזמן לגגל) הקלאצ'ים מופעלים כאשר אתה נוגע בידית (בדומה למערכת שהייתה ברנו טווינגו ואלפות לדיגמהן רק יותר מוצלחת והרבה יותר מהירה), העברת הילוך אינה מכנית אם כי ממוחשבת (שזה טמטום כי אתה ממיר פעולה מכנית לפעולה לוגית - משדר פעולה לוגית וממיר את הפעולה הלוגית חזרה למכנית), אפילו הקליק-קלאק שהידית ברכב זה מייצרת מקורו במנגנון ראצ'ט בבסיס הידית.

כאשר אתה מזמין את תוספת האי-גיר מה שהם עושים זה מעיפים את הידית שמים במקומה 3 מפסקים מטופשים ומנופים מאחורי ההגה. התיבה נשארת אותה תיבה רובוטית.

פורסם

סבבה, לא יכולת לכתוב את זה קודם?

כל אדם סביר שראה את התמונה שהעלתי היה חושב (ודי בצדק, לפי הכיתוב) שזה גיר ידני.

הם אפילו טורחים לציין שיש דוושה נוספת

פורסם

רכב פאר זה סמל סטטוס של המאיון העליון. מדובר ברכב שאוליגרך רוכש לבת מתנה ליום הולדת כדי שתוכל לנסוע לחברות. האנשים שרוכשים פרארי או פורשה לרוב לא יודעים לנצל 0.01% מיכולות הרכב. דווקא הרכבים הספורטיבים העממים כגון קליאו ספורט, אלפא רומיאו, גולף GTI מותאמים לאנשים רגילים שרוצים רכב מהנאה לנהיגה וברכבים האלה גיר ידני מגיע כסטנדרט.

פורסם

LOL בחיים לא קראתי משהו מטומטם יותר.

פורסם

פורסם

רוב הסיכויים שהסרטון הזה פוגע במטרה שלכם יותר מאשר הוא עוזר לה...

פורסם

ידני גוסס. בסופו של דבר גם פאנטים של ידני יצטרכו לעבור לאוטומט.

פורסם

הידני יעלם מתודעת הציבור (שרק רוצה להגיע מנקודה A ל B) ויישאר כנחלת ה Junkies.

פורסם

ידני לא גוסס.

רכבים ידניים הולכים חזק מאד באירופה. ויותר זול לייצר עם גיר ידני.

בעולם שבו יעילות וחיסכון מתחילים לתפוס את המקום הראשון, הגיר הידני הוא מלך.

פורסם

אני לא יודע אם זה בגלל שסיימתם ללמוד נהיגה וישר התיישבתם ברכב האוטומט של המשפחה בלי ללמוד לנצל כראוי תיבה ידנית או בגלל שאתם נוהגים בידני בסגנון נהיגה של אוטומט. (אי שמירת מרחק, "גלישה" בפקק/רמזור) תהיה סיבה אשר תהיה לדעתי אתם מנפחים את הסבל מתיבה ידנית מעבר לכל פרופורציה.

אני מסכים. נהגתי פעם בפקק על גיר ידני. זה היה משחק מעצבן כזה של ראשון-ברקס-ניוטרל-ברקס-ניוטרל-ראשון, אבל זה לא היה סיוט כמו שעושים את זה פה.

גיר ידני ייעלם כמעט לחלוטין עד סוף העשור הנוכחי, חבל על הויכוח.

אני לא לגמרי מסכים. פה ובארצות הברית יש הרבה אוטומטי, בגלל הפקקים ותרבות הנהיגה הנוראית, אבל האירופאים לא יוותרו על הידני שלהם, ובצדק: בעליות ובגבעות של אנגליה למשל אין סיבה לא לנהוג על ידני, פשוט כי אף אחד לא מפריע לך. אחים שלי היו שם בחופשה, אמרו שפשוט תענוג.

פורסם

אני מסכים. נהגתי פעם בפקק על גיר ידני. זה היה משחק מעצבן כזה של ראשון-ברקס-ניוטרל-ברקס-ניוטרל-ראשון, אבל זה לא היה סיוט כמו שעושים את זה פה. אני

למה לא להשאר פשוט בראשון עם קלאץ' דרוך..

קצת שרירים לרגליים מה רע

פורסם
  • מחבר

נכון מאוד

מה הקטע בלהעביר לניוטרל כל הזמן

פורסם

למה לא להשאר פשוט בראשון עם קלאץ' דרוך..

קצת שרירים לרגליים מה רע

אתה שוחק את הקלאץ' ובשלב מסויים פשוט תצטרך להחליף אותו.

פורסם

אני לא לגמרי מסכים. פה ובארצות הברית יש הרבה אוטומטי, בגלל הפקקים ותרבות הנהיגה הנוראית, אבל האירופאים לא יוותרו על הידני שלהם, ובצדק: בעליות ובגבעות של אנגליה למשל אין סיבה לא לנהוג על ידני, פשוט כי אף אחד לא מפריע לך. אחים שלי היו שם בחופשה, אמרו שפשוט תענוג.

לצערם של האירופאים, זה לחלוטין לא תלוי בהם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים