פורסם 2010 ביולי 2215 שנים אני איתך בעיניין !! לצאת בצדדית מהפניה עד הניתוק להעביר לשלישי ( עם בק פייר ומכה מהדרייב שפט באותו זמן ) פשוט חוויה ;DIGROSH, ברגע שיהיה מסלול בארץ נלך לשם... עד אז אין יותר מידיי ברירות...לא חסר מקומות בארץ שאנחנו יכולים לעשות את זה בלי סיכון של להיכנס ב מאזדה-ליסינג-2-הורים-פלוס-2-במושבי-בטיחות.ואני עוד עושה את זה עם קורקינט!!111שמוניםואחדכימיקל אחד יותר מדי, הא גאסי?
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים כשאני עושה את זה, אני עושה את זה בלילה שהכבישים רקים ומסכן רק את עצמי, צריך להבדיל בן ילד בן 17 מתלהב עם מזדה לבן בן אדם בוגר שקצת נהנה מהאוטו שלו בלילה ומסכן רק את עצמו / רשיון שלו.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים להגיע לניתוק זה לא טוב, אתה מאבד כח\יעילות, יש לא מעט רכבי על ידניים תבדוק בטופגיריש התארגנות לפעמים של טיולים בכבישים מפוטלים בצפון אפשר למצוא אותם בפייסבוק למי שמעונייןונראלי שגם להם יש הגבלת גיל או סוג רכב..
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים לא תמיד מעבדים יעילות, במיוחד כשהאוטו מפרפר את כל ההילוך לניתוק, במצב הזה חייב להחזיק אותו על הניתוק עד שהאוטו יצבור מהירות מתאימה ל3... הכי חשוב שיהיה לנו בוסט בהילוך הבא לא ?
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים להגיע לניתוק זה לא טוב, אתה מאבד כח\יעילות, יש לא מעט רכבי על ידניים תבדוק בטופגיריש התארגנות לפעמים של טיולים בכבישים מפוטלים בצפון אפשר למצוא אותם בפייסבוק למי שמעונייןונראלי שגם להם יש הגבלת גיל או סוג רכב..כבר אין רכבי על ידניים. צא מזה.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים אהמ... כל ההיצע של פורשה ידני - כמובן שיש אופציה רובוטית. אבל ברירת המחדל היא ידנית, וזה לאורך כל הטווח מבוקסטר דרך קאררה 'בסיסית' עובר בטורבו ומסיים ב-GT2RS.הגרסאות החזקות של ה-911 עונות לכל ההגדרות של מכונית על (אגב, גם ה-Carrera GT נמכרה עם תיבה ידנית רגילה, וזה לא היה כ"כ מזמן).אז נכון שפרארי, למבו ושות' הפסיקו לייצר ידני, כי לא היו קונים. אבל עובדה שהחברה שמוכרת הכי הרבה מכוניות ספורט בעולם עדיין מייצרת ומוכרת ידני בכמויות.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים ברירת המחדל רובוטית, הידני זה אופציה (למעט בוקסטר ובוקסטר S) ותחפש בגוגל את כתב האחריות של פורש (בדגש על האותיות הקטנות לגבי תיבה ידנית), אתה תופתע
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים תיבה רובוטית מהירה הרבה יותר ממה שנהג רגיל ( מיומן ככל שיהיה ) יוכל להעביר...למשל 911 טורבו רובוטית עושה זמנים טובים יותר מכל תאוצה לכל תאוצה עם התיבה הרובוטית ( מנוע זהה ) אבל אין ספק שתיבה ידנית כיפים הרבה יותר.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים אם אתם ממש מתעקשים גם הדור האחרון של האוטומטית (לא רובוטית!) של 911 טורבו הייתה יותר מהירה מהידנית - אבל זאת לא ממש הנקודה, לא? לרגע הדאגתם אותי, אבל עכשיו היית בקונפיגורטור באתר של פורשה UK - ברירת המחדל בבוקסטר וב-911 (לא בדקתי את השאר) היא ידנית, כאשר הרובוטי זאת אופציה ללא תשלום. כלומר, אם אני מזמין פורשה ולא מציין תיבת הילוכים - מצב היפותטי לחלוטין כמובן, כי הם הרי ישאלו על זה, אבל מילא - אני אקבל פורשה ידנית. יכול להיות שבארה"ב הרובוטי זה הברירת מחדל, אבל הרי מלכתחילה אין ממש טעם להכניס אותם לדיון של ידני/אוטומט לא? בארה"ב הידני מעולם לא היה רלוונטי. ובכל מקרה זה לא עקרוני, הועלתה פה טענה ש"כבר אין רכבי על ידניים" - אני בסה"כ רציתי להבהיר שהטענה הזו לא נכונה. אפילו אם הידני בפורשה לא היה ברירת מחדל - עדיין אפשר לקנות GT2 RS עם 560 כ"ס וגיר רגיל. ככה שבהחלט יש מכוניות על עם גיר רגיל. זה הכל
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים לגיטימי.אין מכונית על חוץ מפורש שבברירת המחדל שלה מגיעה עם תיבה ידנית, סבבה?
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים אם אני לא טועה גם הקורבטים מגיעות או אוטומטיות או ידניות, גם ה Z06 וגם ה ZR1...
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים מישהו אמר משהו על כך שלמבורגיני מגיעה עם תיבה אוטומטית או רובוטית?[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים מישהו אמר משהו על כך שלמבורגיני מגיעה עם תיבה אוטומטית או רובוטית?epic fail.היא רובוטית.אם אני לא טועה גם הקורבטים מגיעות או אוטומטיות או ידניות, גם ה Z06 וגם ה ZR1...הקורבטים אכן מגיעות בשנים האחרונות (2009-2010) עם אופציה לידני, אבל בזה זה נגמר. שנה הבאה (2011) רובוטית בלבד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.