פורסם 2010 ביולי 2115 שנים אם זה אוטו עם מנוע חלש, זה לא כיף ידני. אם זה מנוע חזק אז זה כבר יותר כיף כי במנוע חזק אתה ממש מרגיש שאתה נכנס לתוך הכיסא כשאתה מושך את ההילוך הראשון והשני
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים אם הרכב חלש ידני הופך את הנסיעה לנסבלת. הדבר הכי איום זה רכב חלש עם גיר אוטומט.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים גם אוטו חזק עם גיר אוטומט זה כיף וגם אוטו חלש עם גיר אוטומט זה כיףהכל תלוי בהתאמת הגיר האוטומט למנוע ולרכב
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים ברור שמבחינת הרכב עדיף גיר ידני אבל מבחינת הנהג זה סיפור אחרלדעתי העברה אוטומטית עדיפה לנהג על פני ידניתהבעיה רק בצריכת הדלק המוגברת ואת זה יפתרו בגיר הרובוטי שבסופו של דבר יהיה בכל המכוניות.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים אני לא יודע אם זה בגלל שסיימתם ללמוד נהיגה וישר התיישבתם ברכב האוטומט של המשפחה בלי ללמוד לנצל כראוי תיבה ידנית או בגלל שאתם נוהגים בידני בסגנון נהיגה של אוטומט. (אי שמירת מרחק, "גלישה" בפקק/רמזור) תהיה סיבה אשר תהיה לדעתי אתם מנפחים את הסבל מתיבה ידנית מעבר לכל פרופורציה.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים לדעתי אותם תלמידים עושים טעות קשה מאד. הם לא לומדים על היתרון של גיר ידני בצריכת דלק, ביצועים ועלויות אחזקה וסתם מגבילים את עצמם. בעקבות הצלחת סוזוקי אלטו יבואנים רבים התחילו לייבא גרסאות ידניות זולות בעשרות אחוזים בהשוואה לאוטומט. אני אפילו לא מדבר על חברות השכרה באירופה שמציעות בעיקר רכבים ידניים וקצת רכבי פאר אוטומטים. באמת חבל. דווקא המורים לנהיגה מרוויחים מכל הסיפור. פחות כאב ראש.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים גם אופנועים היו מדליקים פעם עם רגלית והיום קשה למצואחברות ההשכרה מעדיפות ידני כי הוא זול, להערכתי הגיר הידני בדרך החוצה.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים נכון, אבל זה לא בהכרח דבר טוב. גיר רובוטי משלב את היתרונות של שני העולמות, אך עדיין לא הוכיח את עצמו מבחינת אמינות ועלויות אחזקה. בסופו של דבר מכוניות הופכות יותר ויותר לפחיות אפורות שמטרתן היחידה להביא את האדם מנקודה X לנקודה Y במינימום הנאה.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים מעדיף להגיע הביתה בשלום... קצת יותר חשוב. להנות זה לא משהו שעושים על כביש ציבורי.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים הידני לא ימות שכחו מזה..במיוחד רכבי ספורט ופנאי אי אפשר בלי ידניטיפטרוניק זה חרא ועדיף כבר אוטומטאולי הפדלים מאחורי ההגה יהיו יותר נפוצים אבל זה עדיין לא כמו הילוכיםואנשים שמחפשים הנאה בנהיגה תמיד יעדיפו ידני + מצמד.ויש הבדל בין הנאה להשתוללות בכביש או סיכון .. הנאה זה לא לנסוע 200 ולחתוך אנשים..הנאה זה לצאת מסיבוב בשני ולהדביק קצת דוושה לשלישי .. אין שום רע בזהברכב קטן בין ידני לאוטומט החסכון בדלק מתגמדאנשים בשביל נוחות ישלמו גם עוד 50 שח בחודש בשביל נסיעה רגועה ונוחה
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים תזכיר לי מכונית על אחת עם תיבה ידנית?תהנה כמה שאתה רוצה. לא על כביש ציבורי. זה עד כדי כך פשוט.
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים הידני לא ימות שכחו מזה..במיוחד רכבי ספורט ופנאי אי אפשר בלי ידניטיפטרוניק זה חרא ועדיף כבר אוטומטאולי הפדלים מאחורי ההגה יהיו יותר נפוצים אבל זה עדיין לא כמו הילוכיםואנשים שמחפשים הנאה בנהיגה תמיד יעדיפו ידני + מצמד.ויש הבדל בין הנאה להשתוללות בכביש או סיכון .. הנאה זה לא לנסוע 200 ולחתוך אנשים..הנאה זה לצאת מסיבוב בשני ולהדביק קצת דוושה לשלישי .. אין שום רע בזהברכב קטן בין ידני לאוטומט החסכון בדלק מתגמדאנשים בשביל נוחות ישלמו גם עוד 50 שח בחודש בשביל נסיעה רגועה ונוחהאני איתך בעיניין !! לצאת בצדדית מהפניה עד הניתוק להעביר לשלישי ( עם בק פייר ומכה מהדרייב שפט באותו זמן ) פשוט חוויה ;DIGROSH, ברגע שיהיה מסלול בארץ נלך לשם... עד אז אין יותר מידיי ברירות...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.