קעקוע של להקה אהובה? -עדכון 21/11 בוצע! - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קעקוע של להקה אהובה? -עדכון 21/11 בוצע!


-LosNir-

Recommended Posts

עדיף לקעקע על עצמך עכבר ולהיות שלם עם זה מאשר לשאול אנשים אחרים מה לקעקע/ מה יפה על הגוף שלך ( שזה כמובן שונה מלהתיעץ עם מקעקע בקשר לסגנון וכאלה ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

את השם שלך בכל אופן לא הייתי מקעקע. עדיין עולים בי מדי פעם הימים הראשונים מכיתה א' שאמא שלי הכינה לי בחנות הדפס שבחרתי ומאחורה השם שלי כדי שהמורות יזכרו וחבר'ה לכיתה ידעו את שמי. נעזוב את זה שזה המשיך גם בכיתה ב', אבל הרגיז אותי ובאותו מידה מביך שאדם מהרחוב צועק לך- "היי, ניר!". :nono:

סה"כ הלוגו עצמו נחמד בין הוא עם כיתוב לבין אם בלי. אבל אל תמהר עם קעקוע, יש אנשים שחושבים שנים על תבנית/צורה וגם אז לא בטוחים כי או שמפחדים מהכאב או מההחלטה של להישאר עם זה כל השנים. אני לפעמים מעלה בראש מחשבות על כל "הגאונים" שעושים נגיד קעקוע על היד (איפה שיש את הדרגות בצה"ל) או בכל מקום אחר נראה לעין ואז בגיל 70 מסתכלים עליך בצורה מוזרה כי יש לך קעקוע של דרקון שכשהייתי בן 20 נראה "צעיר ובריא" כי העור היה מתוח ואילו היום בגלל הגיל נראה כמו המפלצת מלוכנס. :lol:

בכל אופן, אל תמהר אם זה נובע מלחץ חברתי או שטויות בסגנון. אני לא יודע גם מה גילך ומבחינה מנטלית אישית אין לי ידע עליך ככה שאין לי אינדיקציה אם אתה תהיה אחד שיתחרט בעתיד. מה שכן זה שבאתר שהביאו לך כאן להסרת קעקועים ניתן לראות שזה משאיר סימן ולא הכי יפה. מלבד זה הם גם מוסיפים סיבות לחבר'ה שרצו להוריד ולמה, זה הסיבה שלך למה אתה לא רוצה להיכנס לסיפור הזה.

מנגד יש שיגידו לך שזה יפה והכל ואין לי שום בעיה עם קעקועים כל עוד הם נעשו במחשבה ולא בפזיזות. קעקוע עושים עם מחשבה ולאחר "בגרות" אישית שאתה מסכים להישאר עם "הכתם" הזה עליך כל החיים.

שיהיה לך בהצלחה ויום טוב! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:bash::kopfpatsch:

100 שקל בשביל חתיכת בד :facepalm:


כמובן שאני לא רוצה לקעקע רק מפני דעות שונות של אנשים פה בפורום וכו'. אני סה"כ מתייעץ, מחפש המלצות או ניסיון אישי.

ERL, תודה רבה על התגובה שלך, היא די עזרה. אבל אפשר להיות בטוח לפחות בדבר אחד - מפזיזות / לחץ חברתי אני לא עושה קעקוע; סה"כ רעיון אישי שלי.

בכל אופן, אם מישהו מכיר אז שלחתי מייל ל Vampire Tattoo (ליז) ומחר אקפוץ לייעוץ / הכנת סקיצות עם אחת המקעקעות.

אגב, עלה בי רעיון אחר - להחליף את הכיתוב במשהו קצת יותר כללי כמו "Metal", (אפשר גם לצבוע את הכיתוב באדום, למרות שהבנתי שאדום כמעט בלתי אפשרי להסיר, אז צריך לחשוב טוב מאוד לפני) ולהוסיף גיטרות בצדדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תצייר עם טוש מרקר , זה ישאר יותר ימים מחינה ופחות זמן מקעקוע וגם יותר זול :smile1:, אתה יודע אתה יכול לחדש את הקעקוע כל כמה ימים :smile1:, לך תדע איזה אלבום הם יוציאו ? אולי הם יתמסחרו וסלקום יקנו אותם :)

אההה נזכרתי , אתה יכול לשאול את המקעקע אם הוא יכול במקום דיו לשים צבעי גואש , אולי זה ירד במקלחת עוד כמה שנים ( אתה יודע , צבע מיים :lol: )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה עולה יותר חולצה-100 או קעקוע -מינימום 200? וגם אני חושב שתתחרט בעתיד כשתהיה בן 60 עם כזה קעקוע אישית אני מעדיף לחשוב על זה ואחרי הרבה מחשבה הייתי בוחר כי נכון זה לא חתונה אבל עדיין זה משהו שתלך איתו כול החיים ולא נראה לי שתהיה מרוצה ממנו כשתהיה זקן לסבא שלי יש קעקוע וזה ממש לא נראה טוב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאם אתה רוצה "להיתפרע" תעשה ציור קיר של אורפנד, ככה תוכל "להנציח" אותם וגם להשוויץ לחבר'ה. אומנם זה לא ומשהו שתוכל לומר- "איזה גבר אני, אפילו לא כאב לי", אבל תמיד אם אתה לא מרוצה או שעבר לך מהם או לא יודע מה ואתה לא רוצה את זה עוד, חצי שעה עד שעה של רולר וצבע לבן והקיר כמו במקור.

זה יכול להיות אחלה רעיון אם יש לך יד טובה(או לחבר שלך, אם יש לך פרקינסון ;)). אם זה יצא יפה, זה בכלל רמה! היה פה בחור בפורום לפני כמה שנים שהפירסם את הציור קיר שהוא עשה בחדר, דרקון אדום כזה ששומר על סוג של יהלום שהוא בצורת שתי האותיות הראשיות של השם שלו.

אם זה בקטע של להשוויץ, תעשה בנג'י, צניחה חופשית/ GOD KNOW'S..

ואם זה בקטע של הניידות תקנה חולצה/ חינה..

בכל אופן כמו שאמרתי מקודם- אל תהיה פזיז. אתה לא רוצה לגמור כמו אחד המעריצים השרופים שלהם שקיעקע את הלוגו כמו שרצית על הגב שלו.

נקודה אחרונה, עם כל הקטע של לחסוך בכיס והכל, אל תכנע ללחץ חברתי ושטויות שאומרים שזה יותר זול ובלה בלה בלה. תלך לאדם שיש לו רזומה ויש לו עבודות להציג לך. אפילו אם זה יקר, עדיף שזה יהיה טוב מאשר חצי מעוך ומכוער כמו שיצא לי לראות לא פעם. תזכור- על אייכות משלמים! :xyxthumbs:

בהצלחה (שנית) ותחשוב על זה טוב טוב אם אתה באמת רוצה דבר כזה כדי להנציח אותו עליך לעד. מעבר לזה תחשוב נגיד איפה תרצה לעשות. בנקודה שכולם יראו ותשוויץ לכולם, או במקום פחות גלוי שתוכל להסתיר עם בד בעתיד, או בכלל בנקודה שלא תוכל לראות (גב).

ממליץ לך להיתייעץ עם חבר'ה טובים, הורים וכאלה. הכי טוב יהיה לדבר עם חבר'ה מקועקעים שיש להם נסיון מהשטח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקיר הוא רעיון די טוב :P

ואל תדאג, אני מחר קופץ ל Vampire Tattoo כדי להתייעץ עם אמנית הקעקועים שמה. בעיקרון לפי מה שהבנתי זה הסטודיו הכי מקצועי בארץ.

ממליץ בחום על VISION TATOO בת"א.

תבקש את בוריס, הוא יורק על כל מקעקע שעבד בVAMPIRE אי פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שלושה עמודים של .. קראפ.

מגיע לך תגובה רצינית.

אני לא בטוח, אבל אני סבור שכל אלו שאומרים:

"זה ימאס לך עוד כמה שנים" \ "כשתיהיה זקן _____ (משהו מטומטם רנדומלי)" \ ושאר הבולישיט,

אינם מקועקעים בעצמם.

אז זהו, שזה את אתה צריך לקבוע, אתה מכיר הכי טוב את עצמך, אל תתן לאף אחד לבלבל אותך.

אני באופן אישי בעלים של 5 קעקועים על גופי (חלק בני מעל 5 שנים)

.. ולא עוד לא יצא לי להתחרט, למה? כי אני מכיר את עצמי ויודע שזה מה שאני אוהב.

מומלץ ורצוי להיסגר על זה מנטלית לגמרי שאתה רוצה להתקעקע בכללי.

הציור עצמו פחות קריטי.

שם של להקה זה לא רעיון כל כך רע, (הם לא הולכים להעלם בזמן הקרוב)

עדיף את הלוגו נטו, לכתוב משהו כי הוא "נראה ריק" תן למקעקע\ת להחליט.

אם אתה ממש בלחץ לכתוב משהו, אתה יכול את המזל שלך \ סמל אהוב או אפילו רשאי תיבות של השם שלך (N.A - זה חביב)

ולא, אל תקעקע את המלא השם שלך.

ולא, רצוי במקום ש"פחות" תראה אותו, למשל בגב.

(לפחות את הראשון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...