פורסם 2010 בדצמבר 1914 שנים מבחינה עקרונית אני לא רואה באמת הבדלים בין המשחק השני לראשון בסרטון הזה. גם בראשון לא היית חייב לעצור, עם שיקויים וקבוצה טובה גם ב-nightmare אנשים אמרו שהם יכלו להריץ את כולם על tactics וללכת לאכול משהו, לחזור ולראות את כל האויבים מתים... זה הכל עניין של רמת קושי. מן הסתם אם אפשר לעשות pause כל הזמן ברור שזה יהיה יותר קל ככה, ואפילו הכרחי אם משחקים ברמה הכי קשה ועם מגבלות כדי לעשות את זה עוד יותר קשה.בסוף, מהראשון מאד התאכזבתי מכיוון שברגע שאתה מבין איך המשחק עובד, הוא מאד מאד קל אפילו כשאתה מוסיף לעצמך מגבלות מאד כבדות. הוא פשוט היה משחק שנועד לזה שכל אחד יוכל לנצח אפילו על הרמה הכי קשה גם אם הוא גרוע. למשחק הראשון היה סיפור טוב ומעניין, אבל לא מספיק בשביל שאני אחרוש שעות על קרבות לא קשים בכלל רק בשביל זה. בינתיים אני לא רואה משהו שיגרום לי לחשוב אחרת על השני, במיוחד שהגישה של ה-lead designer היא "אתה יכול לשחק את המשחק גם ככה וגם ככה" או כנראה במילים אחרות הוא התכוון ש"המשחק יהיה מספיק קל בשביל שמי שלא רוצה לעצור כל הזמן יוכל לעשות את זה".
פורסם 2010 בדצמבר 1914 שנים ^^^ניסית להתקין מודים שמעלים את רמת הקושי? לא בדקתי, אבל אני בטוח שקימים כאלה.http://www.dragonagenexus.com/
פורסם 2010 בדצמבר 2014 שנים המוד היחיד שמצאתי גם ככה נראה שיוצא בסוף יותר קל ממה שאני עשיתי לעצמי עם כל המגבלות (cooldown על שיקויים? אני בכלל לא משתמש בשיקויים... וכו'). הבעיה העיקרית היא שלא משנה כמה הקרב קשה, בסוף אם מריצים את הבוס קצת במעגלים אז קשה לו לתקוף אותך ולמרפאה מתמלאת המאנה יותר מהר ממה שהיא משתמשת בה. כשראיתי שזה עובד אפילו על הדרקון הענק (אחרי הרבה ניסיונות עם tank/heal/dps רגיל וגם שעשיתי את זה התחלתי את זה רק לקראת סוף הקרב שנגמרה לה המאנה ונמאס לי אז התחלתי להריץ את הטנק במעגלים והרגתי אותו), הבנתי שתכל'ס זה בעיה עקרונית במשחק, וכמובן שאם אני אגביל את עצמי גם את זה לא לעשות אז קרבות יהיו בלתי אפשריים בלי להוריד מגבלות אחרות ששוב יעשו את זה קל מדי (למשל עם 3 mages זה היה ממש קל גם בלי להזיז את הטנק בכלל, ועם שיקויים אני בטוח שזה גם היה נגמר ממש קל אפילו עם ה-cooldown המוגדל).אומנם עשיתי רק חצי משחק לפני שנמאס לי מכמה שזה קל למרות כל המגבלות, אבל הקטע היחיד שבו הייתי צריך לוותר על אחת המגבלות היה pull אחד של אויבים במערות של ה-dwarves (לא משהו מיוחד, סתם כמה עקבישים וקוסמים) - פשוט אי אפשר היה לתקוף אותם איפה שהם והייתי חייב לעשות להם pull, וגם אז הם היו קצת קשים (אם זה לא ברור אז אחת המגבלות היא לא לעשות בכלל pull לאויבים אלא להלחם בהם איפה שהם נמצאים). כמובן שבגלל שזה אפילו לא בוס או אוייב מיוחד מראה עוד יותר עד כמה לא באמת איכפת למפתחים מהאיזון במשחק.השורה התחתונה היא שהמשחק קל כי פשוט כל המכניקה של הקרבות שם רקובה מהיסוד. לא משהו שמוד יכול באמת לתקן בלי להרוס את המשחק באופן אחר. בסופו של דבר אי אפשר באמת לתקן את המשחק ע"י תוספת לחיים/נזק של האויבים, כי אתה פשוט מגיע למצב שאתה יכול לספוג הרבה יותר נזק ממה שהאוייב עושה ומחזיק מעמד לאורך קרב אינסופי, לפחות ברוב הקרבות. כמובן שאף אחד לא אמר שגם DAO2 יהיה ככה, אבל לא נראה לי שהדברים האלה באמת מעניינים את המפתחים - זה נראה שהם פשוט לא בונים את המשחק לסוג של השחקנים שבאמת לומדים איך המשחק עובד ומנסים לשחק הכי טוב שהם יכולים, אלא הם בונים אותו כך שתוכל לעשות מה שבא לך, כדי שלא בטעות תתלונן שהמשחק "לא כיף" על הרמה הכי קשה.ועוד לא דיברתי בכלל על כל מיני game/combat mechanics שיש בהן באגים ו/או אין בהן שום הגיון, למשל שנגיד 10% haste לא עושה שתתקיף 10% יותר מהר, אלא מוריד לך 10% מזמן ההתקפה, יש מקסימום של 50% במצטבר (שבגלל המימוש הדבילי מסתכם להתקפה מהירה פי 2!), והכי גרוע זה שאם אתה עובר את המקסימום אז מהירות ההתקפה שלך מתאפסת חזרה ל-1, כלומר 51% haste עובד כאילו היה לך 0%.
פורסם 2010 בדצמבר 2014 שנים טריילר עם גיימפליי:http://kotaku.com/5715110/dragon-age-ii-on-pc-doesnt-look-that-differentמסתבר שזה לא הולך להיות כל כך שונה מהמשחק הראשון כמו שחשבנו.
פורסם 2010 בדצמבר 2014 שנים לא ניראה שונה בכלל אבל מאוד לא אהבתי את העיצוב (החלק של הקבוצה והחלק התחתון).
פורסם 2010 בדצמבר 2014 שנים עוד משחק הולך FULL RETARD-CONSOLE תגידו חוץ מבליזרד אין כמעט מפתחות שעושות משחקים למחשב ולא לCONSOLEובמקרה גם עובד על PC
פורסם 2010 בדצמבר 2014 שנים תכל'ס לפי מה שהבנתי מאנשים ששיחקו בקונסולה זה שהשליטה שם הרבה פחות נוחה וזה קצת הורס את המשחק. אבל אם אתה בא מ"המשחקים האלה (לקונסולות) הם דפוקים, אני רוצה משחקים טובים" אז אני מסכים איתך תכל'ס חוץ מבליזארד, נראה שלחברות או שאין רצון או שאין יכולת לייצר משהו טוב באמת.
פורסם 2010 בדצמבר 2614 שנים סיכום של מה שאנחנו יודעים עד עכשיו.http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/previews/8451-Preview-Whats-New-in-Dragon-Age-II
פורסם 2011 בפברואר 214 שנים וואו, רגע, המשחק יוצא עוד חודש?! בכלל לא תפסתי את זה, הוא היה מסודר בלו"ז שבראש שלי לעוד כמה חודשים טובים לפחות...
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים יוצא דמו למשחק ב23 לחודש!! http://www.vgames.co.il/article/14016.html http://dragonage.bioware.com/da2/demo ב-22. ם:
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים עובדי gamestop זוכים לבדוק את הדמו לפני כולם, הנבלות... http://dragonage.bioware.com/da2/gamestopdemo
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים וכמו שאמרו לפני עוד משחק הולך FULL RETARD-CONSOLE רק אני חושב שהדם המוגזם על הדמויות ניראה מגוחך? במשחק הראשון היו סצנות שליליאנה היתה מתחילה לשפוך את הלב בזמן שהיא מכוסה כמעט כולה בדם. WTF?!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.