זקוק להמלצה לאוזניות בתקציב של 100$, קניה בארה"ב. - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק להמלצה לאוזניות בתקציב של 100$, קניה בארה"ב.


FARKASH7

Recommended Posts

שלום אני זקוק להמלצה לאוזניות בתקציב הנ"ל.

אין ברשותי מגבר לכן הם צריכות לעבוד גם ללא הגברה.

השימושים: מוזיקה, מוזיקה, ומוזיקה.

דוגמאות ללהקות שאני שומע: Pearl Jam, Alice In Chains, Foo Fighters, Led Zepplin, Pink Floyd ורבים וטובים אחרים הסגנון די ברור.

חשוב לי מאוד הפירוט, באסים מדברים אליי אבל באסים מדוייקים ולא כאלה שבולעים את הצלילים האחרים.

מקור השמע הוא touch ובעתיד הלא נראה לעין כרגע אולי מערכת טובה.

יש לי כמה שאלות מכיוון שאין לי שום ידע בנושא האוזניות, ברשותי רק Px100 לנגן הMP3 מעבר לזה לא היה ברשותי שום מוצר איכותי.

עד כמה ההבדל בין מוגברות ללא מוגברות הוא גדול? מהמערכת ברכב אני יודע שההבדל בין רכיב לא מוגבר למוגבר הוא אדיר, אבל מדובר בדברים שונים לגמרי בסדרי הגודל.

האם בכלל שווה להשקיע 100$ באוזניות לא מוגברות?

מה העלות של מגבר(אין לי בעיה עם רכיבי יד שניה להיפך), לאוזניות בסדר הגודל הזה בעל כניסת AUX?

אשמח גם להמלצה על אתר זול ואמין, כי אני מכיר רק את .

התקציב הוא נטו לאוזניות לא צריך להתחשב במכס/דמי משלוח וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחליט אם אתה מעדיף פתוחות או סגורות, ואז תעשה חיפוש. :)

ד"T אין דבר כזה מוגברות, לא חושב שזה מהנה לשמוע עם מגבר על הראש. ההבדל עם הגברה משתנה מאוזניה/מגבר שונים אבל תמיד קיים שיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי בטוח בעבר שמה שאני מחפש לניידות זה קשת ולאט לאט "נהפכתי נייד" יותר ויותר. מאוזניות קשת של אודיו טכניקה עברתי ל-KSC75 ואז אחר"כ הבנתי שאוזניות פתוחות ואני זה לא עובד בייחוד כשאני תמיד בדרכים ובתחבורה ציבורית, ופשוט הרעש לא תורם להנאה כלל וכלל. עברתי ל-IEM לאחר שבעבר היה לי רפרנס שלא אהבתי ובכל אופן, לאחר השימוש ב-75 (שהצליל שלהם היה כלל לא רע ביחס למחיר) קניתי בהמלצות רבות את ה-PL30 מפוקאל פרייס ב-23 דולר (כולל משלוח) ואני חייב לציין שאני מבסוט ביותר מהם. אומנם כמו כל ה-IEM למינהם הם נופלות בפרמטר של הבמה, אך הצליל והטונאליות שלהם מפליאה במיוחד ביחס למה שמשקיעים ומה שמקבלים.

בכל אופן, אני ממליץ לך על ה-RE0 שקיבלו לא מעט שבחים ב-HF והם יתאימו לדעתי לרוק משנות ה-70 ולמוזיקה קלאסית.

יש עוד מגוון רחב של IEM שעברו סקירה ב-HF, תעבור על הפוסט המתעדכן הזה ותמצא לך זוג תואם- http://www.head-fi.org/forum/thread/478568/multi-iem-review-77-iems-compared-radiopaq-classical-added-06-27

(שמישהו פעם יסביר לי איך עושים היפר קישור על מילה!?! :nixweiss:)

החוויה האישית לדעתי בשימוש ב-IEM בניידות יותר נוחה, פשוטה ותופסת פחות מקום וגם הכי חשוב- "דורשת פחות זמן היתארגנות".

בנוגע לשימוש במגבר. כפי שאיליה אמר, מגבר לרוב ישפר את הצליל, אך מגברים שונים עם שונות מובילים לקומבינציות שונות ולאיזונים שונים. בתור התחלה וכמגבר חמוד מנסיון אני ממליץ לך על ה-FIIO E5 מחובר בכבל LOD מהאייפוד שלך לקבלת אות לא מוגבר. זה גורם לאייפוד להוציא אות יותר "טהור" והאוזניות מרגישות יותר "נקיות" בצליל. סה"כ המגבר עולה פחות מ-20 דולר (שוב מומלץ מפוקאל פרייס כי יותר זול מ-DX בכמה דולרים) וכבל LOD זה מעט יקר ואני לא יודע מאיפה ניתן להשיג בזול. אישית יש לי כבל TV-OUT לאייפוד טאץ' שלי שהוא גם מתפרק ובעזרת חיבור אליו עם כבל mini PL to mini PL יש לי כבל LOD. אומנם לא באייכות טובה כמו של ALO, אך הוא לא רע כלל ומכיל נורת תצוגה כחולה שמחווה אם ה-DOCK מחובר או לא. הכבל עצמו של חברת DEXIM אם זה אומר לך משהו, נרכש בבאג (דיוטי פרי).

בהצלחה ותתחדש! האזנה מהנה! :xyxthumbs:

נ.ב-

זכור שיש לך בקשות נאות, אך אם הקבצים בביטרייט גרוע ההשקעה לא "תמומש" ולא תרגיש שיפור רב, למרות שיהיה כזה, אך לא תנצל את הסטאפ עד הסוף. ממליץ על קידוד ב-320KBPS, מספיק אייכותי לדרכים והקבצים שוקלים יחסית מעט ביחס לאפל לוסלס (-אפשר לדחוס יותר אלבומים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...