מה עדיף GTX 470 או HD5850 - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה עדיף GTX 470 או HD5850


bora8

Recommended Posts

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

3Dvision - אחלה גימיק. נראה אותך משחק עם זה יותר מ 45 דקות לפני שמתפוצץ לך הראש

למען האמת לי יש את זה ובקלות שיחקתי מעל שעתיים ויותר מבלי שכאב לי הראש פעם אחת, אם אין לך מושג על מה אתה מדבר, פשוט אל תדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל שהטכנולוגיה תתפאשר יש לשלם 2600-2800 שקלים

על ערכת ה3DVISION שיוצאת בערך אלפיה ועל מסך מינימאלי שתומך בטכנולוגיה הזאת.

הטכנולוגיה עצמה היא הנאה רצינית, משהו חדש לגמרי ואני יודע נסיתי את 3DVISION לא מעט בתצוגות ואצל אנשים שיש להם $$$.

אבל 2800 שקלים מעלה את השאלה האם זה באמת שווה את זה... לדעתי זה פשוט יקר מדיי.

לגביי ביצועים בDX9 ו10 הHD5850 והGTX470 כתף אל כתף והובלה רצינית לא תראה בשום מקום, אפילו לא בהגדרות מחמירות.

כנ''ל ביכולות האוברקלוק, הם פשוט ראש בראש בצורה מבלבלת. לגביי צריכת החשמל הHD5850 עדיף כאשר הוא חוסך לנו כמה עשרות וואטים.

לגביי תכונות יחודיות כמו PHYSX או AO או אייפיניטי.

כאחד שכבר היה לו פחות או יותר הכל אני יכול להעיד. למשתמש הפשוט את כל הטכנולוגיות האלה אפשר לזרוק לפח.

למה? כי השימוש קרוב ל0. היה לי כרטיס מוקדש לPHYSX ושיחקתי... ושיחקתי ושיחקתי. כמה השתמשתי בPHYSX?

כמה שבדקתי שהעסק הזה עובד. כי לא CRYSIS. ולא COD ולא כל משחקי UE3 (מנוע שכן תומך בטכנולוגיה הזאת יפה) לא באים איתה.

חברות המשחקים הגדולות יודעים שמשהו כמו PHYSX יכול להיות יריה ברגל. ולכן יש מאין סטטוס קוו בכל העסק הזה.

אם מדובר בגיימינג נטו, נטול כל פוזות ונטול כל פיצ'רים מיוחדים שתנסה אותם לכמה דקות מדובר.

שני הכרטיסים יהיו מומלצים. אבל פשוט תדע שעל הNVIDIA שלך אתה תשלם קצת יותר, ותוציא קצת יותר חשמל.

לגביי טסלציה. טסלציה זה דבר אחלה. אני לא רואה טסלציה בשימוש שוטף נכון לכותרים הגדולים של היום.

מה לגביי העתיד? לך לרשימת המשחקים המכובדת בפורום משחקים בסטיקי תאריכי יציאת משחקים ותספור על יד אחת

את כמות המשחקים שיוצאת נניח במשך כל השנה הקרבה ותספור כמה כותרים מכילים DX11 בטסלציה וPHYSX.

אני לא אומר שהטכנולוגיות האלו אינן טובות ואינן מספקות הנאה. אבל חשוב שיהיו נפוצות.

נכון לרגע זה אנחנו מאיין שפן ניסויים של דור DX11 שעתיד לבוא אלינו. אין קסמים בשוק כרטיסי המסך ודור חדש יבוא בתחילת 2011 ופחות או יותר ימחק את כל מה שאנחנו מכירים היום. ולכן ההחלטה צריכה להיות כאן ועכשיו, האם אני צריך ביצועים נטו למשחקים שלי? האם יש לי דרישות מיוחדות?

התשובה שונה אצל כל אחד ואתה צריך להחליט בעצמך עד כמה אתה רוצה PHYSX וכמה שעות תבהה בUNIGINE HEAVAN 2.0

אני את ההחלטה שלי לבינתיים עשיתי.

אני מקווה שהדיון הזה לא יהיה ארוך כמו דיון הGTX260 VS HD4870 שנה שעברה שפשוט ננעל כי לא נגמר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שתגדיר מה חשוב לך - אם זה DX11 - תסתכל כמה משחקים יש בWIKIPEDIA - יש איזה 5 ועומדים לצאת עוד 5 - שבעיני רק 2 שוים הסתכלות.

תחליט אם יש לך חשיבות לPHYSX , צריכת חשמל , חום (אם אתה מאנשי תאדירן פה) , OC.

בקיצור - לכל כרטיס היתרונות שלו - הירוקים בעיני מעט יותר טוב והרבה יותר יקרים - אם זה שווה את ההפרש רק הבנאדם שמציב את הדרישות יוכל לענות על זה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

WTF

DUDE

איזו הצללה דינמית ? LOL

Ambient occlusion shader = מחשב מרחק בין שני אובייקטים, ולפי המרחק קובע כמה VALUE של עצמה צריך להיות בינייהם = כמה שחור לשים בינייהם.

אז איפה שיש חריצים יש שחור, איפה שהשטח פתוח יש לבן., משתמע:

Ambient occ זה אפקט נורא פשוט כדי להצליל מקומות מאוד מאוד קטנים בתוך אובייקטים.

עאלק "הצללה דינמית"

אין שום דבר בינמי בזה. כל עוד האובייקטים נשארים קרובים שום דבר לא משתנה.

בסצנות עם הרבה פרטים לא רואים ***שוםם*** הבדל.

בטח שלא בסצות חשוכות.

חחחחחחח בונא אתה לא קולט אה

מיישמים את השיידר הזה רק על עצמים דוממים.

ההצללה משתנה בהתאם לסביבה (מרחק וזווית בין אובייקטים) ובהתאם לזווית צפייה.

היא מחושבת בזמן אמת ואפשר ליישם אותה בין כל העצמים בסצנה, אם הם "דוממים" או בתנועה. זה בדוק.

אם יש לך בעייה עם הביטוי "הצללה דינאמית", שמור אותה לעצמך, אל תשתחצן לי פה כי אין לך על מה.

אגב, ככל שיש יותר פרטים - משמע יותר הצללות - בוודאי שרואים הבדל. וגם בסצנות חשוכות אפשר לראות הבדל (במשחק dead space למשל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוך הבא לפורום. דבר בשם עצמך, יש לי יותר מ"מושג" על מה אני מדבר. תבקש יפה הסבר על כל אחד מה"ביטויים" ותקבל הסבר.

אני לא יתייחס לשאר הדברים כי חבל על הזמן. כמו שאמרת, אתה זה שנחת פה במקרה... לא אף אחד אחר.

בוא לא נהפוך את הדיון לדיון על חשיבות פיצ'רים בלעדיים במטרה לפסול אותם אחד אחד. כל אחד וסדר העדיפויות שלו, זה הכל תלוי בצרכים

אישיים. לדוגמא פיצ'ר בודד יכול לעשות את כל ההבדל - אם היום משהו יחפש פתרון לתלת מימד, אוטומטית נמליץ לו (פיצ'ר 3dvision)

מחר משהו יחפש פתרון לחיבור 6 מסכים, אוטומטית נמליץ לו ATI (פיצ'ר eyefinity). לא לחינם אני משתדל להזכיר כמה שיותר יכולות בלעדיות.

(ובהזדמנות זאת, ה-hd5850 מספק תמיכה ב-DTS-HD MA & TrueHD Bitstream, ששכחתי לציין קודם)

טוב תקשיב גבר,

גם אם באתי לפה במקרה, אני בדיון הזה עד שאני אחליט שלא, או עד שכולם יודו שאני צודק.

אחרי כל הדברת הרוב פה מסכימים איתי לגבי הדרישות של הבחור:

CUDA - לא צריך

Ambient - לא צריך

PhysX - לא באמת צריך

C++ - לא באמת צריך

3Dvision - יקר מדי ולא באמת צריך

שני הכרטיסים בגדול אותו דבר והכרטיס הזול גם לוקח פחות חשמל - שזה פחות חשבון חשמל לאבא ואמא ויותר טוב לכדור הארץ.

אבל אני עדיין לא רגוע כי העניין הוא כזה אח שלו, אתה מתעקש להביא ביטויים שאין להם שום קשר לשאלה שנשאלה - כרטיס טוב למשחקים.

אבל אתה יודע מה, אני מאמין בדמוקרטיה ואני מפרגן לך על הידע - כל אחד יכול לומר מה שהוא רוצה, רק שיהיה פחות או יותר נכון.

רק כמה הערות:

אם המסך עובד ב 120 הרץ אז כל עין תראה מסך ב 120 הרץ.

C++ לא רץ על שום דבר. כל המעבדים על כדור הארץ, וגם בחלל החיצון ליד כדור הארץ ואפילו על הירח - מריצים שפת מכונה. וכל השפות בעולם הופכות לשפת מכונה. וגם הבחור ביקש לשחק משחקי מחשב, לא לתכנת.

AI - לא צריך כרטיס מסך. וגם לא יצטרך.

Ambient Occlusion:

כל המשפט המסובך שאמרת נשמע מצוין כשהוא יוצא מהפה של מוכר בחנות מחשבים, ואפשר להדביק אותו לכל מוצר חומרה ותוכנה שמתעסק בגרפיקה. אבל אין בו שום דבר עובדתי. או שהבן אדם יודע מתמטיקה או שלא.

אבל אם אתה מתעקש:

8ce29fef00d5837e07f5edccc8430e86.png

כמו שאמרתי - כולה אינגרל ספרי פשוט. וזה חישוב סטטי של רנדר. יענו - לא בזמן שהמשחק עובד.

תזכה למצוות אח שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי אבל אתה טועה ומטעה. אם אתה פה רק בכדי "שכולם יודו שאתה צודק", אני אומר לך מראש - עדיף שתרד מזה.

קודם כל חשבתי שכבר הובהרה הנקודה ש"צריך" זה עניין אינדבידואלי. אם אתה לא צריך - שיבושם לך. גם ה"רוב" לא ממש מעניין אותי.

בוודאי ש eyecandy (איכויות ותוספת תוכן גראפי) קשור לכרטיסי מסך ומשחקים (אחרת קנה קונסולה וזהו).

מעבר לזה, היום מסוגלים ליותר מהרצת משחקים. מן הראוי שהרוכש יהיה מודע על מה בדיוק הוא משלם.

למה אתה מצפה בדיוק ? שכל אחד יאמר "קח 470" \ "קח 5850" וזהו ? מה זה סקר פה ? אם לא מעניין אותך הפרטים הקטנים - אל תתייחס.

אם המסך עובד ב 120 הרץ אז כל עין תראה מסך ב 120 הרץ.

טעות, הצמצמים במשקפיים המדוברות (shutter glasses) שאתה מלביש יאפשרו לכל עין לראות חצי ממספר התמונות לשנייה שהמסך מציג.

אני יחסוך ממך את ההסבר המפורט מאחר ואתה בבירור לא מתעניין בזה.

C++ לא רץ על שום דבר. כל המעבדים על כדור הארץ, וגם בחלל החיצון ליד כדור הארץ ואפילו על הירח - מריצים שפת מכונה. וכל השפות בעולם הופכות לשפת מכונה. וגם הבחור ביקש לשחק משחקי מחשב, לא לתכנת.

אז הקוד C++ יומר לשפת מכונה שה-GPU מבין. מה זה קשור עכשיו ? אם מפתחי תוכנה או משחק יבחרו להשתמש בזה, זה יעבוד על הכרטיס.

ממש לא משנה לי אם הבחור יתכנת או יריץ תוכנות\משחקים של אחרים. שיחליט בעצמו. למה אתה עושה סיפור מכמה פיצ'רים שלא מעניינים אותך?

AI - לא צריך כרטיס מסך. וגם לא יצטרך.

אתה לא צריך כי עדיין אף מפתחת משחקים לא השתמשה בזה. אך בהחלט אפשר להרוויח מעיבוד על כרטיס מסך.

תמיד אפשר להסתדר עם קיימת, זה לא מונע מהטכנולוגיה להתפתח. כן ישתמשו לא ישתמשו, את זה תשאיר למפתחים (ולאנוידיה)

Ambient Occlusion:

כל המשפט המסובך שאמרת נשמע מצוין כשהוא יוצא מהפה של מוכר בחנות מחשבים, ואפשר להדביק אותו לכל מוצר חומרה ותוכנה שמתעסק בגרפיקה. אבל אין בו שום דבר עובדתי. או שהבן אדם יודע מתמטיקה או שלא.

אבל אם אתה מתעקש:

8ce29fef00d5837e07f5edccc8430e86.png

כמו שאמרתי - כולה אינגרל ספרי פשוט. וזה חישוב סטטי של רנדר. יענו - לא בזמן שהמשחק עובד.

מה איכפת לנו עכשיו איך מחשבים את זה מתמטית ? זה מוסיף הצללה בזמן שהמשחק עובד, זה בדיוק הרעיון. אני בדקתי, ואתה ?

אם אתה חייב לדעת אילו חישובים עומדים מאחורי זה, ראה פה: http://developer.nvidia.com/object/siggraph-2008-HBAO.html

ואם אתה מעוניין ב-screenshots של "עם\בלי AO" מתוך משחקים, אני אספק לך.

ועכשיו אני יודע מה יקרה, בגלל שאתה ממקד אותי על פיצ'רים ספציפים, זה גורר את כל החכמולוגים להתחיל עם התאוריות שלהם על מה כן

ישתמשו, מה לא, כמה זה רלוונטי, אם זה שווה כסף וכו'. תבינו, זה ממש לא מעניין אותי, כבר אמרתי? אני שולף את כל אילו בדיוק כמו

שהייתי שולף ספסיפיקציות של חומרה. מה תעשה עם זה, אם בכלל, זה עניין שלך. אני פה לתרום מהידע שלי לבנאדם שהולך להוציא עד 1700ש"ח

מכיסו ולא להתווכח איתך על "מי צריך את זה". תבורך אחינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבן אדם מעתיק לינק לנוסחה מההגדרה מויקיפדיה ואם הוא היה טורח לקרוא הלאה הוא היה רואה הפניה לDynamic Ambient Occlusion and Indirect Lighting a real time self ambient occlusion method from Nvidia's GPU Gems 2 book

הבן אדם סתם טרול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבן אדם מעתיק לינק לנוסחה מההגדרה מויקיפדיה ואם הוא היה טורח לקרוא הלאה הוא היה רואה הפניה לDynamic Ambient Occlusion and Indirect Lighting a real time self ambient occlusion method from Nvidia's GPU Gems 2 book

הבן אדם סתם טרול.

העתקתי את הנוסחה מהויקיפדיה כי זה הרבה יותר קל מלכתוב אותה בעצמי.

הנוסחה היא הגדרה של מה צריך לעשות. לא צריך לסבך יותר מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברק,

נורא מעניין אותי פשוט מאיפה שאבת את הידע שלך לגבי ה3D Vision...

לאור העובדה שזרקת על ה120 הרץ כבר ברור מאליו שבחיים שלך לא התנסית בזה כי המשקפיים של Active Shutter גורמות להפרדה של 60 הרץ לכל עין וזה ברור מאליו מהרגע הראשון שאתה שם על עצמך את המשקפיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח

Nvidia אלופים בלזיין את המוח. עאלק דוגמאות ל AO. השיידר קיים כבר 5 שנים בערך. הנוסחא שלו קיימת 5 שנים.

כל מה שהם מציגים זה old news

ולדרקון, הם נתנו שיידר שבזוית מסויימת למצלמה מראה הארה פנימית, אז ברור שיהיה הבדל מטורף בין AO וללא. וביחוד שיש רק צבע אחד לאובייקט. זה לא משקף סצנה של משחק עם הרבה פרטים. אם היו נותנים לו דיפיוז נורמלי, היה נראה הרבה פחות.

לשאר החכמולוגים פה, ביחוד "מומחה לכרטיסי מסך"

אתה בלבלן מוח רציני.

אתה אומר " אני רק תורם מהידע שלי"

אבל התכלס של הדיון זה מה עדיף לפותח של הדיון. והוא בפירוש ביקש גיימינג ולא יותר מזה.

אז מה אתה מסבך אותו. ,AO זה שטויות.

עד שמישהוא עישה בזה שימוש הכרטיס כבר יהיה שווה חצי מהעצמה שלו אם לא פחות.

בקיצור לפותח האשכול, קח 5850.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי אבל אתה טועה ומטעה. אם אתה פה רק בכדי "שכולם יודו שאתה צודק", אני אומר לך מראש - עדיף שתרד מזה.

קודם כל חשבתי שכבר הובהרה הנקודה ש"צריך" זה עניין אינדבידואלי. אם אתה לא צריך - שיבושם לך. גם ה"רוב" לא ממש מעניין אותי.

להיות צודק זה מאוד חושב. בייחוד כשאני באמת צודק.

וצריך זה עניין של הגדרה - והבחור אמר מה הוא צריך. ולפי זה נעשה הדיון. זה לא דיון על רשימה של פיצ'רים מגניבים שהמשווקים של חברות חומרה פירסמו באתר שלהם. זה דיון על מה ישרת את הקונה בהתאם למה שהוא אמר. והרצון של הקונה זה קדוש למה הלקוח תמיד צודק.

ולגבי ה"רוב" - רוב זה דבר מאוד חכם. בגלל זה שואלים בסקרים 1000 אנשים איך הם מצביעים ולפי זה מקבלים תמונת מצב. למרות שזה לא משנה כי ש"ס תמיד יקבלו 15 מנדטים בעזרת השם.

בוודאי ש eyecandy (איכויות ותוספת תוכן גראפי) קשור לכרטיסי מסך ומשחקים (אחרת קנה קונסולה וזהו).

מעבר לזה, היום כרטיסי מסך מסוגלים ליותר מהרצת משחקים. מן הראוי שהרוכש יהיה מודע על מה בדיוק הוא משלם.

למה אתה מצפה בדיוק ? שכל אחד יאמר "קח 470" \ "קח 5850" וזהו ? מה זה סקר פה ? אם לא מעניין אותך הפרטים הקטנים - אל תתייחס.

כרטיסי מסך מיועדים רק להרצת משחקים וגרפיקה. אין שום שימוש אחר לכרטיס מסך חזק.

וכן זה סקר - שאלו מה מריץ משחקים בהתאם לפרמטרים כלליים. וכל אחד נתן תשובה בהתאם לפרמטרים הכללים הנ"ל. אתה התעקשת להכניס רשימה של מושגים ופיצ'רים שאין להם קשר לנושא או שאין להם שימוש כיום ואתה בעצמך גם הודית בזה. אבל סחטיין - אתה יכול להיות איש מכירות מצוין ואני מחזיק ממך.

אז הקוד C++ יומר לשפת מכונה שה-GPU מבין. מה זה קשור עכשיו ? אם מפתחי תוכנה או משחק יבחרו להשתמש בזה, זה יעבוד על הכרטיס.

ממש לא משנה לי אם הבחור יתכנת או יריץ תוכנות\משחקים של אחרים. שיחליט בעצמו. למה אתה עושה סיפור מכמה פיצ'רים שלא מעניינים אותך?

הקוד C++ של המשחק עובר קימפול במעבדה של החברה ומה שאתה מקבל זה דיסק עם קוד מקומפל. הכרטיס מסך לא מקמפל שום דבר. ונכון להיום - הקוד של המשחק כבר מומר לשפה שה GPU מבין. אחרת שום משחק לא היה רץ.

ואולי לך לא אכפת מה הבחור יעשה. לי אכפת. ואני לא אוציא עוד 200 שקל בגלל שהגויים שעובדים בשיווק של NVIDIA אמרו לי שאני לא יכול בלי זה.

אתה לא צריך כי עדיין אף מפתחת משחקים לא השתמשה בזה. אך בהחלט אפשר להרוויח מעיבוד AI על כרטיס מסך.

תמיד אפשר להסתדר עם טכנולוגיה קיימת, זה לא מונע מהטכנולוגיה להתפתח. כן ישתמשו לא ישתמשו, את זה תשאיר למפתחים (ולאנוידיה)

אז קודם כל, אם אתה בעצמך אומר שלא צריך, אז למה העלית את זה מלכתחילה ?

חישובים של AI לא צריכים מעבד גרפי. זה כמו לקנות טרקטור שיתפקד בתור אוטו משפחתי.

מה איכפת לנו עכשיו איך מחשבים את זה מתמטית ? זה מוסיף הצללה בזמן שהמשחק עובד, זה בדיוק הרעיון. אני בדקתי, ואתה ?

אם אתה חייב לדעת אילו חישובים עומדים מאחורי זה, ראה פה: http://developer.nvidia.com/object/siggraph-2008-HBAO.html

ואם אתה מעוניין ב-screenshots של "עם\בלי AO" מתוך משחקים, אני אספק לך.

דיבורים יש כמו חול ואין מה לאכול - בייחוד באתר של . מתמטיקה אומרת לך מה תכלס קורה. מתמטיקה זה קדוש כמעט כמו אלוהים.

ושלא תבין אותי לא נכון - יש לי כבוד ל הם עושים אחלה עבודה.

ועכשיו אני יודע מה יקרה, בגלל שאתה ממקד אותי על פיצ'רים ספציפים, זה גורר את כל החכמולוגים להתחיל עם התאוריות שלהם על מה כן

ישתמשו, מה לא, כמה זה רלוונטי, אם זה שווה כסף וכו'. תבינו, זה ממש לא מעניין אותי, כבר אמרתי? אני שולף את כל אילו בדיוק כמו

שהייתי שולף ספסיפיקציות של חומרה. מה תעשה עם זה, אם בכלל, זה עניין שלך. אני פה לתרום מהידע שלי לבנאדם שהולך להוציא עד 1700ש"ח

מכיסו ולא להתווכח איתך על "מי צריך את זה". תבורך אחינו.

קודם אתה אומר לי שאני לא רוצה לרדת לפרטים, ועכשיו אתה אומר לי שאני יותר מדי יורד לפרטים ?

אני חוזר על מה שאמרתי - מכל מה שאמרו, בניקוי כל החוכמולוגיות, שני הכרטיסים סבבה לאללה.

ולסיום אח שלו, אני מאוד שמח שאתה פה בשביל לעזור לבחור. גם אני פה בשביל לעזור לבחור. כי הבחור בא לפה כדי לקבל עזרה, וכשיהודי צריך עזרה, אז כולם מתגברים על המחלוקות ועל הכבוד ועוזרים לו. אז אנחנו כולנו צריכים לעמוד כתף אל כתף,יהודי עם יהודי - ולתמוך בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא פה בשביל לעזור לאף אחד.

אתה טרול שפתח משתמש חדש רק בשביל הדיון הזה כדי לכתוב כאן בלי לעשות חשבון.

אתה כותב כאן דברים שנוגדים עובדות.

אין טעם אפילו להתווכח איתך כי אתה לא רציונלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...