בעיה בהדלקת המחשב - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהדלקת המחשב


haim652

Recommended Posts

שלום, יש לי בעיה עם המחשב שקורת לפעמים ואני לא יכול לדעת מתי היא תקרה, היא בדרך כלל קורת לאחר שאני משחק משחק כבד (בד''כ) זה יכול להיות גם סתם לפעמים, למרות שנדיר, אחרי שאני סתם עושה ריסט למחשב. (כשזה במחשק זה פשוט נתקע ואני לא יכול לעשות כלום אלא ריסט, וזה קורה אחרי שאני משחק באותו המשחק אחרי כמה זמן, יכול לקרות אחרי 5 דק' ויכול להיות אחרי 20 דק')

כשני עושה ריסט למחשב כשהוא עולה ישרת עוד בתחילת המסך יש לי הרבה כמו פיקסלים מוזרים כאלה או איזה משהו שמסתיר לפעמים את הכתוב במסך, וזה ככה עד שעולה הווינדוס, וכשעולה ווינדוס איאפשר בכלל להבין מה אני רואה במסך מרוב כלכך הרבה דברים מוזרים כאלה שעל המסך, קשה לי להסביר את זה, אני אנסה להוסיף תמונה בהמשך אם אוכל, בנתיים אם משהו יוכל לעשות אני אשמח (אם זה חשוב המפרט נמצא במפרט המחשב שלי בצד), אני מאוד מקווה שמישהו יוכל לפתור לי את הבעיה.

חשוב לציין שאני חושב שזה הכרטיס מסך ושהוצאתי אותו בעבר וניקיתי אותו והחזרתי (בדקתי את הטמפרטורות גם, והוא לא עובד את ה 90 בערך) זה יכול לקרות סתם פתאום, ובאותה המידה זה גם מסתדר סתם ככה פתאוםאני לא יכול לדעת מתי זה יסתדר.

תמונה שצלמתי רגע לפני שעולה המחשב באחד הקטעים:

התמונה במלואה: http://img690.imageshack.us/img690/4214/17062010165.jpg

כמו שניתן לראות את הריבועים המוזרים האלה על המסך, זה הבעיה ובכל מסך אחר (זאת אומרת בווינדוס וכו' זה משתנה, לדוגמא בהתחלה שאני מדליק את המחשב ינתן לראות ממש הרבה כמו פיקסלים כאלה שמסטירים יותר ומפריעים).

דרך אגב חשוב לי לדעת אם זה באמת הכרטיס מסך או בעיה חומרתית אחרת.

בבקשה עזרו לי, תודה רבה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא במנוחה, במאמץ.

בכל זאת זה נראה לך כמו בעיה בכרטיס מסך? בקטע של טמפ' הכרטיס מסך בסדר גמור, אין בעיה של התחממות עד כמה שזה נראה לי.

חשוב לציין גם שזה היה עוד לפני שפירמטתי, הבעיה שצלמתי היא די חדשה היא קרתה לי לראשונה לפני שבועיים, אבל הקטע שהמחשב נתקע עוד היה לפני הפירמוט אפילו (פרמטתי לפני בערך כשלושה חודשים פחות או יותר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

חבר'ה מצטער על ההקפצה אבל זה עדיין לא הסתדר וניהיה יותר גרוע, אם אז זה היה קורה כשאני משחק משחק כבד, אז עכשיו זה יכול לקרות גם שאני סתם באינטרנט ולא עושה כמעט כלום.

בבקשה אם למישהו יש רעיון מה הבעיה אני אשמח, אני גם רוצה לדעת אם זה באמת הכרטיס מסך ככה שאני יוכל ללכת לממש את האחרויות שיש לי עליו, אבל אני לא בטוח שזה הוא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...