צפצוף ארוך מהלוח אם - מה זה אומר? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צפצוף ארוך מהלוח אם - מה זה אומר?


CRYSMAN

Recommended Posts

שלום, כנראה שנשרף לי הספק אחרי הפסקת חשמל (הספק הוא FSP BLUESTORM 400W) כשחזר החשמל הדלקתי את המחשב ושמעתי מין שני פיצוצים קטנים ומאז המחשב לא נדלק. הבאתי ספק כוח אחר לבדיקה (ספק ג'נרי) חיברתי אותו וכשאני מפעיל את המחשב יש צפצוץ ארוך יחיד ואחיד והלוח אם שלא נפסק עד שאני מכבה את המחשב. מה פירוש הצפצוף הזה?

הלוח אם הוא EP43 DS3L

תודה רבה לכם !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיברתי עוד פעם את המחשב לצורך בדיקה וגיליתי שזה לא צפצוף של הרמקול של הלוח אם, אלא שריקה מאוד חזקה שלא מובן לי מאיפה היא מגיעה. מוכר למישהו?

דרך אגב בכריס מסך שלי (GTX9800ּ) יש 2 חיבורי חשמל ובספק כוח החילופי אין את החיבור PCI E ככה שהכרטיס מחובר ליציאת חשמל אחת - והוא לא עובד, למה? לפי מה שהבנתי הכרטיס לא חייב 3 חיבורי חשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יכול להריץ MEMTEST כי המחשב נכבה כל כמה שניות, חוץ מזה השריקה נורא חזקה ואני מפחד להשאיר את המחשב דלוק ככה וחוץ מזה ניסיתי להדליק בלי הזכרונות וזה עדיין קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו בחייכם אף אחד איננו יודע את התשובה?

אתה בעצמך אמרת שאחרי הפסקת חשמל שמעת פיצוצים והמחשב נכבה וכדומה, מן הסתם שבעיה יכולה לנבוע מספק הרוס או רכיב אחר במחשב שלך.

איך אתה מצפה שאנשים ידעו לתת לך תשובה על סמך הודעה...

בכל מקרה תריח את הספק שלך מאחורה ותראה אם יש לו ריח שרוף, אפילו מעט,

בדרך כלל צפצופים נובעים מזכרונות תקולים מנסיון שלי וגם ב OC, תנסה להוציא סטיק אחד בכל פעם ולהפעיל את המחשב שלך (זאת במידה ויש לך 2 סטיקים של ומעלה ואפילו לשנות את המיקום שלהם על הלוח אם).

ופתרון טוב אחר, תבדוק חדש או אחר של חבר לבדוק אם עדיין יש לך צפצוף ואם המשחב עדיין נכבה לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע המוזר הוא שזאתי שריקה כי שהוצאתי את הזכרונות היה ביפ ביפ ביפ ביפ צפצוף של הרמקול של הלוח וחוץ מזה יש את השריקה החזקה הזאת, עוד ספק יהיה לי קצת בעיה להשיג.. יש עוד רעיונות או משהו? זאת שריקה ממש ממש חזקה משהו מוזר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מממממ....ייתכן שהוא נפגע אם ככה בהפסקה, לזה בהחלט תרם לדעתי הספק כוח :P

בכל מקרה תנסה כרטיס מסך אחר של חבר או משהו על המחשב, רק כדי לוודא שהכל בסדר עם המחשב, או כמו שאמרו לקחת לטכנאי לבדוק...אבל אני כבר לא סומך על אנשים כאלה יותר, מה עם אחריות, נגמרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...