מישהו שמע על חברת תיקים לטיולים vango? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו שמע על חברת תיקים לטיולים vango?


F430

Recommended Posts

אני יודע בקשתי מאחי לקנות תיק גרגורי אבל הוא היה בסקוטלנד ושם התיק הזה נחשב vango וזה מה שהיה נראה תיק אמין ביותר הגב קשיח רצח מה שאני לא בטוח שיש בכל תיק גרגורי, למרות שמה שאהבתי בגרגורי זה שאפשר לתחוס דברים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם אציין שאני לא מכיר את החברה,אז התייחס בחשדנות.

חוץ מזה יש המון חברות תיקים טובות,הכי חשוב לא להינעל על גרגורי רק בגלל שאיזה סיירת X או יחידה Y הולכות איתו. תיק זה תיק ודבר ראשון שיהיה נוח,ואת זה מה לעשות חייבים למדוד. יכול להיות שתקנה את הדגם הכי יקר בשוק,אבל דגם זול ממנו באלפיים שקלים יתאים לך.

חוץ מזה לא ציינת את מטרת התיק (לאיזה סוג של טיול),איזה ניסיון טוב/שלילי יש לך עם תיק מסויים,כמה כסף אתה מוכן להוציא. לתת עצה בלי הנתונים האלו זה די מגוחך...יכול להיות שמה שאתה צריך זה תיק של אאוטדור וחבל על הכסף. תחזור עם הנתונים הללו ואנסה לעזור

לינק לעזרה (ד"א רצוי לבקש עזרה בנושא הזה בפורום ציוד של המטייל,יש שם אוטוריטות שאנוכי קטונתי מהם בתחום)

http://sf.tapuz.co.il/shirshur-662-122968019.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהבתי את השם שלך :] עשה לך בטח משהו ההופעה של מטליקה חחחח חזרה לנושה יש כבר את התיק

http://www.allweathers.co.uk/vango-freedom-60--20-travelpack-5331-p.asp

פשוט רציתי לדעת מה הרמה שלו אך הוא ביחס למתחרים עכשיו הוא לצבא כי הלך לי התיק אז הוא המחליף לזה הוא מספיק טוב לטיול טרקים אני לא יודע אך הוא יהיה למרות שיש לו גב קשיח ונחמד ואתה יכול להתאים אותו לגובה שלך...

עריכה:טוב אני לא מאמין שחיפתי ביוטיוב מצאתי את האח הגדול שלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הניק כבר בן כמה וכמה שנים...

בכל אופן אתה טוען שזה תיק לצבא? אני חושב שזה מיותר לקנות תיק טוב לצבא. כמות הפעמים שגם לוחם יוצא עם תיק ענק מצטמצמת עד לאפס עם הפז"מ (אני חושב שרק בקורסים הייתי לוקח פעם אחת תיק גדול בכניסה ואחת ביציאה). לכל הפעמים האחרון כל עוד לא עוברים את הסגירת שבועיים אפשר בנקל להסתדר עם תיק של עד 30-40 ליטר ולא לנסות להתנקש בכל יושבי הרכבת בדרך...

סיבה שנייה שכדאי להימנע מכך שבצבא מתייחסים לתיק בתור זבל בד"כ והוא מתבלה לשווא,הרי באותה מידה אפשר להשתמש עד יומך האחרון בקיטבג מהטירונות וזה לא יפריע. לכן אם המטרה היא לסחוב בגדים וציוד עשה לעצמך טובה והתצטמצם,במיוחד אם התדירות שהיה שלך בבית יורדת מה12-2. (ולא,זה לא אומר שצריך להיות סרח שלא מחליף בגדים)

אם בכל זאת אתה רוצה אתה חייב לתת מידע אם אתה רוצה ייעוץ רציני. מה זה טרקים בארץ? באיזה תדירות,של כמה ימים. מה דרגת הקושי ,והציוד שאתה סוחב על הגב מה הגובה שלך,מה אתה מתכוון לעשות איתו בעתיד (טיול,האם כן ולאן?). האם אתה רוצה מבנה שק או לא. ובסוף הכי חשוב מה התקציב. עד שלא תכתוב את אלה אני חוזר ומסביר שאי אפשר לתת לך עצה רצינית. אני או אחרים יכולים לעזור לך לבחור תרמיל שמתאים למטרתך ולחסוך לך טרחה,כאבי גב וכסף. לפני זה תעצור כמה שניות ותכתוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחינו יש לי את התיק שלהם

שלי זה ה60+20 שמע הוא משוגע חשבתי שהגרגורי יותר טוב אבל התיק הזה אפילו נראה לי יותר טוב את צודק לגמרי אבל אני אוהב שיש לי את הכל ואני לא נמצא בבסיס כל הזמן עוד כמה חודשים אני מפלג אז ככה שזה דיי מיותר אבל הוא יהיה לטיול באוסטרליה אני הולך לחרוש אותה!

באיזה יחידה הייתה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...