פורסם 2010 במאי 2116 שנים מופיעה לי השגיאה הזאת כל פעם אחרי זמן מסויים שאני משחק במשחקים. קראתי קצת באינטרנט וכנראה שזה בעקבות הTDR שיש בווינדוס 7, שברגע שהFPS יורד מ20 הוא פשוט מכבה את היישום. איך אני יכול לבטל את זה? יש לי את הדרייבר הכי מעודכן של נווידיה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.