מיון מוזר בסייר של XP SP3 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מיון מוזר בסייר של XP SP3


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

תופעה משונה: בזמן האחרון, כשאני נכנס לתיקייה כלשהי בסייר הקבצים וממיין את הקבצים לפי שם, הקבצים הישנים יחסית ממויינים כמו שצריך, קודם התיקיות לפי ה- abc ואחריהן הקבצים לפי אותו הסדר, אבל אחרי האות z העסק מתחיל מחדש, הפעם לקבצים ותיקיות חדשים יותר והפעם המיון לא מבדיל בין קבצים ותיקיות והן מעורבבות ביחד.

נאמר שכל מה שמופיע בארותיות גדולות הן תיקיות וכל מה שמופיע באותיות קטנות הם קבצים. אני רואה משהו כזה:

AAA

BBB

GGG

ZZZ

aaa

bbb

hhh

zzz

AAA1

bbb1

DDD1

fff1

kkk1

ZZZ1

אני זוכר שאפשר לקבוע האם המיון יעשה לקבצים ותיק'יות ביחד או לקבצים בנפרד ותיקיות בנפרד, אבל אני לא זוכר איפה מגדירים את זה. ואיך אפשר ךקבל את שניהם בו זמנית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פשוט זוכר שהיה גליצ' כזה בXP שאף פעם לא תיקנו כמו אותו גליץ שאם אתה מדגיר תצוגת list אז לא גל הפריטים מופיעים כמו שצצריך עד שלא משנים את גודל החלון.

תבדוק אולי עם auto arrange...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסדר, עליתי על משהו. שמתי לב לכך שלכל התיקיות שממויינות נכון יש תאריך יצירה בסייר אבל לאלו שממויינות ביחד עם הקבצים אין תאריך. במאפיינים שלהם רואים תאריכים משונים: או לפני 1980 או אחרי 2100. כנראה שמשהו יוצר תיקיות עם תאריכים משובשים ו- מתבלבלת בגלל זה. הפתרון שמצאתי בינתיים הוא להעתיק את התיקייה למקום אחר, למחוק את המקורית ואז להעתיק את העותק בחזרה. זה נותן לי תיקייה עם תאריך יצירה תקין שממויינת כמו שצריך. מסורבל אבל עובד.

ולתמונות המבוקשות:

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...