שאלה ועזרה בקשר לכרטיס ATI SAPPHIRE 5830 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה ועזרה בקשר לכרטיס ATI SAPPHIRE 5830


much77

Recommended Posts

שלום רב לכל בית HWZONE ,

ברשותי כרטיס חדש שרכשתי מבית חברת SAPPHIRE 5830 ATI RADEON , שאלתי היא מדוע במשחקים מסוימים כמו DIRT 2 ואחרים יש קירטועים קטנים כאלה על המסך לשניה שתיים ואז נעלמים ? אני מציין שהורדתי את הדרייברים האחרונים מהאתר של כולל ה CATALYST , וגם ביצעתי קצת המהרה דרכו כשהמאוורר הוא על FULL 100 % , שאלתי היא אם משהו פה בפורום מחזיק כרטיס מדגם כזה ו נתקל בתופעות שציינתי , עד לפני שרכשתי אותו הייתי גורו של והחזקתי במס' שלהם עד לאחרונה ( 9500,9600,9800 ) . אני חושב שעשיתי קניה לא כדאית , אם כי במשחקים מסוימים הכל עובד פיקס.

האם יש פתרון לבעיה אם בכלל . אודה לכם על תשובותיכם . תודה רבה . :kopfpatsch::bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שלא התייעצת פה בפורום לפני כי היו מציעים לך לא לקנות את הכרטיס הזה. הוא פשוט לא משתלם ובתוספת של פחות מ100 שקלים אפשר לקנות HD5850 שחזק ממנו משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תבאס אותו ברור שהיה עדיף 5850 אבל נכון לעכשיו יש לו 5830 שהוא סבבה לגמרי, אני ממליץ לך למחוק את הדרייבר במצב בטוח בעזרת התוכנה הבאה:

www.guru3d.com/category/

driversweeper/

כומו חן תוריד כמו שאמרתה אחרונים נסה מ10.3 ומעלה תגיד לנו אך הולך לך... שבת שלום!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בתקציב שהיה לי לאחר ששדרגתי את כל המחשב וזה אומר , לוח אם חדש מבית GIGABYTE ו זכרונות של 4 GB ב של GOLDEN

חשבתי שיהיה ממש נחמד לערוק לצד השני כי ראיתי ביקורות טובות ולא היה לי מספיק תקציב להעלות הלאה ל תחומים של 2000 שח' +

זה לא שהכרטיס לא מספק עבודה טובה , הוא עושה עבודה טובה אני חושד שאולי יש צוואר בקבוק עם הזכרון ו הלוח ? יכול להיות ? או שהכל זה בגלל משחקים מסוימים שירוצו ככה גם במפרטים אחרים ?

- עריכה : לפני ההתקנה של הכרטיס הסרתי את מנהל ההתקן של , אתמול גיליתי שהיו לי בהוספה והסרה של התוכניות כמה דברים של גם אותם הסרתי . אני אנסה את התוכנה שהצעת לי בתקווה שזאת באמת הבעיה , אני חושד שהבעיה היא במשחק עצמו , כי כמו שאמרתי הוא מריץ חלק וטוב יותר את MOTOGP 08 ואת COD2 דרך כמו כן משחקים כמו L4D חלק 2 גם מריץ יפה מאוד על תצוגה של 1920X1600 אני עובד עם מסך 24 אינץ'.

חשבתי אולי הקרטועים לאחר ה OC שעשיתי עם ה CATALYST משגעים שם משהו בתהליך אבל נראה לי שהמשחק הוא הגורם הבעיתי , ניסתי להוריד PATCH תיקון ל DIRT 2 לא הסתדרתי .

שבת שלום ותודה רבה , אתם נהדרים ! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי איזה מעבד יש לך יכול להיות שהוא הגורם בגלל שהוא כפול ליבה למרות שזה לא מורגש במעבדים שאתה נותן להם בין 3.2-4.0 .

עריכה:בשביל לכרטיס מסך לMSI‏ יש תוכנה נחמד מאוד תעשה חיפוש קטן, פשוט אני לא על המחשב, לגביי התוכנה שאמלצתי לך היא תנקה לך הכל מהיסוד תעשה את המחיקות במצב בטוח תעשה בדיקה הדרייברים 10.3 ומעלה תראה מה הכי מתאים :]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המעבד הוא חדש מסדרת I 5 - בחרתי את כל החלקים די בקפידה , אבל יש לי הרגשה שעכשיו ברגע האמת המחשב לא מבצע את המוטל עליו כמו שצריך כאילו שמשהו אולי באמת בדרייברים אולי , או אולי בגלל שהתרגלתי ל קשה לי לקבל את ATI :)

אני אעדדכן אתכם בהמשך אם זה הסתדר , בכל מקרה רק לציין שעם התוכנה של ה OC המהרתי קצת את הלוח , לא למשהו מטורף אבל למשהו נחמד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתכוון ל BURNER כן היא חזקה מאוד עבדתי איתה . אבל אני ארגיע עם האוברקלוק פשוט כי כרגע אני הורדה של הגרסא האחרונה של ATI

ואעשה נקוי לפני זה דרך SAFE MODE . אעדכן בהמשך . המון המון המון תודה. :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב , עשיתי את מה שאמרת לי אבל נראה לי שטעיתי אחרי ה SAFE MODE התקנתי ישר את ה CATALYST ולא את המהדיסק שקיבלתי עם הכרטיס של , אבל בסוף התקנתי מהדיסק והרצתי שוב פעם את העידכון האחרון מ ה אתר של 3DGURU

זהה מריץ יפה עכישו , מסתבר שהתכונה של ההסרת זיהתה כמה דברים ב רג'יסטרי קודמים שבחיים לא הייתי מזהה , אני עובד עם WIN 7 דרך אגב בגרסא של 64 ביט . אני גם קצת OC על הכרטיס על מקסימום תשמע ביצועים מהירים מאוד. תודה רבה על הגבר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדריך ממש ממש מעולה טוב , רשמתי לך שם תגובה בנוגע ל ענין המשחק / שינוי עם מד הזכרון מה יקרה אם אני אוסיף לו קצת יותר ממה שיש לו שזה יותר מ 1024 MB , אני חושב שMSI BURNER עושה עבודה ממש טובה . אני אריץ את מה שאמרת כבדיקה לראות מה המקסימום ניצול מהכרטיס . אני בטוח שיהיו תוצאות לא רעות בכלל.

:lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...