מחליף כרטיס, מחליף ומהר - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחליף כרטיס, מחליף ומהר


HunterVee

Recommended Posts

אז הכרטיס שלי בצד בתוך המפרט.

יש לציין כי זוהי התנסות הATI הראשונה שלי והיא מאכזבת בטירוף.

הכרטיסים שהיו לי עד היום (על מערכות שונות) הם G-Force 4mx, 6600, 8600GT וה 9800GT.

וה HD5850 הוא הATI הראשון שלי, שלצערי הרב, כל הביקורות המהללות למיניהם אינם כוללים את העובדה שהתמיכה בהם, היא ברמה כה נמוכה ועלובה.

שלא נדבר על הDrivers של ATI והפונקציות הלא מתפקדות. אל תבינו אותי לא נכון, וואלה ניסיתי, Driver Sweeper וגרסאות BETA וPREVIEW ומה לא.

והאבסורד הכי גדול: BC2, שדרך אגב התחיל לטעון את המפות ב30 שניות OUT OF THE BLUE כשקודם זה היה 10 שניות ושום Driver לא עוזר.

נחזור לעניין, אז שBC2 מחליט להיטען על ההגדרות הכי גבוהות + DX11 ומה לא, עובד חלק הכרטיס מפציץ, אבל, כשאני רואה ביוטוב, מסך כחול והמחשב מאתחל מחדש. . .

:s07::bash:

אין ספק שהכרטיס הספציפי הזה תקול, הולך להחליף השבוע אבל אני לא מתכוון לשבור את הראש על התוכנה של ATI יותר, מחליף בGTX 470 של GAINWARD. אני מוכן לשלם את האקסטרה 200 שקל על כרטיס שצורך יותר כוח ומפיק יותר חום רק בשביל השקט הנפשי והתמיכה שהיא User Friendly...

אז אם מישהו פה הוא בעלים של GTX 470 מGAINWARD אשמח לשמוע על נסיון אישי איתו :xyxthumbs:

נ.ב: הXFX HD5850 BLACK EDITION הוא לא OVERCLOCKER, לא קרוב אפילו... ניסיתי וקיבלתי יותר ERRORS בOCCT ממספר הניתוחים הפלסטיים שמייקל ג'קסון עבר. . .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היתה התנסות ATI פעם ראשונה לפני 3 שנים, לאחר 3 חודשים של סבלללל רב ולילות ללא שינה עקב דריברים גרועיםםםם שגרמו למסכים שחורים\כחולים בלי סוף ,מכרתי אותו ביד 2 בהפסד של 1000 ש"ח וקניתי לי 8800GTX ומאז אני קונה רק ולא מוכן לשמוע על ATI\AMD.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בכדי להיות ברור, לא בא במטרות השמצת ATI (לא רומז אליך deelad) רק חלקתי את הרקע האישי והתסכול המובילים להחלטת ההחלפה הדרסטית.

וגם מעוניין בקצת פידבק על נסיון אישי עם הGTX 470 ואם יש GAINWARD אז עוד יותר טוב... :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משתתף בצערך על כרטיס תקול שקיבלת, גם אני עם הGTX285 שהיה לי עברתי 7 מדורי גהינום של קריסות וקרטועים.

אני לא שונא את NV, הבנתי שהמערכת שלי דפוקה ושהכל בסדר, הכל הסתדר בסופו של דבר ועבד יופי.

סקירות מרוכזות של הכרטיס תוכל למצוא בת'רד הסטיקי של HD5000 VS GTX400

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא נטו דריבר, מפני שהחליפו לי את הכרטיס לחדש ועדיין הבעיה של המסכים השחורים\כחולים נשארה' ,לא צריך להיות חכם גדול כדי לדעת שהדריברים של ATI גרועים- מספיק להציץ מעט בדיון על "הדיון הראשי על הדרייבר - ATI Catalyst " ולראות את הכמות האדירה של האנשים שמתלוננים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך להיות חכם גדול כדי לחשוב שהדריברים של ATI גרועים

\הנה תיקון^

כמות פוסטים גדולה? תאשים את הפופולאריות המסחררת של המלצות לכרטיסים האלה ברחבי הרשת נטו.

אנשים נכוו בעבר מATI ולא מתקרבים אליהם, אתה לא הראשון ואני לא מאשים אותך, איש איש באמונתו שלו יחיה.

אני חיי עם ATI בשלום ואין לי תקלה טפו טפו כבר תקופה של שנתיים (לא רציפות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היתה התנסות ATI פעם ראשונה לפני 3 שנים, לאחר 3 חודשים של סבלללל רב ולילות ללא שינה עקב דריברים גרועיםםםם שגרמו למסכים שחורים\כחולים בלי סוף ,מכרתי אותו ביד 2 בהפסד של 1000 ש"ח וקניתי לי 8800GTX ומאז אני קונה רק ולא מוכן לשמוע על ATI\AMD.

שטויות. זה שקיבלת כרטיס תקול לא אומר שכל הכרטיסים כאלו. הייתה לך בעיה, או בכרטיס או בתאימות המערכת לכרטיס, לא יודע מה קרה שם, אבל זה לא אומר שהכרטיסים של ATI דפוקים. עובדה - הם שולטים בשוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי כרטיס תקול? חחח

רשמתי שהחליפו לי את הכרטיס לחדש ועדיין אותם בעיות של מסכים שחורים\כחולים נשארו.

* הדבר היחידי שהם מובילים בוא (ATI\AMD) הוא כמות הבגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ופה עומד הפספוס, חומרה מתקדמת - יש, עכשווית - יש, תמיכה תוכנתית לניצול מקסימלי/ציבות/נוחות שימוש - נפילה באיכות וחבל.

אם הדריברים היו עשויים היטב, או לחילופין ברמה של המתחרה (שלדעתי במחלקה זאת היא הרבה יותר איכותית, לדעתי) אז כרטיסי ATI היו יכולים להיות גם מבחינת ביצועים בכללי, מנוצלים טוב יותר - תיאורטית כמובן. ואז הם היו לא רק הרף, אלא גם השולטים בשוק למשך דורות הכרטיסים למיניהם (לא מדבר על השליטה הנוכחית של HD5XXX אלא על הדורות הקודמים), הכל במוניטין.

אבל שוב, למי שיש ATI ואין בעיות, בכיף ואני מקווה שגם לא יידע בעיות.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוכל רק לומר מהצד של שתמיד הייתה לי עדנה עם הכרטיסים שלהם גם אם לא היו הכי חזקים שבעולם

לא משנה איזו או משחק התקנתי תמיד זה עבד.

יתכן שיש פה איזה מקרה ביש מזל כי אחרת לא הייתי מסוגל להסביר את הסיטואציה של כמות התפוצה של כרטיסי ATI שיש לאחרונה אצל משתמשים

למעשה זה התחיל מסדרת 4850.

לגבי הכרטיס שאתה מעוניין לבחון 470 - נראה לי שתוכל למצוא מספיק סקירות ברשת כדי להבין שזה כרטיס מצוין.

אני מאמין שלא תהיה לך בעיה למכור את הכרטיס שלך (לאחר החלפה ) או תחליף בחנות שהתקנת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד לשני החברות יהיו 1. בעיות חומרה 2. בעיות דרייברים 3. באגים בדרייברים שלא מאפשרים שימוש או הורסים את החומרה שמגיע לנקודה 1 וכולל את האפשרות של כשל פיזי שתמיד היה קיים או פשוט התחממות.

זהו העניין בחיים, שום דבר לא מושלם, עוברים תלהות ?(אף פעם לא רשמתי את המילה הזאת) והאומנם דברים מסתדרים, השאלה היא מה הכי מהר לפתור את הבעייה...

אני לא לפני זמן אכלתי אוכל של ה 4870x2 שכשל לי כולה שנה בערך אחרי שקניתי אותו, ועדיין ה 8800GTX עובד לי כמו סוס יותר מ 3 שנים, וגם לא כמו ה 4870x2 שהייתי צריך לנקות כמו חמור וגם למרוח משחה טרמית כי הוא התחיל להתחמם כמו מפלצת ולהפעיל את המאוורר שלו כמו 10 כרטיסי 480GTX, לא מבין מה מתלוננים עליו, ה 480GTX לא מגיע ברמת המאוורר לרמה שה 4870x2 הרעיש כמו שואב אבק וואקום שנמצא מחוץ למטוס שממריא פשוט בלתי נסבל.

אז קניתי את ה 480GTX ואני ממש ממש ממש לא יאמין יותר לביקורות או לאנשים שמדברים שטויות, כי קודם כל א. הכרטיס הזה הרבה יותר חזק מ 5850, ולא מעניין אותי מ 5870 כי הוא לא שווה ברמה טכנולוגית לרמה של 480GTX וגם אם עכשיו כרגע לזמן זה ATI נראים תותחים במשחקים זה לא אומר ש לא תוציא חדשים שבקרוב ישפרו את כל העניין הזה, טכנולוגיה חדשה, חדשים = שיפור. גם אל תשכחו שהכרטיס ה 4870x2 היה פשוט זבל מזובל בהתחלה ברוב המשחקים עד שיצאו הגירסאות 10 , ב 9 הוא פשוט היה זבל ועדיין בחצי מהמשחקים הוא לא היה מסוגל להריץ כמו שצריך.

ה 480GTX הוא כרגע בחנית שכחו מ 5890x2 הזה, סתם חרטא מחורטט, כל העניין של 2 ליבות מעפן, עדיף לקנות 2 תמיד, ככה אפשר תמיד גם למכור ולהישאר עם כרטיס מסך אם צריכים, או אם יש בעייה כלשהי תמיד יהיה לכם BACKUP לחלוטין. במקום שבכרטיס אחת תהיה דפוקה ותצטרכו לחכות ולחכות לכרטיס חלופי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...