איך אני מדווח על רמאות בebaY/ PayPal? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אני מדווח על רמאות בebaY/ PayPal?


J S Bach

Recommended Posts

היי,

לפני כחודש קניתי ממוכר/אדם פרטי באיביי בעל מספר מכירות מצומצם [26] וניקוד גבוה [100%].

מאז ועד היום עוד לא זכיתי לקבל את האוזניות. הוא לא ענה כמעט למיילים מאז שטען כי שלח את האוזניות [אמר ששלח במשלוח מהיר במיוחד באמור לקחת כ3-5 ימי עסקים] פרט למייל אחד בו טען כי גם משלוח ששלח לאוסטרליה עוד לא הגיע ליעדו.

שלחתי לו מייל אזהרה כי אפנה לאיביי ופיי פל ואדווח עליו אך הוא לא ענה.

עכשיו מה שאני רוצה לדעת זה איך אני מדווח עליו בפייפל ואיביי מהפן הטכני? לאן נכנסים ואיפה מדווחים.

בתודה מראש.

עריכה: פתחתי תיק באיביי אבל עדיין אין לי מושג איך לדווח על כך בPAYPAL...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עריכה: פתחתי תיק באיביי אבל עדיין אין לי מושג איך לדווח על כך בPAYPAL...

אם פתחת באיביי, אין צורך לפתוח גם בפייפאל. עוד שבוע-עשרה ימים תעשה escalate ושלום על - פייפאל יחזירו לך את הכסף.

שים לב לא לעבור 45 יום מהקנייה כדי שלא תאבד את האפשרות לערער ולא לחכות יותר מ-20 ימים עד ה-escalate מאז שפתחת תלונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא תקבל כל כך מהר את הכסף..

כל ביצוע של העברת כסף דרך PP יש לך לינק בסוף העמוד במייל ,שאומר שיש לך אפשרות אם איני טועה להתלונן עד 45 יום מרכישת המוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...