לא מצליח להזמין מאיביי - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא מצליח להזמין מאיביי


yossi_s1

Recommended Posts

קניתי כבר מאות מוצרים באייבי ללא בעייה, אך לאחרונה נראה כי איביי שינו משהו באתר לגבי המשלוח ועכשיו כל פעם שאני מנסה להזמין מוצר אני מקבל הודעת שגיאה ובה נאמר לי שהמוכר שמציע את המוצר לא משלוחים לישראל.

הדבר נכון גם כשאני קונה כבר ממוכרים שקניתי מהם בעבר ללא בעייה.

נסיתי להזמין כמה מוצרים וקיבלתי את אותה השגיאה.

יש לי אופצייה לדבר עם המוכר לגבי העניין אבל להתחיל לשלוח הודעה לכל מוכר לפני שאני רוצה לקנות זה לא לעניין.

ואני יודע שלאיביי יש תמיכה אבל מהנסיון שלי הם לא משו, לוקח להם טיפה זמן לענות והם לא תמיד עוזרים.

מישו נתקל בבעייה?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן ולכן שאלתי לגבי פייפאל (paypal) שם אי אפשר לשנות את המדינה שממנה אתה מגיע (תנסה, הוא ירשום לך כתובת כלשהי בארצות הברית ובסוף בגדול ISRAEL).

צריך אם ככה לפתוח חשבון חדש עם כרטיס אחר כי פייפאל גם לא כל כך אוהבים שאתה משתמש באותו כרטיס לכמה חשבונות (כי מלכתחילה אסור כמה חשבונות: http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=p/gen/terms-outside#user_responsibilities).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא שואל על המוכר - אני שואל על פייפאל עצמה!

כנראה שפיספסתי משהו - חשבתי ש-ushops (שדרך אגב חסומה אצלי בעבודה) היא מסוג החברות שמספקות לך כתובת בתוך ארצות הברית - כמו ezbuyus ואז יש איזשהי פרוצדורה שצריך לעשות עם חשבון הפייפאל כדי שיהיה אפשר להזמין לכתובת הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי ש-ushops (שדרך אגב חסומה אצלי בעבודה) היא מסוג החברות שמספקות לך כתובת בתוך ארצות הברית - כמו ezbuyus

חשבת נכון.

ואז יש איזשהי פרוצדורה שצריך לעשות עם חשבון הפייפאל כדי שיהיה אפשר להזמין לכתובת הזו.

לא צריך לעשות שום פרוצדורה, אתה מזמין לכתובת הזאת בתוך ארצות הברית כי זאת שאליה אתה רוצה שהמוכר ישלח את המוצר. ואז אתה עובד לעמוד התשלום ב-. אתה יכול לשלם דרך איזה חשבון שבא לך, לא מעניין אף אחד מאיפה הכסף מגיע אליו (כרטיס אשראי, חשבון בנק, או מישהו אחר שהעביר לך כסף מחשבון ה- שלו.. הכל הולך) וגם לא מעניין אף אחד לאיזו מטרה / למי אתה משלם את הכסף הזה, ובטח שלא לאיזו כתובת ביקשת לשלוח את המוצר שהרגע שילמת עליו, זה ממש לא מעניין את ...

איזו פרוצדורה אתה מכיר שצריך לעשות עם חשבון הפייפאל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איביי ופייפאל מאפשרים לפתוח dispute רק אם המוכר שלח לך את המוצר לכתובת שכתובה לך בפייפאל (כדי למנוע גניבה של הפייפאל ושליחה של המוצר למקום אחר). אם תנסה לבקש שישלחו לך את המוצר לכתובת אחרת, רוב המוכרים לא יסכימו לזה כי אז תוכל להגיד שלא קיבלת את המוצר ופייפאל תזכה אותך בלי שהם יוכלו להוכיח שהם שלחו את המוצר אליך.

(הנה, זה פה - https://cms.paypal.com/us/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=ua/SellerProtection_full&locale.x=en_US#11.%20Protection%20For%20Sellers - סעיף 11.3: Ship the item to the shipping address on the Transaction Details Page).

עכשיו, אם יש חברה אחרת שקונה בשבילך את המוצר - אתה משלם לה והיא משלמת למוכר, מקבלת את המוצר ושולחת לך אותו ולכן את הכתובת שלך אתה נותן לה ולא למוכר המקורי אז סבבה ובאמת לא משנה מה הכתובת שרשומה לך בפייפאל. מצד שני אם אתה רוצה לשלם ישירות למוכר (דרך פייפאל) ויש חברה שרק מספקת לך מקום לשלוח את המוצר ומקדמת אליך את המוצר (כמו שעושה ezbuyus) אז אתה צריך לשנות את הכתובת שלך בפייפאל לכתובת שהחברה מספקת לך ולתת לחברה שמקדמת את הכתובת בה אתה נמצא ושאליה היא תקדם לך את המוצר.

עכשיו אני יותר ברור?

---

כדי שלא יהיה ספק - אני מכיר את הפרוצדורה ומזמין באיביי כל הזמן דרך פייפאל. אני לא זוכר שאי פעם כתבתי להם את הכתובת שלי - המוכרים תמיד לקחו אותה מהפייפאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחרונה, אני הזמנתי בשביל חבר משהו דרך ה- שלי. הזנתי שם את כתובת המשלוח שלו, אני רק לא זוכר אם עשיתי את זה דרך ה- Paypal או ה- .

החבילה נשלחה והגיעה ליעדה, בלי שום בעיות מיוחדות...

עריכה:

הבנתי את מה שניסית להגיד, שבמקרה וכתובת המשלוח לא תהייה מאומתת עם כתובת חשבון ה- .

Ebay/Paypal יסירו מעצמם אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה שלך באמת לא הייתה בעיה אבל אם היה צריך לפתוח דיספיוט כי לא הגיע המוצר אז הכל היה מסתבך (לפחות מהצד של המוכר שלא היה יכול היה להוכיח שהוא באמת שלח את המוצר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...