זקוק לעזרה בבעיה בירוקרטית עם תעודת בגרות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק לעזרה בבעיה בירוקרטית עם תעודת בגרות


X-BLADE

Recommended Posts

נתקלתי בבעיה בירוקרטית הבאה, עקב העובדה שבית הספר שלי הוא דתי:

אני בן 17 (י"ב) לומד כעת את הסמסטר הרביעי של תואר ראשון בהנדסת מחשבים ופיסיקה יישומית באוניברסיטה העברית.

אני לומד במסגרת של "מעמד מיוחד" - כלומר אני לומד קורסים כאוות נפשי שלא משתייכים דווקא לתוכנית מסויימת, אך והיה ואם ביום מן הימים אתקבל לתוכנית לימודים מסוימת אז לא אצתרך לחזור על הקורסים שכבר סיימתי. דיברתי עם מזכירות הפקולטה להנדסה, ובגלל שהממוצע שלי גבוה יחסית (97) אז לאחר שצברתי כבר 66 נ"ז (ובסוף הסמסטר הנוכחי אם לא אכשל באף קורס, אצבור 101 נ"ז מתוך 180 שהם כל התואר) אמרו לי שאני לא צריך פסיכומטרי רק מבחן אמיר וזכאות לתעדות בגרות.

עכשיו בבית הספר הדתי שבו אני לומד, ע"מ לקבל תעודת בגרות חייבים ללמוד בגרות בתושב"ע, דבר שלא בהכרח נכון לגבי בתי ספר שאינם דתיים. אין לי זמן ללמוד לבגרות הזו (בקושי לשאר בגרויות החובה שנותרו לי: אזרחות,חלק מספרות,חלק מתנ"ך דתי,הבעה,אנגלית וספורט יש לי זמן מועט זאת כי אני לומד כעת 9 קורסים באוניברסיטה), ותהיתי שאם אסיים את כל בגרויות החובה, דרך בית הספר שלי, כלומר אהיה זכאי מבחינת משרד החינוך לתעודת בגרות, האם אז אוכל לפנות למשרד החינוך ולבקש שהם ינפיקו לי תעודה.

האם משהו יודע משהו בעניין??

האם משהו יכול להפנות אותי למשהו (דרך טלפון או משהו בסגנון) שיודע משהו בעניין?

אשמח לשמוע כל דבר שקשור לנושא הזה (הבנתי שניתן להכשל באחד ממקצועות החובה ועדיין לקבל תעודת בגרות).. איך זה עובד בדיוק??

אשמח אם למשהו יש רעיון למשהו שאוכל לעשות כדי לקבל תעודת בגרות.

תודה מראש לכולם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגרות ניתנת ע"י משרד החינוך, לא הבי"ס, בכל הנוגע למבחני בגרות ותעודות בגרות הבי"ס הוא רק פלטפורמה מגשרת בין 2 הצדדים. לבי"ס אין שום זכות לדרוש בגרות כזו או אחרת שלא נכללת כחובה בתכנית הלימודים בשביל קבלת תעודת בגרות, פנה למשרד החינוך, אני בטוח שיאשרו לך מה שאתה צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה. רק שאלה קטנה, בלינק שצרפת תחת "קו פתוח לתלמידים" (הכותרת היחידה שמתאימה לבעיה שלי?) לאחר חיוג למספר שכתוב שם: 1-800-222003 מזכירה קולית אומרת "לא ניתן לקבל חיוג תקף של מספר מרכזן". יש לך מושג אולי לאן כן לפנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסה:

האגף לפניות ותלונות הציבור - 02-5602206/7

לא עונים שם. כנראה כי אין לימודים - אנסה מחר (ואעדכן :-) ).

ועוד אדם כזה צנוע. רק ממוצע 97 שזה פאקינג מצטיין אני לא יודע מה מינימום דיקן.

אחת הסיבות שאני משתוקק לתעודת בגרות היא שלא משנה מה היהיה הממוצע שלי אני לא אוכל להיות מצטיין דיקן וזאת כי אני לא רשום לתוכנית לימודים רגילה. בנוסף לכך השכ"ל שאני משלם הוא כמעט פי 2 מהרגיל (20K בשנה) למרות שלאחר התבכיינויות רבות וועדת חריגים הצלחתי לקבל כ10K מלגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...