הורדת קבצים נעצרת באמצע - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הורדת קבצים נעצרת באמצע


jackhammer

Recommended Posts

שלום לכולם

כבר פתחתי על זה דיון בעבר אבל לא קיבלתי פתרון לבעיה

זה דבר ממש מוזר

אני מוריד קבצים בהורדה ישירה

ופתאום ההורדה כביכול מסתיימת אבל הקובץ לא שלם

נגיד ניסיתי להוריד את הגרסא החינמית של AVIRA

שזה בערך 27 מגה

ההורדה מסתימת בהצלחה (כביכול) אבל גודל הקובץ שהוא הוריד הוא 4מגה או 7 מגה או לפעמים אפילו 20 מגה

ניביתי להוריד גם מהאתר הרשמי שלהם הם מאתרים אחרים

אותו דבר

אחרי איזה 200 פעם בסוף זה ירד

במקרה אחר

עכשיו אני מנסה להוריד VIRTUAL BOX מאתר החברה של SUN

http://download.virtualbox.org/virtualbox/3.1.4/VirtualBox-3.1.4-57640-Win.exe

הקובץ שוקל 70 מגה

(אם 27מגה לקח איזה 100 פעמים להוריד.... אני ממש לא רוצה לנסות 500 פעם להוריד 70 מגה)

ניסיתי להוריד את אותם קבצים גם עם IE8 וגם עם FF

כמו שציינתי ניסיתי להוריד כל מיני סוגי קבצים (מצגות גדולות, סרטונים, תוכנות וכו'..)

כל קובץ מכל מיני מראות שונות

ניסיתי אפילו להוריד את אותם קבצים מתוך מכונה וירטואלית עם WIN7 או עם WIN2008

שום דבר לא עזר

מישהו יודע על מה מדובר?

אפשר לראות בתמונה הראשונה את גודל הקובץ אותו אני מוריד

בתמונה השניה אפשר לראות שהוא "סיים" את ההורדה על 2מגה ומשהו

אם למישהו יש פתרון אני מאוד מאוד מאוד ישמח לשמוע

תודה מראש לכל העוזרים

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שלך יכולה לנבוע ממקורות שונים ולכן צריך הרבה יותר מידע.

נתחיל ב:

אתה מחובר דרך מודם או יש נתב?

חיבור קווי או אלחוטי?

כבלים או ADSL?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחובר ישירות למודם DLINK של בזק

חיבור קווי

ADSL

עכשיו שמתי לב שגם במחשב שיש לי בבית זה קורה

את אותו קובץ אני מנסה להוריד בשני המחשבים ובשניהם אותו דבר קורה (אמנם זה נעצר על גדלים שונים אבל עדיין אותו קטע)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיזה ספק אתה?

הDLINK הוא לא מודם, כלומר שהוא זה שמבצע את פעולת החיבור באופן אוטומטי.

יכול להיות שיש לך בעיה של קו לא יציב ואתה סובל מניתוקים -- תבדוק בסטטוס של הDLINK כמה זמן אתה מחובר (או שתבדוק מול הספק שלך).

יש קבצים שכן מסתיימים? קובץ שאתה מוריד מספר פעמים יפסיק תמיד באותה נקודה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכולה להיות בעיית פרגמנטציה, תנסה להעלות את ה-MTU בנתב ל-1500 וגם במחשב באמצעות תוכנה שנקראית TCP Optimizer.

עוד משהו שאני יכול לייעץ זה לנסות לבצע הורדות עם תוכנה כמו FlashGet או DAP.

דבר אחרון, תנסה להתחבר עם חייגן למודם ולבצע המחשות מול התשתית והספק ותתקדם משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיזה ספק אתה?

הDLINK הוא לא מודם, כלומר שהוא זה שמבצע את פעולת החיבור באופן אוטומטי.

יכול להיות שיש לך בעיה של קו לא יציב ואתה סובל מניתוקים -- תבדוק בסטטוס של הDLINK כמה זמן אתה מחובר (או שתבדוק מול הספק שלך).

יש קבצים שכן מסתיימים? קובץ שאתה מוריד מספר פעמים יפסיק תמיד באותה נקודה?

הDLINK הוא כן מודם וגם ראווטר

חשבתי שזה בעיה בספק אבל החוזה שלי נגמר איתם (נטויז'ן) במאי אז אני גם ככה רוצה לעבור לבזק

וכן, כל פעם שאני מוריד את אותו קובץ הוא מפסיק בנקודות שונות אפילו אם זה מאותו לינק

וכן, אני מצליח להוריד קבצים אבל זה פשוט קורה בצורה רנדומלית לחלוטין

יכולה להיות בעיית פרגמנטציה, תנסה להעלות את ה-MTU בנתב ל-1500 וגם במחשב באמצעות תוכנה שנקראית TCP Optimizer.

עוד משהו שאני יכול לייעץ זה לנסות לבצע הורדות עם תוכנה כמו FlashGet או DAP.

דבר אחרון, תנסה להתחבר עם חייגן למודם ולבצע המחשות מול התשתית והספק ותתקדם משם.

בראווטר אני מעדיף לא לגעת כדי להאשים אחר כך את הספק אז שלא גידו לי שנגעתי בדברים

וניסיתי גם תוכנות הורדה

גם ניסיתי את מנהל ההורדות המובנה של FF וזה לא עזר

זה פשוט לא מפסיק עם שגיאה אלא משום מה מקבל אות שכל המידע הועבר וההורדת הסתיימה

לא הבנתי את השורה האחרונה של להתחבר עם חייגן ולבצע המחשות......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שלי הייתה, שאתה צריך להוציא את ה DLINK מהמשוואה לגמרי.

לחבר איזשהו מחשב ישירות למודם ובהדרכת התמיכה של הספק או התשתית

לבנות חייגן במחשב, להתחבר ממנו ולבצע בדיקות הורדה.

במידה וזה עדיין לא יוצא תקין, ייתכן והבעיה היא בספק או בתשתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלומר זה מכשיר מודם- משולב ואין ממש דרך להוציאו מהמשוואה

למעט השאלת מודם ADSL שאיננו מחבר \ שכן או קרוב משפחה (זו אופציה אם אתה רוצה לבדוק את זה כמובן).

הייתי מנסה קודם לאפס את הנתב הזה לחלוטין ולהתקין עליו קושחה עדכנית מאתר היצרן \ אתר בזק

(אתה יכול להעזר בתומך של טלפונית בשביל זה, אבל אתה לא חייב)

ולבדוק האם התופעה עדיין מתרחשת לאחר מכן.

- אני מבין שכתבת שאתה מעדיף לא לגעת בנתב, אבל תבין שמהתיאור שלך מצטייר שזה כנראה המקור לבעיה.

אני בטוח שאם תפנה למי שסיפק לך את הנתב (ספקית או בזק) טלפונית - יעזרו לך לבצע את מה שתיארתי בלי שום בעיה,

וללא פגיעה באחריות או משהו בסגנון הזה.

פשוט תאר להם את המצב כפי שתיארת כאן (בדגש על כך שהבעיה מתרחשת בכל המחשבים ברשת ולא רק במחשב בודד)

ותבקש בפירוש שאתה מעוניין לבצע איפוס מלא לנתב והתקנת הקושחה העדכנית ביותר עליו לפני החיבור מחדש.

זה לא צריך לקחת יותר מ 10 דקות כל הסיפור הזה (חוץ מזמן ההמתנה לתמיכה הטכנית :) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...