פורסם 2010 במרץ 2115 שנים שלום לכולםכבר פתחתי על זה דיון בעבר אבל לא קיבלתי פתרון לבעיהזה דבר ממש מוזראני מוריד קבצים בהורדה ישירהופתאום ההורדה כביכול מסתיימת אבל הקובץ לא שלםנגיד ניסיתי להוריד את הגרסא החינמית של AVIRAשזה בערך 27 מגהההורדה מסתימת בהצלחה (כביכול) אבל גודל הקובץ שהוא הוריד הוא 4מגה או 7 מגה או לפעמים אפילו 20 מגהניביתי להוריד גם מהאתר הרשמי שלהם הם מאתרים אחרים אותו דבראחרי איזה 200 פעם בסוף זה ירדבמקרה אחרעכשיו אני מנסה להוריד VIRTUAL BOX מאתר החברה של SUNhttp://download.virtualbox.org/virtualbox/3.1.4/VirtualBox-3.1.4-57640-Win.exeהקובץ שוקל 70 מגה(אם 27מגה לקח איזה 100 פעמים להוריד.... אני ממש לא רוצה לנסות 500 פעם להוריד 70 מגה)ניסיתי להוריד את אותם קבצים גם עם IE8 וגם עם FFכמו שציינתי ניסיתי להוריד כל מיני סוגי קבצים (מצגות גדולות, סרטונים, תוכנות וכו'..)כל קובץ מכל מיני מראות שונותניסיתי אפילו להוריד את אותם קבצים מתוך מכונה וירטואלית עם WIN7 או עם WIN2008שום דבר לא עזרמישהו יודע על מה מדובר?אפשר לראות בתמונה הראשונה את גודל הקובץ אותו אני מורידבתמונה השניה אפשר לראות שהוא "סיים" את ההורדה על 2מגה ומשהואם למישהו יש פתרון אני מאוד מאוד מאוד ישמח לשמועתודה מראש לכל העוזרים[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 במרץ 2415 שנים הבעיה שלך יכולה לנבוע ממקורות שונים ולכן צריך הרבה יותר מידע.נתחיל ב:אתה מחובר דרך מודם או יש נתב?חיבור קווי או אלחוטי?כבלים או ADSL?
פורסם 2010 במרץ 2415 שנים מחבר מחובר ישירות למודם DLINK של בזקחיבור קוויADSLעכשיו שמתי לב שגם במחשב נייד שיש לי בבית זה קורהאת אותו קובץ אני מנסה להוריד בשני המחשבים ובשניהם אותו דבר קורה (אמנם זה נעצר על גדלים שונים אבל עדיין אותו קטע)
פורסם 2010 במרץ 2515 שנים באיזה ספק אתה?הDLINK הוא נתב לא מודם, כלומר שהוא זה שמבצע את פעולת החיבור באופן אוטומטי.יכול להיות שיש לך בעיה של קו לא יציב ואתה סובל מניתוקים -- תבדוק בסטטוס של הDLINK כמה זמן אתה מחובר (או שתבדוק מול הספק שלך).יש קבצים שכן מסתיימים? קובץ שאתה מוריד מספר פעמים יפסיק תמיד באותה נקודה?
פורסם 2010 במרץ 2515 שנים יכולה להיות בעיית פרגמנטציה, תנסה להעלות את ה-MTU בנתב ל-1500 וגם במחשב באמצעות תוכנה שנקראית TCP Optimizer.עוד משהו שאני יכול לייעץ זה לנסות לבצע הורדות עם תוכנה כמו FlashGet או DAP.דבר אחרון, תנסה להתחבר עם חייגן למודם ולבצע המחשות מול התשתית והספק ותתקדם משם.
פורסם 2010 במרץ 2515 שנים מחבר באיזה ספק אתה?הDLINK הוא נתב לא מודם, כלומר שהוא זה שמבצע את פעולת החיבור באופן אוטומטי.יכול להיות שיש לך בעיה של קו לא יציב ואתה סובל מניתוקים -- תבדוק בסטטוס של הDLINK כמה זמן אתה מחובר (או שתבדוק מול הספק שלך).יש קבצים שכן מסתיימים? קובץ שאתה מוריד מספר פעמים יפסיק תמיד באותה נקודה?הDLINK הוא כן מודם וגם ראווטרחשבתי שזה בעיה בספק אבל החוזה שלי נגמר איתם (נטויז'ן) במאי אז אני גם ככה רוצה לעבור לבזקוכן, כל פעם שאני מוריד את אותו קובץ הוא מפסיק בנקודות שונות אפילו אם זה מאותו לינקוכן, אני מצליח להוריד קבצים אבל זה פשוט קורה בצורה רנדומלית לחלוטיןיכולה להיות בעיית פרגמנטציה, תנסה להעלות את ה-MTU בנתב ל-1500 וגם במחשב באמצעות תוכנה שנקראית TCP Optimizer.עוד משהו שאני יכול לייעץ זה לנסות לבצע הורדות עם תוכנה כמו FlashGet או DAP.דבר אחרון, תנסה להתחבר עם חייגן למודם ולבצע המחשות מול התשתית והספק ותתקדם משם.בראווטר אני מעדיף לא לגעת כדי להאשים אחר כך את הספק אז שלא גידו לי שנגעתי בדבריםוניסיתי גם תוכנות הורדהגם ניסיתי את מנהל ההורדות המובנה של FF וזה לא עזרזה פשוט לא מפסיק עם שגיאה אלא משום מה מקבל אות שכל המידע הועבר וההורדת הסתיימהלא הבנתי את השורה האחרונה של להתחבר עם חייגן ולבצע המחשות......
פורסם 2010 במרץ 2515 שנים הכוונה שלי הייתה, שאתה צריך להוציא את ה DLINK מהמשוואה לגמרי.לחבר איזשהו מחשב ישירות למודם ובהדרכת התמיכה של הספק או התשתיתלבנות חייגן במחשב, להתחבר ממנו ולבצע בדיקות הורדה.במידה וזה עדיין לא יוצא תקין, ייתכן והבעיה היא בספק או בתשתית.
פורסם 2010 במרץ 2515 שנים מחבר לא נראה לי שאתה מבין אותי או אולי אני לא מבין אותךהDLINK הוא המודםהוא מתחבר עם כבל טלפון לקיר ועם כבל רשת למחשב שלי
פורסם 2010 במרץ 2515 שנים כלומר זה מכשיר מודם-נתב משולב ואין ממש דרך להוציאו מהמשוואה למעט השאלת מודם ADSL שאיננו נתב מחבר \ שכן או קרוב משפחה (זו אופציה אם אתה רוצה לבדוק את זה כמובן). הייתי מנסה קודם לאפס את הנתב הזה לחלוטין ולהתקין עליו קושחה עדכנית מאתר היצרן \ אתר בזק (אתה יכול להעזר בתומך של בזק טלפונית בשביל זה, אבל אתה לא חייב) ולבדוק האם התופעה עדיין מתרחשת לאחר מכן. - אני מבין שכתבת שאתה מעדיף לא לגעת בנתב, אבל תבין שמהתיאור שלך מצטייר שזה כנראה המקור לבעיה. אני בטוח שאם תפנה למי שסיפק לך את הנתב (ספקית או בזק) טלפונית - יעזרו לך לבצע את מה שתיארתי בלי שום בעיה, וללא פגיעה באחריות או משהו בסגנון הזה. פשוט תאר להם את המצב כפי שתיארת כאן (בדגש על כך שהבעיה מתרחשת בכל המחשבים ברשת ולא רק במחשב בודד) ותבקש בפירוש שאתה מעוניין לבצע איפוס מלא לנתב והתקנת הקושחה העדכנית ביותר עליו לפני החיבור מחדש. זה לא צריך לקחת יותר מ 10 דקות כל הסיפור הזה (חוץ מזמן ההמתנה לתמיכה הטכנית )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.