פורסם 2010 בינואר 2115 שנים איך זה נשאר ככה כל כך הרבה שנים?זה לא חוקימישהו יודע מה הם אומרים כאשר אתה מתקשר אליהם וטוען שאתה חסום פורטים?תודה.
פורסם 2010 בינואר 2115 שנים לגבי החוקיות של הסיפור הזה אפשר להתווכח ותאמין לי שהם יתווכחו. העניין הוא שמלהתחילה אין הוכחות חותכות להתנהגות לא הולמת מצידם.
פורסם 2010 בינואר 2215 שנים אין אין - אני פשוט אוהב את כל העורכי דין פה שאומרים "זה לא חוקי".....שכחתי שגם אתה משפטן וגם קראת את ההסכם של הרשיון שלהם מול משרד התקשורת.או שבעצם לא קראת ?
פורסם 2010 בינואר 2215 שנים GTxZ, סליחה, אבל באיזה סרט אתה חי?כתוב אישפהו בהסכם שרות שלך איתם שלא יבוצע QoS לחיבור בהתאם לעומס ברשת?
פורסם 2010 בינואר 2215 שנים שמעו, למרות הפתיחה הצולעת של השרשור הזה, אין ספק שיש משהו בעניין הזה.קודם כל, באופן רשמי משרד התקשורת פרסם (לחברות הסלולר, אבל זה תקף לא רק לגבי זה) מסמך ש"מבקש" מהם לשמור על ניטריות הרשת וקובע שאותה ניטרליות היא המדיניות הרשמית של המשרד.חוץ מזה, באו YNET ועשו לפני איזה חודש "מחקר" (אני שם את זה במרכאות כי קראתי את הפירוט המלא של המחקר הזה, כולל המאמר של יוצרי התוכנה שבה הם השתמשו) וקבעו שספקיות ישראליות מבצעות traffic shaping מפה ועד להודעה חדשה. כמובן שהוכחות חותכות אין לסיפור הזה (בעיקר בגלל מגבלות הפלטפורמה בה הם השתמשו כדי "לחקור" את הרשת) אבל יש ניחוח רע באוויר. עכשיו הכדור נמצא במגרש של משרד התקשורת שעקרונית אמור לחקור את העניין הזה. לחילופין, אם מישהו מצליח להשיג הוכחה חותכת ל traffic shaping או differentiation ברשת, אולי יש מה לדבר על תביעה ייצוגית במידה ויימצא לזה בסיס חוקי (למרות שקשה לי לדמיין תביעה כזאת שבמאת תצליח).[br]פורסם בתאריך: 22.01.2010 בשעה 21:17:40אה, ואגבפורטים הם בטוח לא חוסמים. חסימת פורטים קל מאוד לגלות ולהוכיח שהיא קיימת (ואז לתבוע את החברה). הם שם עושים דברים הרבה יותר מתוחכמים.
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים Malt זה ידוע שיש Traffic Shaping - הלו !זה חלק מהרשיון !גם בזק וגם הוט עושים Traffic Shaping בתשתית !כל מי שעובד בתמיכה טכנית של החברות יוכל לספר לך על הTraffic Shaping - זה חלק מהרשיון וכמובן גם בזכותו המחיר הזול !זה חוקי - זה לגיטימי - ומי שרוצה רמת שירות מובטחת משלם על זה - ואני מבטיח לך שמשלם לא קצת !
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים Malt זה ידוע שיש Traffic Shaping - הלו !זה חלק מהרשיון !גם בזק וגם הוט עושים Traffic Shaping בתשתית !כל מי שעובד בתמיכה טכנית של החברות יוכל לספר לך על הTraffic Shaping - זה חלק מהרשיון וכמובן גם בזכותו המחיר הזול !זה חוקי - זה לגיטימי - ומי שרוצה רמת שירות מובטחת משלם על זה - ואני מבטיח לך שמשלם לא קצת !ידוע?אוקיי. תוכיח.
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים לא הבנתי, מישהו מכריח אותך להיות לקוח של 012?לא טוב לך - אל תתחבר.כמובן שזה פתרון אבל לא פתרון ארוך טווח. הם לא היחידים שמתערבים בתעבורה ואם הם יכולים לעשות את זה, גם כל השאר יכולים לעשות את זה. אז גם אם אתה עובר למישהו אחר, אף אחד לא מבטיח לך שתוך חודש לא תהיה באותה בעיה.
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים אבל כותרת הדיון היא למה לא עושים כלום בעניין חסימת פורטים של 012?יש אנשים שאוהבים להתלונן ויש אנשים שאוהבים לגלוש ללא חסימות מלוכלכות.והנתונים מראים שרוב האנשים אוהבים להתלונן יותר מאשר לגלוש, שכן 012 לא מאבדת לקוחות ברמת ה"הייפ" התיקשורתי שיצא לה, גם בשירות וגם בחסימות פורטים.
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים ידוע?אוקיי. תוכיח.להוכיח....אין בעיה - תתקשר לתמיכה הטכנית של 012 לעסקים - שאל אותם את השאלה הבאה:"בונגע לאחד השירותים שאני רוצה לרכוש,לצורך העניין תמסורת, אני רוצה לדעת מה ההבדל ברמות השירות - איך אני מרגיש אותו ? ואיך אני מרגיש אותו ביחס לחשבון ADSL רגיל ?"מבטיח לך שתיענה בצורה הבאה:"ישנן 3 רמות שירות , בסיסי , סילבר וGOLD , כאשר הבסיסי לא מתחייבים לתת לך את המהירות כל הזמן אלא בהתאם לעומס ברשת , בסילבר אתה מקבל תיעדוף גבוה יותר - בו אנחנו מתחייבים לתת לך בכל רגע נתון 50% מהמהירות ללא קשר לעומס ברשת , וGOLD בו אתה מקבל תמיד את המקסימום ללא קשר לעומס ברשת"ואז הם יוסיפו ויגידו "ובהבדל לADSL - הADSL הוא בסיסי"אם זה לא הוכחה בעיניך שאל כל אחד שעבד בתמיכה טכנית של אחת החברות
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים אני עובד בחברת הוט ואני אני יודע ב100 אחוז שזה המצב ועל תעדוף על הקו משלמים ולא קצת למשל קצב של 4/2 מובטח 24/7 משלמים קצת יותר מ2000 שקלקלים כך שמישהו רוצה מוזמן לרכוש(או שלא)
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים ההתחייבות הזאת לגבי רמת שירות על קו תמסורת וכו' זה רק לגבי התשתית בתוך הארץ על הקווים של בזק/הוט/סלקום/כל ספק תשתית אחר...בגישה לחו"ל אף חברה לא מתחייבת ל"מקסימום ללא קשר לעומס ברשת" לאף אחד.
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים ^ צודק ב100%.רק ספק peering גדול יכול להתחייב לרמת שירות של תעבורה עליו, אבל אף אחד לא יכול להבטיח למה שיקרה אחרי ההופ השני.גם אין פה שום דבר שנוגד לחוקים או למה שכתוב בהסכממי שרות או מסמכי SLA.זה שאף נציג במוקד פרטי/איש מכירות/איש שיווק/נציג עיתונות של החברות לא מסביר את זה כבר סיפור אחר, אבל מצד שני לא מסבירים המון פרטים טכניים אודות השירות בפרסומות ומוקדי המכירות כי פשוט אין את הזמן והמקום לפרוט הכל.רוצה לדעת על מה אתה משלם? תבקש העתק של המסמכים בנוגע לחוזה השירות ואני בטוח שתראה שם את התמונה המלאה.רק להוסיף שעיצוב התעבורה לא נעשה על השיטה המפגרת (שמשום מה כולם חושבים שזה ככה) של חסימת פורטים כי אחרת כולם כבר מזמן היו מתעלים הכל דרך פורטים אחרים וזהו. מדבור על ציוד DPI שיודע לעבוד גם בניתוח פרייימים בשכבה 7.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.