lancool k62 - רשמים - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

lancool k62 - רשמים


Gil28

Recommended Posts

אז ככה, היום חבר שלי קיבל את ה-lancool k62 שהזמין בהמלצתי (הוא היה חייב את הגימור השחור בפנים) וכמובן שאני העברתי לו את החלקים למארז החדש.

התחלתי בפירוק כל החלקים של המארז, וכבר ראיתי שהמארז בנוי טוב. האיכות של כל הבנייה, החומרים וגם הפלסטיק בפנל הקדמי הייתה ברמה גבוהה.

חיברתי את הלוח למקומו ללא שום בעייה. מצורפים כמות נכבדת של ברגי אצבע (thumb screws) והחיבור(כמו כל המארז) נעשה ללא מברג. מצורפים גם ברגים גבוהים וגם נמוכים והשימוש על פי הנוחות. אומנם המגש (tray) של הלוח לא נשלף אבל אין שום בעייה להתקין גם לוחות גדולים ואין בעייה להתקין כל דבר אחר, החל בקירור למעבד, בזכות חור מאחורי אזור המעבד שם ניתן לשים פלטה אחורית, וכלה בכרטיס מסך אימתני שמוחזק ע"י מערכת הtoolless היחודית למארז זה.

הספק מתחבר בלי שום בעיה בעזרת הקליפס המיועד עם הגומי למניעת רעידות. אני התקנתי ספק באורך שבעה אינץ' והיה עוד מלא מקום.

דיסקים קשיחים - יש שם מנגנון גאוני לקיבוע הדיסק הקשיח למתקן המיוחד שלו, בלי ברגים ובלי סיבוכים. יש מדבקות ספוגיות שמדביקים לפני וכך גם אין רעידות מה שחשוב מאוד בחלק שבו יש חלקים נעים. התרשמתי ביותר מהאפשרות לשים את הדיסקים הקשיחים הפוך, כלומר עם החוטים לכיוון גב המארז. שימושי ביותר לסידור כבלים מושלם. אפרופו סידור כבלים, יש על המגש של הלוח חורים לכל כבל אפשרי, גם לחיבור ה-4 פין מהספק, גם לכבלי ה-sata לחוטים של הפאנל הקדמי, פשוט תענוג. בהזדמנות אני אעלה תמונה של הסידור כבלים המצויין.

בעיה יחידה שנתקלתי בה היא העדר מתאם לשני המאווררים העליונים. על הלוח שלו היו 4 חיבורים למאווררים כאשר אחד שייך לספק, אחד למאוורר של המעבד אחד לאחורי ואחד לקדמי. מאוורר אחד עליון חובר למולקס בעזרת מתאם שמצורף לבאנדל. לא בעיה שאי אפשר לפתור עם מתאם ב-5 ש"ח אבל דברים כאלה חייבים לבוא עם המארז. הפעולה של המאווררים שקטה מאוד והמארז עצמו שקט מאוד. בנוגע לזרימת אוויר, יש ירידה של 4 מעלות בלוח ו-3 מעלות במעבד בהשוואה למארז הקודם compucase 6A21(שהיה אחרי ניקוי יסודי עם מפוח)

זהו.. אם למישהו יש עוד שאלות בנוגע למארז, אני יותר ממוכן לעזור, לבדוק ולענות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן מנגנון מעולה לתפיסת הכרטיסים המפלצתיים של ימינו...

NocWis אתה יכול להשתמש במתאם הזה, אתה יכול גם בזה:

http://cgi.ebay.com/3-pin-Case-Fan-1-to-3-Y-Adapter-Splitter-Power-Cable_W0QQitemZ160354874706QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2555e53552

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתך שווה לשלם בערך 60 שקל תוספת בשביל הלדים והגימור השחור בפנים? P:

ועוד שאלה קטנה - יש במארז מקום לקירור גדול יחסית? (MUGEN II) אני בונה על לקנות אותו (או את ה-K60W) ביום ראשון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...