בעיה מוזרה בבזק בינלאומי בזמן האחרון - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מוזרה בבזק בינלאומי בזמן האחרון


hitman123

Recommended Posts

כבר קרוב לחודשיים יש לי בעיה מאוד מאוד מציקה שבגללה אני כנראה אעבור ספק.

אני גולש באינטרנט ופתאום כל הדפים שנפתחים קופאים, כאילו אין מענה מהשרת, ועד שאני עושה רפרש במקרה הטוב ומתחבר מחדש לאינטרנט במקרה הרע כלום לא זז. זה גם מתבטא במשחקי , אני כל 10-15 דקות עף מהשרת. כמו כן כשאני מוריד מראפידשייר יש משהו מוזר, הורדה אחת יורדת במלוא המהירות והבאה אחריה באיזה 5 קילובייט/שניה. הפתרון לזה כמובן אם עליתי על האיטיות הזאת זמן הוא איך לא להתנתק ולהתחבר מחד ואז אולי משהו ישתפר אבל בדרך כלל זה שוב מוריד על מקסימום את ההורדה הראשונה ואז מתחיל לזחול. זה ממש מציק כי אם אני משאיר משהו להורדה אני חוזר הביתה ורואה שכלום לא ירד כי החל מההורדה השניה הכל התחיל לזחול.

כל הדברים האלה לא זמניים וחוזרים על עצמם תקופה די טובה משו כמו 2-3 חודשים וזה מאוד מאוד מציק.

אודה מאוד לכל העוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי hitman123

חשוב לי לבדוק את המקרה עליו אתה מספר לעומק, ומכיוון שתקלות כמו שפירטת יכולות לנבוע ממספר סיבות יש צורך לבדוק את הדברים יחד איתך, טלפונית

אם תשלח לנו הודעה פרטית \ מייל לכתובת Online@bezeqint.net

בצירוף הפרטים: שם מלא, ת"ז של בעל המנוי, מספר טלפון ושעות נוחות ליצירת קשר, אדאג שנציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם.

בהודעתך אנא ציין את שם המשתמש שלך איתו כתבת את הודעה ואת שם הפורום בו היא נכתבה, לצורכי מעקב.

שיהיה ערב נעים והמשך גלישה מהנה,

לוטם, נציגת בינלאומי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, דברתי מספר פעמים אם בינלאומי והם אמרו שהבעיה היא או אצלי במחשב או בתשתית. היום דיברתי אם והם אמרו שהתשתית היא בסדר גמור.

האם יש פה אנשים שקרה להם דבר דומה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חזק בענייני רשתות, אבל תנסה להתחבר ישירות בלי ראוטרים או אלחוטית - בראטורטים יש קטע שהם חוסמים אותך אם אתה מנסה לגשת אליו יותר מדי, יש גם משהו שנקרא QOS שזה מגביל לך את החיבור.

גם אם זה קורה בשעות מסוימות כמו בערב או בסופי שבוע, זה יכול להצביע על בעיות מצד הספק - אותי ניסו פעם לסבן בתמיכה טכנית שהפילטר מנתק אותי מהרשת כל יום בסביבות 11-10 בערב חחחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול הבעיה שלך נשמעת כמו traffic shaping ועומס בצד של הספק שירות. אתה יכול אולי לשלם על חשבון גיימר לאחת הספקיות ולקבל תיעדוף. תבדוק אם הבעיה היא בשעות עומס כמו אחרי 18:00 עד חצות.

טוב, דברתי מספר פעמים אם בינלאומי והם אמרו שהבעיה היא או אצלי במחשב או בתשתית. היום דיברתי אם והם אמרו שהתשתית היא בסדר גמור.

האם יש פה אנשים שקרה להם דבר דומה ?

עשו לך בדיקת מהירות? לי היתה באמת בעיה בתשתית שגרמה לפינגים גבוהים בADSL אבל היא נעלמת מעצמה והיא קרתה בעיקר בשעות העומס. יכול להיות שזה בגלל ההתקנות שהם עושים של הNGN . אם אתה עושה פינג לgateway שלך (אם תעשה tracert לאיזה אתה אז זה הקפיצה הראשונה שהיא לא הrouter שלך) ומקבל מספר שגבוה מ40 מילי (גם קצת גבוה) אז כנראה שמשהו לא בסדר בתשתית. אפשר להתחבר ל1@1 או משהו כזה ולעשות בדיקת מהירות מול השרת של .

אם אתה מרגיש שניפנפו אותך בבזק (קרה לי פעם אחת) אז תנסה להתקשר שוב. לרוב בדיקת תשתית הם עושים signal to noise מהמרכזיה למודם וגם עושים בדיקת מהירות על השרת שלהם. הבעיה שהיתה לי לא היתה בין המודם למרכזיה היא היתה מהמרכזיה לספק שירות ובדקתי את זה גם אצל השכנים (ההורים של אשתי גרים 3 בניינים מאיתנו והיתה להם אותה בעיה עם אותו ספק שירות ואותה תשתית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...