עבור לתוכן

מטה המאבק מודיע: ב-15 תל אביב עומדת!

Featured Replies

פורסם

רק צרוף מקרים אקטוארי פפפפחחחחחח :bash:

הוא אינטרסנט !

אותי לא מענינות חברות ביטוח !

אותי מעניין כמה כסף יוצא לי ( בתור ציבור ) מהכיס !

שחברות הביטוח ידאגו לעצמם !

כשהן מרוויחות הן לא באות ומחזירות לי כסף , למנה כשהן מפסידות אני צריך לשלם להם ?

לא טוב להם ? שלא יעשו עסק !

  • תגובות 259
  • צפיות 23.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

עריכה טוטאלית:

כתבתי פה תגובה שונה לחלוטין שמתגמדת לעומת זה:

הנה מי האנשים האמיתיים שכולם מסבסדים ב 40%, עמרי אני מחכה לראות אותך דורש שיעלו לך את הביטוח!

http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/968/535.html

פורסם

הקדמת אותי.

OMRIJ, מסתבר שנהגי מכונית פרטיות מסבסדים אותך.

פורסם

זה היה ברור

חברות הליסינג כמו חברות ההשכרה הן לקוחות גדולים שדואגות לאינטרסים שלהם ויודעות לעשות עסקים כי הן משלמות מהכיס שלהם להבדיל מענתבי ושר האוצר !

בקיצור גונבים את הציבור , מה חדש ?

אי אפשר לצפות מפועל להבין כיצד העסק מתנהל - חחח - אחרת הוא היה עושה זאת בעצמו ונהיה בעל הבית - חחחח

פורסם

לפני כמה עמודים הודעתי על פרישתי מהדיון הזה, אבל את זה אני פשוט לא יכול לפספס.

ועם זאת, במקום לכתוב תגובה מלאת ארס, הייתי מעדיף לתת לעומרי להגיב קודם עם העניין הזה, בתקווה לתגובה עניינית ולא משהו בסגנון "שקרים!".

פורסם

"דמגוגיה"

"ילד בן 6 "

" אני חכם ומבין ואתה לא מבין כלום "

פורסם

עריכה טוטאלית:

כתבתי פה תגובה שונה לחלוטין שמתגמדת לעומת זה:

הנה מי האנשים האמיתיים שכולם מסבסדים ב 40%, עמרי אני מחכה לראות אותך דורש שיעלו לך את הביטוח!

http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/968/535.html

קצת קשה להתייחס לנושא כי אין נתונים

1.בכמה כסף מדובר בסוף? ה40% הוא מקרה קצה של נהג צעיר, כמה נהגים צעירים מקבלים רכב בליסינג?

2.תחזרו אחורה בנושא ותראו שכבר כשטענתם שהמהות של ביטוח זה סבסוד הדדי אני טענתי שהמהות של ביטוח הוא סבסוד באותו ענף

3.ועם זאת, במידה ויש פה סבסוד מול ביטוח רכב מקיף (כי קולקטיבים זאת בד"כ עסקת חבילה) או עסק זה בהחלט לא תקין ואני בהחלט אתמוך בנהגי רכב שינקטו בצעדים בשביל לשנות את זה.

4.בכמה "סבסוד" מדובר? הרי תביעות רכב בטלות בשישים מול תביעות דו"ג

5. והשאלה בשורה התחתונה, האם חברות הביטוח מפסידות על הקולקטיבים האלו או שהיא בסה"כ מרוויחה פחות עליהן, כי אם המצב הוא השני, אז אין פה ממש בעיה. בסופו של דבר מדובר בשוק תחרותי (להבדיל מדו"ג) ובשוק כזה, אם לגוף יש מספיק כח רכישה הוא ישיג מחירים טובים יותר.

פורסם

עומרי, כשמרוויחים פחות בענף אחד (מבחירה) רוצים להרוויח יותר בענפים האחרים. לכן, אם אתה כנהג ליסינג עולה מבחינת ביטוח 1000 שקל, שהם נניח המחיר האמיתי של הביטוח אם לא כוללים את אחוזי הרווח לחברות הביטוח, ואני כנהג רכב פרטי משלם 1500, למרות ששנינו מהווים סכנה ביטוחית זהה, הרי שאני כן מסבסד אותך בזה שהחברה מוותרת על גביית תוספת בשביל הרווח שלהם ממך בתמורה לגביית תוספת מוגדלת ממני.

נכון, הסבסוד הוא לא 40% כמו שנטען בתגובה, שכן מדובר במקרה קצה ויתרה מזאת - היות שיש יותר פרטיים מליסינג (עדיין), 40% הנחה בליסינג ממש לא אומרים ש40% מהפרמיה לפרטיים היא סבסוד, אבל בכל מקרה בו בעל עסק נותן הנחה לציבור מסויים היא תהיה על חשבון ציבור אחר, כי הוא עדיין רוצה להרוויח X כסף ולא 0.7X.

ואגב, למה שהנהגים יצטרכו להאבק נגד המצב במידה והוא אכן כזה? לא אמרנו שזה תפקיד הרגולטור?

פורסם

שוב, שוק תחרותי, לגוף גדול יהיו תמיד מחירים טובים יותר

כשאלביט הולכת לחברת ליסינג היא מקבלת מחיר טוב יותר לרכבים שלה מאשר אם אתה כפרטי תלך ותרצה רכב בליסינג

קבוצת רכישה תבנה בית בעשרות אחוזים פחות מאשר אתה כצרכן פרטי תלך ותבנה אותו בית.

זה אומר שחברת הליסינג מפסידה על הרכבים של אלביט? שהקבלן מפסיד על הבית שקונה קבוצת הרכישה?

כמו שהזכרתי, מדובר בשוק תחרותי, לא בכל החברות יש קולקטיבים או שהם זניחים ביחס לכמות הפרמיות

(בחברות שאני עובד מולן למשל כמעט אין קולקטיבים כאלו)

אתה תמיד יכול ללכת לחברה אחרת ולעשות אצלה ביטוח (בשונה מהמצב בדו"ג)

הנחה היא לא בהכרח על חשבון מישהו אחר, אם על רכב בפרטי מרוויחים 100 שקל ועל רכב קולקטיב 50 שקל, אולי עדיף לי לתת הנחה כזאת כדי לצרף עשרות/מאות רכבים "במכה"?

פורסם

כל זאת כמובן בהנחה שאין הפסדים עקב המחירים הנמוכים לליסינג.

פורסם

ויקו אתה טועה !

מהסיבה הפשוטה , אם זה שוק חופשי את מי זה מעניין החברות ביטוח ?

אתה נכנס לשיקולים שלהן ובזה כבר הפסדת !

מדוע הדו"ג עשו הפגנה בכבישים ? אם יש להם טענות אל חברות הביטוח הם היו צריכים ללכת למשרדים שלהם :bash: ולא לעצור את התנועה , מה הם רוצים מימני ? שאני אעזור להם מול חברות הביטוח ? זובי ! כי אם אני אעזור להם מול חברות הביטוח חברות הביטוח יורידו להם ויעלו לי ! מה הפלא שאתם לא מקבלים תמיכה נירחבת בציבור ? מה הפלא שמדינה לא עושה את הצעד הנכון ? כי יש פראיירים ויש אנשים שלא יודעים איך לעשות מה !

באמת שאני לא מבין מה יש לך לדרוש ולחקור את חברות הביטוח .

פורסם

כל זאת כמובן בהנחה שאין הפסדים עקב המחירים הנמוכים לליסינג.

זה מה שכתבתי, לא?

במידה ומדובר בהפסד שמסובסד מול ענף רכב רכוש או ענף עסק זה בהחלט לא תקין

במידה וחברת ביטוח מחליטה להרוויח פחות על כל רכב בקולקטיב (אבל ליהנות מהגודל כלומר רווח קטן יותר על כל רכב כפול הרבה רכבים) אין עם זה שום בעיה.

אבל איך אפשר לדון בנושא שאין עליו נתונים? נמשיך בספקולציות?

בסופו של יום, מספיק שיש חברה אחת שלא מבטחת קולקטיבים בביטוח חובה (ויש כאלו) ותעשה אצלה את ביטוח החובה - זה היופי בשוק תחרותי.

פורסם

תחרותי ? פפפחחחח - הצחקת אותי .

זה כמו תחרות ריצה בין הצב לארנב , מנצח מי מגיע ראשון הביתה !

משחק מכור !

פורסם

עומרי, אתה שוכח שבהבדל מהרבה תחומים אחרים, שוק ביטוח החובה הוא שוק בעל גודל קבוע וידוע מראש.

אם יש לי מפעל לסוכריות, אני יכול להגיד שאם אני אנמיך מחירים, אנשים יקנו יותר ולכן אני ארוויח. כשיש לי חברת ביטוח, אני יודע שאנשים לא יקנו יותר (או פחות) ביטוחי חובה ממה שיש מכוניות. אם אני אבחר להפחית מחירים לקבוצה מסויימת, ושאר החברות ינהגו כמוני כדי לא להפסיד לקוחות, בסופו של דבר אני אפסיד כי זה לא שפתאום יהיו הרבה יותר רכבים בגלל מחירי הביטוח הנמוכים...

לפיכך, ההנחה לליסינג בממוצע לפחות בהחלט מורידה את הרווחים של חברות הביטוח, שבתורן מעלות את הפרמיות לשאר הלקוחות.

פורסם

אתה יוצא מנקודת הנחה שאתה מפסיד על הקולקטיבים, מאיפה ההנחה הזאת?

אם אתה מרוויח עליהן פחות, איפה פה הבעיה?

יש לך פחות הוצאות על גיוס קולקטיב של 1000 רכבים מאשר על גיוס 1000 פרטיים שיבטחו אצלך

(למשל זה בד"כ לא עובר דרך סוכן ביטוח שלא משולמת לו עמלה שרק זה חסכון ענק)

אולי זה מוריד את הרווח פר רכב, זה לא מוריד את הרווח הכללי שלהם אלא מעלה אותו.

אבל שוב, אין נתוני רווח והפסד אז אפשר להמשיך להתפלסף על זה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים