logitech wave VS logitech wave pro - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

logitech wave VS logitech wave pro


josefin16

Recommended Posts

מחיפוש בגוגל עולה שה-PRO זה פשוט צמד של עכבר ומקלדת אלחוטיים כשהמקלדת היא כמובן ה-Wave והעכבר הוא MX-1100.

באופן אירוני יש לי את שניהם (לא כ-PRO אלא כקנייה ניפרדת). מהעכבר (נקנה אתמול) אני מרוצה, מהמקלדת אני מאוד מאוד מאוד מרוצה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שיהיו הבדלים? זה אותו דגם של עכבר ואותו דגם של המקלדת. יש לך את ה-Wave לבד, יש לך קומבו של עכבר ומקלדת ויש לך את ה-wave pro שזה גם כן קומבו של עכבר ומקלדת אבל "מקצועיים" (Pro) - שבמקרה הזה מדובר על שדרוג לעכבר טוב יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בין ה-MX1100 שנמכר בניפרד לבין ה-MX1100 שמגיע בסט? אין שום הבדלים, גם לא מצויין באתר של לוג'יטק שיש כאלו וגם מהסתכלות עליהם ניתן לראות שאין תוספות של כפתורים כאלו ואחרים או לא יודע מה.

אולי אמרו לך שיש הבדל בין הסט של ה-wave לסט של ה-wave pro וזה נכון, כמו שרשמתי, ההבדל הוא בעצם שדרוג של העכבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה שלי האם יש הבדלים ביון הגרסאות.

אמרתם שמבחינת מקלדת לא .

מהם ההבדלים בעכברים? שנותן לי את ה PUSH לקנות את העכבר הזה מכיוון שכרגע יש לי את הסט של ה WAVE ולא את ה WAVE PRO. :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו אז למה לך לקנות את ה-wave pro? אם כבר אתה רוצה להחליף ולהשתדרג, תמכור את העכבר הנוכחי שלך כיד שנייה ותקנה MX1100 ב-199 שקל ונגמר הסיפור. בישביל מה לקנות את כל הסט רק בישביל עכבר? מה תעשה עם עוד מקלדת כזו? חבל.

מה שיש לך עכשיו אמור להיות עכבר LX8..חפש בגוגל ותשווה אותו עם ה-MX1100. בסה"כ אם העכבר שלך עכשיו נוח לך ואין לך בעיות מיוחדות, לדעתי חבל לשדרג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו שלא פתחתי אותו ולא השתמשתי איתו מאחר ואני רציתי על ההתחלה את ה PRO. בטעות נקנה לי ה WAVE ואני ממש מתבאס ממנו כי לחברים שלי יש את הסט של ה PRO והם ממש מרוצים ממנו .

למכור אותו בארץ אני יהיה בהפסד מאחר וקניתי אותו ב 60 פאונד והוא עולה בארצות הברית 80 דולר :facepalm:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאין לך אחריות בארץ בגלל שקנית באנגליה, מה גם שבארץ אותו הסט עולה סה"כ 20 שקל יותר ממה ששילמת, לא מובן לי למה ביצעת את הקנייה.

בכל אופן, אני עדיין לא מבין מה אתה בדיוק רוצה לעשות? מילא היית קונה בארץ והיתה לך אפשרות החזרה - אתה תקוע עם הסט הזה וכל עוד יש לך אותו ממש לא כדאי לקנות את ה-PRO רק בגלל העכבר. אם תצליח למכור אותו כיד שניה במחיר טוב אז יהיה לך שווה לקנות אותו.

האופציה שנראת לי הכי טובה והגיונית - למכור רק את העכבר (להשאיר את המקלדת, גם ככה הן זהות). בהנחה והוא באמת סגור ולא היה בשימוש תצליח לדעתי למכור אותו בסביבות ה-100 שקל, תוסיף עוד 100 שקל ותקנה את ה-MX1100 בניפרד, ככה לא רק שלא הפסדת - הרווחת, ואני אסביר.

אתה שילמת על הסט כ-370 ש"ח. אתה מוכר את העכבר ומוסיף עוד 100 ש"ח לקניית ה-MX ככה שסה"כ הוצאת כ-470 ש"ח. ממה שראיתי Wave Pro נמכר בארץ בכ-800 ש"ח ככה שעדיין חסכת מאוד שקלים במקרה הזה, וזה רק בגלל שמחירו של העכבר ירד מ-450 ל-199

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי אתה טועה, לא רק שזה הכי כדאי לך, זה הדבר עם הסיכוי הכי גדול להצלחה. כמו שאמרתי עכבר כזה עולה כ-220 ש"ח. שלך חדש מהקופסא ללא שימוש ומחיר של 100 ש"ח לדבר כזה נחשב,לדעתי, למציאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה ההערות

ההבדל בין WAVE ל WAVE PRO

הוא א העכבר (MX1100)

ו ב זה שהוא עובד על 2.4GHZ

ההבדל בין לקנות את העכבר בנפרד לבין בהסט זה שהעכבר בסט מגיע עם סוללות נטענות

אני הזמנתי מחול את ה PRO ב 400 שח (כולל הכל)

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/&cl=us,en&view=34?compProducts=4677&A1=1&A2=2&A3=3&compProducts=3072&A4=4&A5=5&A6=6&A7=7&A8=8

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחייך סוללות נטענות זה גרושים וזה שטויות לדעתי. כעכבר כזה בניפרד עולה 199 זה מחיר מעולה.

לגבי התדר - על מה עובד העכבר הרגיל אם לא על 2.4?

לא באתי להגיד לך אם זה שווה או לא אלא להסביר לך את ההבדלים

אני לא זוכר את התדר המדוייק אבל זה ב MHZ ולא GHZ

תשובה של לוגיטק

http://forums.logitech.com/t5/Mice-Hardware/Wireless-range-on-the-LX8/m-p/209128

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...