שוטר, רדפת אחרי גנב אופנועים, חבטת בראשו ע"&#15 - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שוטר, רדפת אחרי גנב אופנועים, חבטת בראשו ע"&#15


vic07

Recommended Posts

אני לא יודע כמה פעמים כבר אמרו לך את זה פה, אבל לפי הכתבה- המכה הייתה בשביל שאותו שוטר מג"ב יצליח לעצור את הגנב. כלומר, הגנב התנגד, השוטר נתן לו מכה בראש, נגמר הסיפור.

זה לא כאילו הוא הפיל אותו לרצפה ופוצץ אותו במכות, הוא עשה דבר תקין ביותר-

כדי שהוא בורח - ואם הצליח לדפוק לו בראש תוך כדי הבריחה אז לא הייתה צריכה להיות לו בעיה להשתלט עליו כי סימן שהוא לא התנגד

עצוב לי להגיד את זה, אבל במדינת שנת 2009, הפשע משתלם. ולא רק שהוא משתלם, הוא כנראה הענף הכי משתלם שאדם יכול לבחור בו. הכסף בא מהר, הסיכון לא גבוה, ושעות העבודה קצרות.

:xyxthumbs:

אה, ומה לא מסתדר עם הצרפתים הלפלפים? הצרפתים הם לפלפים, תמיד היו ותמיד יהיו, אלא אם סרקוזי יציף את המדינה בשיבוטים שלו....

לא מסתדר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לברוח זו התנגדות למעצר, בפעם האחרונה שבדקתי.

לא צריך לחכות שהדביל ינסה לתת לשוטר מכות בשביל לנטרל אותו.

ואם אתה אומר "לא מסתדר", תסביר מה בזה לא מסתדר. זה כמו להגיד למישהו "אני צודק ואתה טועה, כי אני אמרתי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזכיר לכם שבפעם האחרונה ששוטר ניסה לא לפגוע בגנב אלא להשתלט עליו בידיים בלבד ועם מילים יפות ובנימוס - זה נגמר בכך שהגנב הניף את המברג בעזרתו פרץ לרכב, ותקע את המברג בראש של השוטר. השוטר עד היום שוכב צמח באיזה מקום סיעודי, לא בתנאים של שרון, והמשפחה שלו כבר לא מקבלת משכורת כי אחרי שנה הוא מפטר מהמשטרה והמשפחה הולכת לבקש סעד בביטוח לאומי.

עד כאן המשמעות של ההצהרות דמגוגיות ורטוריקה בסגנון של " לעצור אותו בלא לפגוע בו " או בנוסח "השוטר אינו שופט", שעיקרן נשמעות מאלו שבחייהם לא רדפו אף פעם אחרי גנב, אולי לכל היותר נמלטו בעצמם משוטר שרודף אחרי גנב.

אולי היום לאידיוט אחד לפחות יהיה ראש מספיק פתוח כדי לקלוט שהוא אידיוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, בהתחשב בנוסח שאר הדברים שנאמרו בכתבה והמגמתיות שלהם, אני לא אתפלא אם גם גודל הפצע הוא הגזמה פראית. דבר שני, פצע יחיד = מכה יחידה, לא משנה עד כמה הוא גדול (אז המכה היתה חזקה, אבל עדין יחידה). דבר שלישי, למרות העמדה הברורה שנוקט הכתב, הוא בעצמו ציין שהיתה מכה אחת בלבד ושלאחר שהגנב הופל הוא נאזק וזהו.

מה עוד אתה רוצה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמאס כבר מיפי הנפש שמציפים את המדינה שלנו

ב"זכות" יפי הנפש האלה הפשע והטרור משתלמים.

והדבר העוד יותר מרגיז שזאת צביעות לשמע.

אם הם היו בסיטואציה דומה הם היו עושים אותו דבר... זה פשוט מעורר בי בחילה המצב היום בעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יודע מה? אין צורך כי המגמה היא שאנחנו הופכים להיות ככה בכל מקרה.. אנשים כאלה אטומים.

שאתה נלחם במשהו אתה צריך להתאים את הפתרון לסוג הבעיה ואחרת זה פשוט לא עובד.

מה שקורה היום שמנסים לגלות נאורות ויפות נפש בכל מקום והמצב הולך ומחמיר!

אלימות טרור שחיתות ומה לא.. מה אתם לא רואים שהמגמה בעלת שיפוע חיובי? בסוף האנשים הנורמליים ייצאו מדעתם ויהיה כאוס.

שלא תבין אותי לא נכון, אני תומך במוסר ובצדק עוד מהיום שקיבלתי תודעה למה שאני עושה וזה לא ישתנה, אבל לפעמים צריך לצאת מגדרנו בשביל

למגר את השתלטות הרוע שיש לנו בעולם הזה.

אז אתה יכול להתייפייף עד מחר כי אתה אולי לא רואה מילימטר מעבר לאף שלך או מעבר לדקה לעתיד, אבל אני רואה את הדברים כמו שהם בלי חשבון לאף אחד.

אז תעשה טובה לאנושות ותשב בצד יפה ובשקט בצד סבבה? סבבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם העבודה הזו יש סיכון וככה זה, לא מתאים לך? אל תעבוד שם, להצדיק אלימות דיי ברוטאלית של שוטרים(ולא חסרים מקרים, זה שמח"ש זו עוד בדיחה זה עניין אחר) בתרוצים של סיכון לא אוכל... יש גז מדמיע ועוד אמצעים קצת פחות נוקשים, למזלו של השוטר זה לא הסתיים במוות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, השוטר במקרה המדובר הוא מג"בניק בשרות חובה, כך ש"לא מתאים לך? אל תעבוד שם" ממש לא תופס כאן.

דבר שני, אתה באמת הצעת הרגע שהשוטרים יסכנו את עצמם יותר כדי לשמור על שלומם של פושעים? באמת נחמד מצידך. אתה גם מוזמן להתקין סולם מתחת לחלון הבית שלך, שגנבים פוטנציאליים חלילה לא יפלו וישברו רגל כשהם מנסים לפרוץ לביתך.

דבר שלישי, אף אחד לא מצדיק התנהגות אלימה של שוטרים נגד אזרחים בכללי - די כבר לדחוף את הטעון המטומטם הזה בכל הודעה שניה!. מדובר על מקרה ספציפי, ואין בינו קשר לבין התנהגות ברברית של שוטרים אחרים. אם בא לך להכליל, אולי גם תשפוט מישהו במקרה ברור (אחר, היפותטי) של הגנה עצמית שהסתיימה במות התוקף על רצח, כי קיימת תופעה כזו של רצח אז כל אזרח שהורג אדם צריך להיות מואשם אוטומאטית?

בעצם, יש לא מעט אנשים שאכן נוהגים כמו בדוגמה האחרונה. באופן לא מפתיע, הם גם אותם האנשים בד"כ שבאים בטענות לשוטרים שבהבדל מהרוב אשכרה מנסים לבצע את עבודתם נאמנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שרוצה להגיע למג"ב מגיע והרב רוצים את זה, אז שוב אין פה בעיה, גם נראה שהוא ממש נהנה מהעבודה.

2. זה ילד בן 16, לשבור לו את הראש זה לא רק שלא מאופק זה מעלה תהיות, ותסביר לי איך לרסס משהו מיחסית רחוק זה להסתכן יותר מלחבוט לו בראש

מקרוב, כי אני לא רואה את זה .

מה שאני כן רואה זה ניסיון למניפולציה שלא תעבוד לך פה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה מניפולציה בראש שלך? אני זה שקישרתי בין השוטר הנ"ל לשוטרים בהמות שמתעללים באזרחים, או שמה זה היית אתה או לפחות החושבים כמוך?

והערה קטנה לגבי גז מדמיע: מתי לאחרונה ניסית לרסס מישהו מאחורה ועוד כשהוא בורח? עובד יפה, נכון?

וזאת עוד בהנחה שהיה לו בכלל גז מדמיע... בדקת?

ודבר אחרון: אני מקווה שהרכב הבא שיגנב במדינה שלנו יהיה הרכב שלך או של ההורים שלך. אני גם מקווה שבזמן הגניבה יעמוד ליד הרכב המדובר שוטר ויסתכל מהצד, כי הוא יפחד להרים על הגנב יד (ואם אין , אז תכולת דירה). אולי אז תלמד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הדיבורים על אלימות משטרתית ככלל אינם רלוונטיים. מדובר כאן על גנב שברח ועל שוטר שתפס אותו תוך השתלטות עליו כמו שצריך לעשות כאשר עבריין בורח מהמשטרה. זה שיש מקרים של אלימות של אנשי משטרה מתוך אלימות לשמה סביר שמחייב שינוי באופן המיון של שוטרים ותנאים מתאימים כדי שהטובים יותר יגיעו לעבוד במקום כזה. מדינת , בעידוד חלק נכבד מהבוחרים ובטוחני שגם בהסכמת חלק נכבד מהכותבים כאן, מתוך החלטה ומדיניות ויעדים מוגדרים הביאה המשטרה לרמה נחותה כפי שהיא היום, ולזה יש קשר גם עם ענינים אחרים כמו ההתדרדרות בחינוך והפגיעה בעתיד הקיומי של המדינה (אל המעיין במקום אל הטכניון) ועוד. כל זה אינו הנושא. רמת השוטרים ככלל אינה הנושא כאן אלא תגובת שוטר מסוים לאירוע מוגדר בנסיבות מאד מוגדרות.

גילו של הזבל לא מענין. אם היה בורח עם האופנוע ובמנוסתו דורס והורג אדם אחר זה באמת היה משנה שהגנב בן 16 ולא בן 26?

מה קורה עם פרחחים בני 16 שזורקים אבנים ובקת"בים על שוטרים? אז השוטר (מג"ב) כן קיבל מינוי של שופט? ואם הפרחח בן ה-15 שזרק אבן מהגשר בג'סר-א-זרקא והרג נהג שנסע בכביש 4 היה נורה בידי שוטר מג"ב שניה לפני שזרק את האבן, מה הייתם כותבים? אההה......... הוא היה ערבי אז זה היה בסדר, נכון? כאילו שהאבן יודעת מי זרק אותה ובהתאם לגרום את הנזק, כאילו שהזבל היהודי שגונב ראוי ליחס שונה מהזבל שאינו יהודי.

לא בצפון קוריאה, לא בסין. במדינות רבות בארה"ב ירי בגנב כזה יוגדר כירי מוצדק ברגע שהוא מנסה לברוח. אם הוא מסתובב ומנסה להרים יד על השוטר זו תהיה הגנה עצמית של השוטר גם אם לגנב אין אקדח אלא רק משהו שנראה כמו כלי שיכול לשמש כנשק (מברג, מוט מתכת) או השוטר מעיד שהרגיש מאים בגלל הפרש הגודל הגובה והמשקל בינו לבין הגנב. במדינות רבות בארה"ב הריגת שוטר בנסיבות הכרוכות במילוי תפקידו מביאה לגזר דין מוות. זה לא בקוריאה הצפונית או בסין, זה בארה"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...