עבור לתוכן

המודם נדלק חצי שעה

Featured Replies

פורסם

המודם שלי הוא מדגם ROTAL RTA1320A.

יש לי אינטרנט של בזק כבר שנה שלישית עד עכשיו הכל היה טוב בלי בעיות.

המודם שלי התחיל להידלק חצי שעה בערך :

כשאני מדליק אותו DSL ETHERNET ירוקים (לא מהבהבים).

PPP בצבע ירוק מהבהב כאילו אני מוריד משהו (מהר).

POWER מהבהב גם מהר אבל בצבע אדום.

ככה זה חצי שעה עד שהוא מגיע למצב שהוא נדלק נורמאלי.

לפעמים כשאני משחק ברשת או סתם גולש באינטרנט הוא מתכבה אבל הפעם נדלק רגיל 5 דקות.

הבעיה התחילה ככה סתם בלי שום דבר שעשיתי, מה עושים?

פורסם

כנראה שהוא סיים את חייו. תחליף אותו בבזקסטור הקרוב לביתך.

פורסם

כל המודמים מהסדרה הזאת (Rotal הם יבואן ולא היצרן שלהם) מתים בתקופות מסויימות בעיקר בגלל בעיות של חימום יתר.

פשוט תרים טלפון ל166 ותקבל אישור החלפה.

פורסם
  • מחבר

אין בעיה של תוקף מסויים? או שזה לכל החיים?

תודה :)

פורסם

המודם לא שלך אלא של בזק, לכן אין לך אחריות עליו. בזק יחליפו לך אותו בחדש (או מחודש) כל זמן שאתה מנוי שלהם ולא גרמת לו נזק בכוונה.

פורסם

זה ציוד בהשאלה אז זה תופס כל עוד אתה לקוח של החברה.

עריכה: אופס, ענר הקדים אותי :P

פורסם
  • מחבר

תודה, עזרתם לי מאוד!

מחר אני הולך להחליף :)

פורסם

אתה צריך הפניה מהתמיכה הטכנית של בזק(בטלפון).

פורסם

בתור עובד במוקד התמיכה אני חייב להודיע לך שאם לא תתקשר למוקד (166) ותסביר את הבעיה לא יחליפו לך את הציוד בבזקסטור.

המוכרים בבזקסטור לא מחליפים ציוד בלי אישור במחשב.

אז תתקשר מחר ל166 בבוקר, תגיד שיש לך רוטל 1320 ושהPOWER אדום ויאשרו לך החלפה שלו...

פורסם

אם הוא יגיע לבזק סטור ויגיד להם שהמודם תקול ויתחילו לעשות לו בעיות שפשוט יחבר אותו לחשמל ויראה להם שנורת ה DSL דולקת קבוע הם יחליפו אותו במקום..

פורסם

העובדים בבזקסטור הם ממש לא אנשים ברמה של להבין דברים כאלו.

פורסם

כשאני חושב על זה עכשיו .. וואלה צודק אחי לא חשבתי על רמתם השכלית =\

מי בא להקים את המחליפה של בזק?

פורסם

בהצלחה בלפרוש תשתית שקיימת כבר יותר מ40 שנה (לפני שבזק הוקמה באמצע שנות ה80 התשתית היתה כבר קיימת מנוהלת ע"י גופים שונים ביניהם דואר ישראלת ורכבת ישראל).

פורסם

יבגני, תפסיק לבעס את הילדים! :lol:

וכן, בתור עובד במוקד של בזק אני חייב להודות שהעובדים בבזקסטור אינם אנשים טכניים "במלוא מובן המילה" ועובדים לפי נהלים.

ההגיון בנהלים הוא מניעה של הגעת אנשים עם ידע שרוצים לנצל את המערכת (החלפת נתב ישן תקין בנתב חדש והארכת אחריות וכ"ו).

חוץ-מזה, מה הבעיה לחייג 166, לחכות כמה דקות (אפילו 10 דקות - אוי יוי יוי!!!) ולקבל אישור להחליף אותו בלי טררם מיותר?! :kopfpatsch:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים