לאן כדי לטוס באירופה? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאן כדי לטוס באירופה?


Sting

Recommended Posts

אני וחברה שלי רוצים לעשות חופשה קטנה, יש לכם איזה שהן המלצות למקומות יפים וזולים באירופה?

הינו כבר באיטליה\שוויץ, חשבנו על פריז ליורודיסני אבל אני חושש שזה יהיה ילדותי מידי.

טורקיה דיי חרושה כבר מכל הכיוונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי בהונגריה הקיץ, מומלץ ביותר

אמנם בהגדרה היא ארץ מזרח אירופאית אבל היא נראית מערבית לכל דבר. מקומות יפהפיים וגם יש לאיפה לצאת. אווירה רומנטית בהחלט אם אתה מתכוון ללכת עם חברה.

המחירים הם האטרקציה העיקרית מכיוון והמדינה עדיין לא עברה ליורו והיא כרגע בפורינט (המטבע שלהם). נגיד ככה- הלכנו למסעדה שנחשבת להכי יוקרתית בבודפשט (פאטאל למי שמכיר), על מרק ממלא כמנה פותחת מנה עיקרית גדולה בהחלט וחצי ליטר בירה שילמנו 60 שקל כל אחד. בארץ כמות כזו (שלא נדבר על מסעדה שנחשבת באותה רמת יוקרה) היה מגיע בכיף ליותר מ150.

מומלץ בהחלט (גם קרוב יותר מפריז מבחינת שעות טיסה, שלי אישית זה משנה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שיש הרבה יעדים מוצלחים באירופה אבל תרשה לי להמליץ על מקום שלא יהיה כנראה בעשיריה הפותחת של מקומות שימליצו עליהם כאן.

זול, רומנטי, וכיף.

קפריסין באיזור ההררי שלה. הרי הטרודוס כוללים כפרים ציוריים ושלוים (טוב יחסית), נוף הררי משגע, מסעדות כיפיות עם אוכל מדהים (לטעמי) ולפעמים גם נוף יפיפה.

רוצים עתיקות קופצים לפאפוס, אם ממש חייבים עיר ובילויים גם בחופש אפשר לנסוע לאיה נאפה (אי קטן, שעה נסיעה בצד השמאלי אם אני זוכר נכון) בקיצור מה צריך יותר מזה.

הייתי ממליץ לך על אירלנד, בעיקר האיזור הדרומי יותר (קורק, קינסייל והמפרצים במערב) עם לינה בטירות אבל נראה לי שזה קצת יותר יקר ממה שתכננת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...