עבור לתוכן

חברת סקאי פי סי ונפלאות השירות שלה

Featured Replies

פורסם

אה באמת אז למה על זיגזאג אין אפילו תלונה אחת? 3 פעמים מימשתי שם אחריות ולא עשו לי שום בעיה.

תבין יש חנויות עם שירות טוב ששוה לקנות שם ויש כאלה עם שירות חרא שלא שווה לקנות שם... אתה משום מה מעדיף לקנות בחנויות עם שירות גרוע.

  • תגובות 75
  • צפיות 17.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה שלא שמעת לא אומר שאין.

פורסם

כמו שאמרתי בדיון המקורי על SKYPC לא ניתן להמנע מתקלות וטעויות ואי אפשר לשמור את כ-ו-ל-ם מרוצים כל הזמן.

החוכמה היא לתפוס את הטעות בזמן, להודות בה ולעשות את המקסימום כדי לתקן את הדרוש תיקון - אי אפשר לפסול חנויות בגלל שמשהו לא עבד או שחד פעמית לא טיפלו בך כראוי. אם זה חוזר על עצמו ו/או החנות לא "מתאפסת" ופועלת לתיקון המצב - זה כבר חמור בהרבה לדעתי.

בדיוק כאן באה לידי ביטוי רמת השירות והגישה של החנות ללקוחות - לא ביכולת למנוע תקלות ב-101% אלא לטפל במהירות וברצינות במקרים (המעטים ככל שניתן) שכן התפקששו.

לכן אין כל טעם להשמיץ חנות זו או אחרת כי "אני זוכר שפעם משהו לא היה בסדר איתם"... זה תמיד יקרה, לכל חנות!

אם זה חוזר ונשנה ו/או הטיפול באותם מקרים לא עולה במהרה על דרך המלך - זה כבר סיפור אחר לגמרי.

ד"א: מישהו יכול להסביר לי איך הדיון של FXP על SKYPC מופיע כל כך גבוה בתוצאות של GOOGLE - למרות שהוא לא פעיל ה-מ-ו-ן זמן?

סתם סקרנות לא קשורה.

עריכה: למה האתר כל כך איטי לכל הרוחות? זה מייאש! :pissed:

פורסם

ממש לא מענין אותי אם היבואן התחבר..התפרק..ברח או שידרג את עצמו ל"הישרדות" באיים הקריביים!

ואללה יופי! חנות תמכור מוצרים, תרשום בתעודת האחריות שהם "צינור העברת סחורה" ואת "הצינור" הזה ידחפו לי לת** כאשר אני ארצה אחריות??אתם שומעים מה חלקכם אומרים?

תיאטרון האבסורד חוגג ב-SKYPC או שצישהו שם החליט גם להתחבר עם FOXPC?

אותי כצרכן לא מענין כלום! קניתי מחנות מסוימת מוצר אני אקבל מהם את השירות ויהי מה. נכון שתנאי האחריות יפורטו על ידי החנות בתיאום מלא עם היבואן אבל לא יתכן שכל יום שני יש דיון על אחריות ושירות של חנות זו או אחרת!

אגב, XFX חיים, נושמים בארץ.."הבעיה" היא שמי שהביא את XFX הם אותם "שותפים" של זוג חנויות שהתאחדו/התפרקו וכנראה שאותו כרטיס נרכש מהם ולכן לא יכולים לתת שירות.

מי שמביא היום בצורה מסודרת את XFX עד כמה שידוע לי זה סי.די.לוג.

פורסם

ד"א: מישהו יכול להסביר לי איך הדיון של FXP על SKYPC מופיע כל כך גבוה בתוצאות של GOOGLE - למרות שהוא לא פעיל ה-מ-ו-ן זמן?

סתם סקרנות לא קשורה.

כנראה מפני שהרבה אתרים מקשרים לפוסט הספציפי ב-FXP.

פורסם

ח.י נותנים שירות לכרטיס הזה?

בכל מקרה אני חושב שזאת לא הדרך, הכרטיס נרכש מחנות ושהחנות תשלח ותפנה היא לח.י שבמקרה הטוב יסגרו להם את הטלפון או את הדלת בפרצוף.

פורסם

כפי שכתבתי כבר בתחילת הת'רד, החוק לצדו של פותח הת'רד ולא לצדה של החנות

שיעשה מה שנמסיס הציע - פניה רשמית במכתב רשום עם הפניה לסעיפים הרלוונטיים בחוק

קשה לי להאמין שהם יתעלמו מזה.

במידה וכן? הם ימשיכו לקבל חשיפה שלילית פה בפורום וישלמו כפול ומשולש אחר כך בבית המשפט

As simple as that

:)

פורסם

אין לי מילים..פשוט לא יאומן!

שים לב בכמה זמן ניתן להרוס שם שנבנה במשך שנים! אבל לדעתי הוא לא צריך לצטט שום חוק, הוא לא עורך דין, ולא אמור לצטט. פשוט לפנות בדרישה אולטימטיבית ואם לקרוא שוב את מה שכתבתי זאת שערוריה שלא תתואר.

תאר לעצמך שכל חנות למקררים, מסכים וכל דבר תכתוב סעיף כזה.. :screwy:

פורסם

^אני לא יודע איך זה עובד עם חלקי מחשב, אבל במוצרים אחרים עד כמה שאנ יודע אתה לא הבכרח עובד מול החנות. אפשר לקחת סתם לדוגמא PS3 ביבוא של ישפאר, אם קורה לו משהו אתה פונה לחנות או לישפאר ?

פורסם

לא הבנתי אז הכרטיס של XFX איפה ממשים עליו אחריות... לדעתי זה לא צירוף מקרים שגם תןך שבועיים דחו מתן שירות גם ל XFX וגם ללידטק

כנראה גם מי שהיה בא אליהם עם כרטיס של ASUS היו אומרים לו אותו דבר.

פורסם

יש פה אנשים שאשכרה חיים בסרט, את מי זה פאקינג מעניין אם החברה פשטה את הרגל? החנות צריכה לספק את השירות כי הכרטיס נקנה ממנה.

אל תלמדו לקבל "לא" בכזאת קלות ולנתק את הטלפון, תעמדו על שלכם, תכנסו בהם עד הסוף, תמררו להם את החיים ואז תקבלו את מה שמגיע לכם, יש מקומות שרק ככה זה עובד. אל תהיו פראיירים.

פורסם

מכל היציאות האינפנטיליות של הצרכן הישראלי את זו אני שונא הכי. (בלי קשר אליך, אל תיעלב) האחריות ניתנת ע"י היבואן. החנות משמשת כסוכנות תיווך. במקרה ויש תקלה החנות מעבירה את המוצר ליבואן לצורך תיקון ומחזירה לצרכן. במקרה ויבואן רשמי פושט רגל היבואן המחליף חייב לכבד את האחריות רטרואקטיבית. בדר"כ בסיום ההסבר הלקוח זורקת את יציאת ישראשמוק הראשונה "אבל קניתי פה!" נכון, אבל האחריות ניתנת ע"י היבואן. ---> יציאת ישראשמוק 2 (זה מגיע ב-Chain כמו יכולות מיוחדת ב-AION רק שזאת יכולת בלעדית של הצרכן הישראלי לא להבין את המציאות ולהמשיך ללכת עם הראש בקיר) "אבל קניתי פה, לא אצל היבואן, אם הייתי יודע הייתי קונה אצלו" כן, חמוד, בעיה שאתה לא יכול לקנות אצל היבואן ונאלץ לרכוש בחנות שעובדת איתו. (מן הסתם אם היית אפשרות לקנות אצל היבואן כולם היו קונים אצלו כי זה רבה יותר זול, אבל אתה לא יכול, יא חתיכת אידיוט, אז למה לזרוק את היציאה המפגרת הזאת?!?!" ---> יציאת ישראשמוק 3 "אני אתבע אתכם!!! אתם תראו מה זה!!!" (בדר"כ לא קורה כלום, אם הלקוח תובע החנות מסבירה שזו אחריות של יבואן רשמי והלקוח מפסיד במשפט)

עריכה: בעצם היציאה הכי מעצבנת "אבל אני לא שומר קבלות!!!!!" כאילו מה? אתה אידיוט? ילד בן 5? לא מסוגל לקנות תיקה באופיס דיפו ב-5 שקלים ולשמור קבלות על מוצרים שנותנים עליהם אחריות? שמוק.

מצטער, מוציא קיטור אחרי שנתיים בשירות לקוחות והעובדה שאני צריך לעבוד מוצ"ש שזו לדעתי המשמרת הכי מגעילה בשבוע.

קודם כל אני מצטער בשבילך שהיית צריך לעבוד במוצ"ש (ושאתה עובד בשירות לקוחות שנתיים), אבל יש צורה לדבר, אל תשכח שגם כאן יש חוקים ויש דרך להביע דעה חריפה גם בלי קללות ודיבור לא הולם.

גם אני עבדתי בשירות לקוחות, אבל כנראה שיצאתי מספיק מוקדם בשביל שזה לא ישפיע על נקודת המבט שלי.

אם חברה מרוויחה על הלקוח כסף, היא מקבלת עם זה גם אחריות, שום חנות לא יכולה לקחת רק את הצד שנוח לה ולהתעלם מהמחויבויות שלה.

גם בקשר לקבלות אגב (אם כבר העלאת את הנושא הזה), האחריות גם כאן היא לא על הקונה אלא על החנות, בעל עסק צריך לשמור עותק של קבלות ל-X שנים (אם אני לא טועה זה 5), וחייב לשחזר ללקוח את הקבלה במידת הצורך (כמובן תוך כדי אימות שהוא באמת אותו האדם).

לעבוד בשירות לקוחות פרונטלי זה סה"כ להגיד 5 משפטים באופן קבוע, אבל אין יותר מידי מגע עם התמונה הכוללת ועם חוקי הצרכן, אתה צריך לזכור שיש הרבה הרבה מעבר למה שלימדו אותך להגיד.

פורסם

בדיוק!! כל חנות שמכבדת את עצמה, ויודעת שיש לה אחריות כלפי הלקוח, תפעל ככה! אבל לצערנו, (או לצערכם...) זה נראה שסקאי כביכול כבר לא אחת כזאת...

מחזק את ^... IQPC חנות מצויינת! אף פעם לא קיבלתי שירות כזה. ואני לא אומר את זה בקלילות ראש... התנסתי בה כבר מספיק פעמים.

אני חייב להודות, IQPC פשוט מדהימים.

הזמנתי מהם שבוע שעבר מערכת בחלקים בפעם הראשונה, בעל החנות יצר איתי קשר אחרי יומיים שהמחשב מוכן ואמר לי שהוא רוצה לחסוך את עלות המשלוח, ושהוא יביא את החלקים בעצמו כי אנחנו גרים באותו איזור וכך היה.

לרוע מזלי הלוח או הזיכרונות היו פגומים, (אין מה לעשות קורה), ושלחתי לו הודעה והוא חזר אלי במוצאי שבת!, ואמר שהוא רוצה לתת את החלקים לבדיקה כבר ביום ראשון, ניפגשנו בשבת בעשר בערב, ונתתי לו את החלקים, בנוסף הוא אמר שאם הבעיה בזכרונות (למרות שלא קניתי אותם דרכו) והוא לא מחזיק את הדגם, הוא יחליף אותם למשהו אחר, או יפעיל את היבואן דרכו. שירות למופת. קנה אותי.

חבל לי מאוד לשמוע על ההתדרדרות של סקיי, יש כבר יותר מידי תלונות בזמן האחרון וחבל.

פורסם

^^

ככה בדיוק הרגישו הרכישות שלי אצליהם! יאיר (בעל החנות) איש זהב וחרוץ וכמובן הראש שלו לא תקוע בתחת. גם כל כך נעים לרכוש שם...

טוב אני אומר יותר מידי דברים טובים... עוד יחשבו שיש לי אינטרס...

ועכשיו לנושא... יש עדכון?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים