פשוט חרא של שירות ב-KSP באר שבע - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פשוט חרא של שירות ב-KSP באר שבע


Dima67

Recommended Posts

יצא לי לקנות לא אחת בסניף באר שבע, אך לא יצא לי לממש אחריות.

היחס שם הוא לא הכי "סחבקי" שבעולם (במיוחד לא מהמחסנאי שם), אך מעולם לא נתקלתי בצעקות או בדיבור מזלזל. לגבי מלאי - באחת הפעמים רציתי לקנות מוצר שהתברר שאינו במלאי, מלמלתי לעצמי שאתמול ראיתי באתר שהוא במלאי, והמוכר עצמו אמר שכדאי תמיד להתקשר לפני ולבדוק.

יצא לי לראות לקוחות שבאים לקנות מוצר מסוים, לא יודעים איזה דגם הם צריכים ולא יודעים איזה מחשב להם בבית. כמובן שהם מצפים מהמוכר שידע להגיד להם מה מתאים. גם במקרים כאלו המוכר לא דיבר אליהם בצורות שמתוארות בתגובות קודמות.

בסופו של דבר, ישנם מוצרים רבים שיש להם במלאי במחיר טוב, כך שגם אם לא מקבלים את היחס הכי לבבי, לא רואה סיבה לעשות מכך עניין (בייחוד עם היעדר אלטרטיבות ראויות באיזור).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אציין כי בכל פעם שאני נכנס לסניף חיפה מתעורר בי רעד קל באיזור הרגליים והתמונה הבאה חולפת בראשי (הכל אמת) :

the_soup_nazi017.jpg

מפלס האנטיפתיות והפתיל הקצר שלהם מרקיע שחקים.

מה שמדהים זה התור שתמיד יש בכניסה, והעובדה שיש להם כ"כ הרבה לקוחות, שהמערכת שהם משתמשים בה היא לא אחרת מSAP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדהים שאתם לא רצים להסתתר מאחורי הסינר של אמא. [br]פורסם בתאריך: 8.10.2009 בשעה 09:30:54


המקום נראה כמו מזבלה עירונית, 2 מוכרים איטיים במיוחד שלא עומדים בביקוש

נו בערך כמו IQPC רק ששם לא מפריע לכם לקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב 2004 סניף תלפיות בירושלים דווקא שיחקו אותה בכך ששלחו לי מעבד בעל סטפינג ספציפי לסניף בת"א כדי שאוכל להגיע ולאסוף, ולמרבה ההפתעה גם דאגו שהוא לא יימכר לאף אחד אחר. אבל זה כאמור היה ב 2004... :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום סתם לסגור את הטלפון ולבכות בפורום, תשאלו אותו בנימוס מה השם שלו או שתתקשרו שוב ותאתרו את השם שלו, ואת מה שאתם רוצים לרשום בפורום, תרשמו במייל לשירות לקוחות של הרשת בצירוף השם של העובד.

מספיק עובד אחד בעייתי מתוך 10, והוא היחידי ש"יורגש".

ההנהלה לא יכולה לדעת מה קורה אם לא מדווחים, עובדים מדברים עם הבוסים אחרת מאשר עם לקוחות.

חחח זה כ"כ נכון, להתקשר= לא במלאי, אז למה הם כותבים להתקשר?

כי קורה שהציוד כבר נמצא פיזית אבל עוד לא נרשם במערכת או התעדכן באתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר עשיתי את זה פעמיים. דרך האתר - התלונות פשוט לא מתקבלות. אין יצירת קשר עם המנהלים (אפילו לא כתובת).

אתה מוזמן לחפש באתר שלהם. ממש מזכיר את הטריק של אייבורי - לתלונות פירסמו מייל שלא קיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שהחברה כאן בפורומים מנסים להוציא כמה חברות להורג :lol:

קודם סקיי פיסי עכשיו KSP ועוד איזשהו מקום ראיתי גם תלונות על באג

בסוף לא ישארו חנויות :lol:

מעניין דווקה על אייבורי שאמרו פעם שיש להם בעיות כבר לא מתלוננים

אני לא מכיר הרבה חנויות .........אבל אני דיי מרוצה מהשרות שלהם (אייבורי)

לגבי KSP לא נראה לי שתצליחו להוציא מהם משהוא כי פשוט לא אכפת להם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניראה לי שהחברה כאן בפורומים מנסים להוציא כמה חברות להורג :lol:

קודם סקיי פיסי עכשיו KSP ועוד איזשהו מקום ראיתי גם תלונות על באג

בסוף לא הישארו חנויות :lol:

מעניין דפקה על אייבורי שאמרו פעם שיש להם בעיות כבר לא מתלוננים

אני לא מקיר הרבה חנויות .........אבל אני דיי מרוצה מהשרוט שלהם (אייבורי)

לגבי KSP לא נראה לי שתצליחו להוצי מהם משהוא כי פשוט לא היכפת להם

ולמי שקשה לו להבין, אני אתרגם:

ניראה=נראה

הישארו=ישארו

דפקה=דווקא

מקיר=מכיר

שרוט-שירות

להוצי=להוציא

היכפת=אכפת

אשמח אם תוכל לתקן את הטעויות :)

בתודה, אור כהן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר עשיתי את זה פעמיים. דרך האתר - התלונות פשוט לא מתקבלות. אין יצירת קשר עם המנהלים (אפילו לא כתובת).

אתה מוזמן לחפש באתר שלהם. ממש מזכיר את הטריק של אייבורי - לתלונות פירסמו מייל שלא קיים.

התלונות מתקבלות. הן פשוט לא עוברות את הסינון הראשוני של שירות לקוחות. אני מבטיח לך שאם תשלח תלונה על מקרה חמור במקום התבכיינות ילדותית "המוכר לא היה מנומס בטלפון" העובד יחטוף בראש. בלי קשר ל-KSP. ככה עובד בכל מקום. [br]פורסם בתאריך: 8.10.2009 בשעה 10:49:19


אשמח אם תוכל לתקן את הטעויות :)

בתודה, אור כהן

אני אשמח אם תפסיק להתנהג כמו שמוק פלצן.

בתודה, לב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התלונות מתקבלות. הן פשוט לא עוברות את הסינון הראשוני של שירות לקוחות. אני מבטיח לך שאם תשלח תלונה על מקרה חמור במקום התבכיינות ילדותית "המוכר לא היה מנומס בטלפון" העובד יחטוף בראש. בלי קשר ל-KSP. ככה עובד בכל מקום. [br]פורסם בתאריך: 8.10.2009 בשעה 10:49:19


אני אשמח אם תפסיק להתנהג כמו שמוק פלצן.

בתודה, לב.

אין בעייה לב,

בתודה, אור כהן ;)

ולנושא, אצלי המון חברים אומרים שהשירות של KSP מעולה והם לא ממליצים לי לרכוש מחשב דרך IVORY.

יש לציין כי מדובר בסניף רעננה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התלונות מתקבלות. הן פשוט לא עוברות את הסינון הראשוני של שירות לקוחות. אני מבטיח לך שאם תשלח תלונה על מקרה חמור במקום התבכיינות ילדותית "המוכר לא היה מנומס בטלפון" העובד יחטוף בראש. בלי קשר ל-KSP. ככה עובד בכל מקום. [br]פורסם בתאריך: 8.10.2009 בשעה 10:49:19


אני אשמח אם תפסיק להתנהג כמו שמוק פלצן.

בתודה, לב.

השאלה למה הן לא עוברות את הסינון הראשוני היא שאלה של אסטרטגיה (או הנחית מההנהלה). אני חושש שהם לא מקבלים את המכתבים כלל !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אמר לך שהם לא קיבלו?

בחנויות בדר"כ לא עונים על כל מייל, אם יש להם מה לעשות בנוגע אליו הם פשוט עושים וזהו, מה גם שברוב החנויות (לא יודע על זאת ספציפית) קוראים מיילים בדילאי של 3-4 ימים.

אתה יכול גם להתקשר לשירות לקוחות אם כ"כ דחוף לך שזה יהיה באותו הרגע ושתשמע תגובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אם אתה חושב שאתה יכול להרשות לעצמך לא לענות לכל פנייה של לקוח, אל תתפלא שאחר כך אנשים מתלוננים מעל גלי האתר (ובפורומים - שבהם האנונימיות חוגגת וכך גם הירידות וההשמצות). לדוגמא הבאתי את אייבורי, אבל לא חסרות דוגמאות. תשובה ללקוח (גם אם היא מוציאה אותך רע) מראה שלפחות התייחסת ללקוח. מאז הפניות שלי לKSP עברו 14 חודשים. כיום אין מספר טלפון לשירות לקוחות (בKSP פשוט הורידו את זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמי שקשה לו להבין' date=' אני אתרגם:

ניראה=נראה

הישארו=ישארו

דפקה=דווקא

מקיר=מכיר

שרוט-שירות

להוצי=להוציא

היכפת=אכפת

אשמח אם תוכל לתקן את הטעויות :)

בתודה, אור כהן

[/quote']

אשמח שתפסיק להעיר בפומבי

ואם אתה חייב להאיר אז שלח לי בפרטי או שלפחות תעשה את זה טיפה פחות מתנשא

בתודה שמוליק .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להאיר=להעיר

עם=אם

שלך=שלח

מתנסה=מתנשא

:P

התלונות מתקבלות. הן פשוט לא עוברות את הסינון הראשוני של שירות לקוחות. אני מבטיח לך שאם תשלח תלונה על מקרה חמור במקום התבכיינות ילדותית "המוכר לא היה מנומס בטלפון" העובד יחטוף בראש. בלי קשר ל-KSP. ככה עובד בכל מקום. [br]פורסם בתאריך: 8.10.2009 בשעה 10:49:19


גם פניות נורמליות לשירות הלקוחות של KSP לא נענות.

ויותר גרוע מזה, הם טורחים לומר לך בטלפון שהם יחזרו אליך וכמובן נעלמים מהעולם.

וליתר דיוק, לא מעניין שם אף אחד מהתלונות שלך.

בסניף ראשון לציון, הכנסתי מחשב שקניתי בזמנו לחברה שלי, פעמיים למעבדה בחודשיים הראשונים שלו (והוא היה שם חודש וחצי מתוך החודשיים האלה).

בפעם הראשונה הם טענו שהHD היה דפוק והחליפו אותו

בפעם השנייה שהייתה פחות משבוע אחרי שלקחתי את המחשב החזרתי אותו להם ואמרתי שיבדקו שהכל תקין ויעשו בדיקות מאמץ

כמובן לא צריך לציין שרק אחרי השיחת טלפון השלישית שלי הם "הזיזו" את התחת שלהם ועשו משהו, אבל כמובן שבאתי לקחת את המחשב הוא אפילו לא נדלק.

הטכנאי פתח את המחשב מולי, פירק את הזכרון והHD ניקה אותם מאבק והחזיר ואז המחשב עבד.

זה נקרא לעשות בדיקות מאמץ?

ויותר גרוע מזה, הטכנאי עוד האשים אותי שהמחשב מלא אבק, וזה אחרי שחודש פלוס היה אצלם במעבדה, כשדרשתי ממנו לרשום שהמחשב לא נדלק בהתחלה, ושהמחשב היה מלא אבק, הוא לא התייחס אלי, שהתחלתי לעשות בלאגן, אחד המוכרים הראשיים בסניף אפשר לומר סילק אותי משם.

בסניף באר שבע, היה לי גם סיפור בעייתי, קניתי מאווררים של AC, ואחד מהם היה רועש משמעותית מהאחרים, ולפי האתר בזמנו היה 6 שנים אחריות על המאווררים האלה (כמובן שהם טרחו להעלים את זה מהאתר ברגע שאמרתי להם, אבל לי יש צילום מסך אז לא ממש אכפת לי), והמוכר לא הסכים לממש אחריות למאוורר הזה בטענה שהוא מאוורר, שהחבילה פתוחה, שאין אחריות וכל מה שתרצו.

כשניסיתי לפנות לשירות הטלפוני שלהם, ענה לי בחור בשם יבגני (כמו שם המוכר בחנות) והוא אמר שהבחור שמטפל (לירן אם איני טועה) לא נמצא כרגע והוא יחזור אלי.

ניסיתי להשיג אותו מספר פעמים מאז, וכמובן אף פעם לא קיבלתי תשובה.

אם זה היה ציוד יקר יותר, לא הייתי מוותר בקלות

בנוגע למחשב, נפרדתי מהבחורה, אז לא יודע מה עלה בגורלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...