בעיה: המחשב נתקע כשהוא עוד בBIOS או לא נדלק בכל&#150 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה: המחשב נתקע כשהוא עוד בBIOS או לא נדלק בכל&#150


vic07

Recommended Posts

יש לי מחשב בן שנתיים בערך, שמעולם לא עשה בעיות מיוחדות - לפחות עד היום בבוקר. באמצע משחק המחשב נתקע ועשה לעצמו RESET. בסדר, קורה. הבעיה היא שאחרי כן המחשב נתקע אחרי הPOST, במסך בו מוצגים נתוני המעבד והזכרון. ניסיתי להפעיל את המחשב מחדש כמה פעמים, אבל בכל פעם הוא מאט עד כדי עצירה באחד ממסכי הBIOS. כשאני נכנס להגדרות, פעולה שבעצמה לוקחת כמה דקות טובות במקום ה20 שניות הרגילות, לוקח למחשב כמה שניות להגיב על כל לחיצת מקלדת.

איפוס באמצעות הוצאת הסוללה לא עזר (למרות שההגדרות אכן התאפסו לברירת המחדל). מה עוד אפשר לעשות?

אם זה משנה, המפרט הבסיסי הוא

E8400

ABIT IP35E

GSKILL 800MHZ 4GB

8800GT

ENERMAX LIBERTY 400

********************עדכונים***************************

כרגע המצב בכלל מוזר: המחשב מצליח לעלות כרגיל כל עוד הסוללה של לוח האם בחוץ. כשהיא בפנים, נכון לעכשיו, הוא עדיין נתקע בביוס או לא נדלק בכלל - המאווררים מופעלים לשנייה, נכבים לכמה שניות וחוזר חלילה עד קץ הימים. אז מה אתם אומרים, הבעיה היא בסוללה או שמא יש סיכוי שזה בכל זאת הלוח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשכתבת:

כשאני נכנס להגדרות, פעולה שבעצמה לוקחת כמה דקות טובות במקום ה20 שניות הרגילות, לוקח למחשב כמה שניות להגיב על כל לחיצת מקלדת.

ב"הגדרות" לא התכוונת לביוס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי לביוס. אבל הרי בדיקת הרכיבים העיקריים (POST), שאמורה לבדוק שכל הרכיבים ההכרחיים מותקנים, מתבצעת ברגעים הראשונים, הרבה לפני שמציעים לי בכלל להכנס להגדרות.

יצא לי כבר להתעסק עם מחשב שנכשל בפוסט בגלל כונן תקול, אבל אז הביוס בכלל לא עלה ובמקום זאת נשמעו מספר צפצופים, והתקלה אכן נעלמה אחרי ניתוק אותו כונן - אבל כאן המחשב עובר פוסט בלי בעייה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואם אתה מנתק את כל הכוננים שלך, התופעה חוזרת על עצמה בביוס?

אם כן נסה לנתק את כל מה שמחובר ללוח (התקני כרטיסים לא נחוצים וכו'), ותבדוק אם התופעה חוזרת על עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, פיזית הכל תקין.

כרגע המצב בכלל מוזר: המחשב מצליח לעלות כרגיל כל עוד הסוללה של לוח האם בחוץ. כשהיא בפנים, נכון לעכשיו, הוא לא נדלק בכלל - המאווררים מופעלים לשנייה, נכבים לכמה שניות וחוזר חלילה עד קץ הימים. אז מה אתם אומרים, הבעיה היא בסוללה או שמא יש סיכוי שזה בכל זאת הלוח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע האפשרות של תקלה בספק נשללת על הסף לדעתי: המחשב המדובר פועל כרגיל ואף מצליח להריץ משחקים כרגיל במשך כמה שעות ברצף (ושורות אלה נכתבות עליו, בעוד שרוב הדיון הזה התבצע מהנייד שלי). ועדיין - מספיק שאני מכניס את הסוללה והמחשב בכלל לא עולה, או במקרה הטוב נתקע בביוס.

ההודעה הראשונה והכותרת נערכו בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...