-->> 4 תוכנות רשת מומלצות שעובדות גם על WIndows 7 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

-->> 4 תוכנות רשת מומלצות שעובדות גם על WIndows 7


Cheif

Recommended Posts

ארבע התוכנות החינמיות הבאות הן כלים יעילים שכדאי לשמור לעת הצורך. אני מציין אותן, כי כולן עובדות גם על WIndows 7 ותואמות לחלוטין למערכת ההפעלה הזו.

** inSSIDer (כאן -- http://www.metageek.net/products/inssider) היא תחליף ראוי ל-NetStumbler המזדקנת. זוהי תוכנת סריקה לרשתות אלחוטיות שממפה את כתובת ה-SSID, ערוץ הפעילות, עוצמת הרשת וסוג ההצפנה.

** NetSetMan (כאן -- http://www.netsetman.com/index.php?s=nsm) היא תוכנה המאפשרת להגדיר פרופילי התחברות רשת שונים ולהפעיל אותם בעת הצורך. היא יעילה במיוחד למי שמנייד את המחשב שלו בין הרשת הביתית לרשת המשרדית או למי שמסתובב עם המחשב הנייד שלו בין רשתות שונות. היא חוסכת את הצורך בלהגדיר מחדש את כתובת ה-IP, ה-MASK וה-GATEWAY ואת הדילוג בין ה-DOMAIN ל-WORKGRPUP.

** ישנן הרבה תוכנות המאפשרות לצייר את מבנה הרשת, אך היחוד של Network Notepad היא הפשטות והקלות. התוכנה החינמית הזו מאפשרת באמצעות כלים של גרירה והדבקה לצייר את מבנה הרשת. ניתן להוריד אותה מכאן -- http://www.networknotepad.com/index.htm

** את Bandwidth Monitor הזכרתי כבר מספר פעמים בעבר כתוכנה מצויינת לבדיקת כמות רוחב הפס הנצרכת על ידי המחשב. היא מהווה כלי נהדר למדידת כמות ההורדות, במיוחד למי שעושה שימוש בחיבור סלולרי. לתוכנה יש גרסת LITE חינמית וגרסת PRO שעולה 20$. מידע על התוכנה יש כאן -- http://www.rokario.com/products/bandmon/2-0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שבלינוקס יש כלים דומים, שהגיעו הרבה לפני הכלים של .

aircrack-ng - חבילת כלים לסריקת אלחוטיות וניצול חולשות בתקנים אלחוטיים

kismet - עוד wireless sniffer איכותי.

אבל כאן מטרת השימוש בכלים לרוב לא חופפת לנושא הת'ראד :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...