עבור לתוכן

בעיות חיבור לנט עם נתב edimax br-6204WG

Featured Replies

פורסם

לאחרונה רכשתי נתב edimax 6204WG והוא אפילו עבד מצויין איזה יום ולפתע פתאום מצאתי את עצמי לא מסוגל להתחבר לנט בעזרת הנתב,

כל הזמן אני מקבל low connectivity, בהתחלה חשדתי שהבעייה לא קשורה לנתב אבל כשעובדים ללא הנתב יש חיבור מצויין.

זה מוזר מאוד כי הנתב עבד טוב למשך יום שלם לפני שהבעיות התחילו.

ניסיתי במשך כמה שעות כולל ריסט למודם ווידאתי שכל הכבלים ממוקמים כמו שצריך ובמקום שצריך.

(מודם בזק אגב eci 312).

בכל מקרה כרגע החשד שלי הוא: או כבל רשת (אין לי חלופי כדי לבדוק אבל כשהשתמשתי בכבל רשת כדי לחבר את המחשב למודם בלי הראוטר היתה אותה בעייה) או בנתב עצמו.

אני לא חושד במחשב שלי (כרטיס רשת) או במערכת ההפעלה כרגע, חיפשתי עידכונים לדרייבר של כרטיס רשת וכרגע עושה רושם שהוא מעודכן כמו שצריך.

עד שאני אשיג כבל רשת נוסף לבדוק את ההשערה, בו נניח לרגע שהבעייה היא הנתב, למישהו יש רעיונות במידה והוא הבעייה מה עושים? האם זה תופעה שנתקלתם בה כבר ?

פורסם

עשית reset לנתב?

פורסם
  • מחבר

כן

פורסם

אם אני מבין נכון אתה מקבל Limited Connectivity, כלומר המחשב לא מקבל כתובת IP?

אמרת:

כשעובדים ללא הנתב יש חיבור מצויין.

אבל גם:

כשהשתמשתי בכבל רשת כדי לחבר את המחשב למודם בלי הראוטר היתה אותה בעייה

אז איך אתה מחבר את המחשב, כשזה כן עובד?

פורסם

שלום carpedm

אני מבין שיש לך בעיית התחברות לאינטרנט דרך הנתב

יש באפשרותך לקבע את כתובת ה IP ואת שרתי ה DNS בכרטיס רשת, דבר שעשוי לפתור לך את התקלה.

אתה יכול להיעזר במדריך הזה:

הגדרת כתובת IP ו DNS ידנית

במידה ואתה לקוח של בזק בינלאומי, לידיעתך שרתי ה DNS של בזק בינלאומי הם:

ראשי 192.115.106.35

משני 62.219.186.7

אם פתרון זה אינו עוזר, אתה יכול לנסות לעדכן את הקושחה בראוטר שלך,

להלן לינק להורדת הקושחה (באדיבות האתר של edimax)

http://www.edimax.com/en/support_detail.php?pl1_idSelect=support.php%3Fpl1_id%3D1%26mwsp%3D1&pl1_id=1&pd_id=11&button=Go#02

בשביל לעדכן את הקושחה בנתב, אתה צריך להכנס לנתב:

לחץ על Tool

בחר ב- Firmware Upgrade

לחץ על Next

הנס את כתובת הקובץ ששמרת על המחשב.

לחץ על Apply

אשר את ההתקנה

מקווה שזה יעזור לך להגיע לפתרון הבעיה

אשמח אם תעדכן לגבי ההצלחה של הפעולות הללו.

לכל פניה או שאלה נוספת אתה מוזמן לשאול גם על גבי הפורום וגם לשלוח לנו מייל בכתובת: online@bezeqint.net

בשליחת מייל אנא ציין את פרטיך האישיים (שם מלא+מספר טלפון נייד), שעות בהן אתה זמין, את שם המשתמש שבו כתבת את ההודעה ואת שם הפורום בו היא נכתבה.

יום טוב והמשך גלישה מהנה,

מתן נציג בזק בינלאומי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים