מחפש דיסק קשיח 1TB - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש דיסק קשיח 1TB


Armageddon26

Recommended Posts

שוקל לקנות אותו בעצמי, נראה משתלם מאוד למחיר.

החסרון היחיד שאני רואה בו הוא שזה כונן 5400RPM, אבל אם אתה קונה אותו למטרת אכסון כמוני ולא ככונן ראשי, זה לא צריך להדאיג אותך יותר מדי ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) הוא לא במהירות משתנה, הוא אכן 5400 טהור. הדבר היחיד שמשתנה הוא הסמנטיקה והמושגים שיוצאים מהפה של אנשי השיווק של שהצליחו לא רע לבלבל גם את טובי הסוקרים ברשת, ובטח את הלקוחות. ההארדיסק הזה בכל מקרה הוא לא רע מאוד בביצועים אבל בהחלט אי אפשר להגדירו כביצועיסט.

2) למעשה לסיגייט 1TB יצא FIRMWARE חדש - CC35 ועוד אחד אם אני לא טועה CC48, לפי דיווחים משום מה זמני הגישה שלהם מאוד גבוהים, לא ברור למה. CC34 בסדר. כרגע יש כבר לא מעט CC35 בארץ. כרגע מדובר רק במספרים (גבוהים מדי) אבל כדאי לבדוק את הנושא לעומק לפני הקנייה אם שוקלים לקנות. אני אישית עובד עם CC34.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלשים יותר באותו המחיר.

לא שזה סוף העולם, לשימושים ממוצעים הם יעשו את העבודה כמו שצריך.

ice2k, תודה על התגובה. לגבי מהירות הסיבוב- גם אני דיי סקפטי אך האם יש אסמכתא?

לגבי הקושחה- ראיתי את הבסיס לדבריך ב-SPCR. באמת יש לבדוק את העניין לעומק אבל ממה שמסתמן - אם אפשר להמנע אז כדאי להמנע. הקושחה רשומה על הקשיח אז זה קל מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נייק,

הלוואי והיתי זוכר :) זה מידע די ישן. אני קורא בד"כ בכל אתרי ופורומי החומרה החזקים ביותר שמבצעים ביקורות של HD, כולל SPCR.

לא היתי מוציא ישר אזהרת מסע בנושא שלו. לא מדובר במשהו דפוק או גרוע או איטי, פשוט הוא כנראה כבר לא יכול להתחרות בליגה הביצועיסטית של הדיסקים הכי מהירים. צריך לחפש ביקורת, יכול להיות שההפשעה בפועל מזערית, זה עדיין HD 7200 עם פלטות של 500, אסור לזלזל בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעניין מהירות הסיבוב-

גם אני שמעתי פה ושם ספקות ומבחינתי תמיד הייתי אומר שהכונן "אמור להיות בעל מהירות משתנה" כי אין שום הוכחה לכך.

אבל זה לא מה שמשנה, העיקר התמורה בעולם האמיתי.

בעניין ה-7200.12-

הביקורת של TR דיי ממצה את העניין, ממזמן ראיתי אותה וידעתי שהוא לא "מלך" אבל ההפרשים לא משמעותיים לרוב המשתמשים. אני חושב שלא מדובר בביג דיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...