תאונה שהיתה היום מול הקניון של נהריה עצוב אבל מצחיק - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תאונה שהיתה היום מול הקניון של נהריה עצוב אבל מצחיק


FresH-MeaT

Recommended Posts

לפי התמונה זה נראה שהמכונית סטה שמאלה למדרכה ואז (אני מניח) מרוב הלחץ שבר את ההגה ימינה וכך התהפך...

מכונית כזאת קטנה.. לא חושב שזה הכי קשה בשביל שיקרה מה שקרה בתמונה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לך למשטח החלקה' date=' תסע במהירות יחסית גבוהה 90-80 תשבור את ההגה ימינה ואז שמאלה ותחזור אלינו בסדר ילד?

רכבים מתהפכים בקלות, כל מה שצריך זה כביש טיפה לא מאוזן, מהמורה קלה, מהירות גבוהה טעות קריטית של הנהג ולא מעט חוסר מזל והרכב שלך מתהפך.

אם בשביל שרכב רגיל יתהפך הייתה צריכה להיות שואה גרעינית לא היו מתהפכים לך 2-3 רכבים בממוצע בלילה, רובם ללא נפגעים כמעט אבל עדיין זה מה שקורה...

[/quote']

בסדר.

אני לא אמשיך איתך את הויכוח הזה.

אני לא יודע מה הניסיון שלך על הכביש ומה אתה למדת.

אני לא בא להגיד ששלי גדול מאוד, סה"כ 4 שנים על הכביש, בן 21 ועשיתי קורס נהיגה מתקדמת שנותנים לך ידע וכלים להתמודד עם סיטואציות דומות לשיחה.

אבל אני הכי שמח שהעלת מ60 קמ"ש(פוסט קודם) ל90 קמ"ש(פוסט של עכשיו) את המקרה בדיקה שלך, וזה משנה מין הסתם התמונה.

מה גם שכביש לא מאוזן, מהמורה קלה וטעות קריטית של הנהג הם תנאי צד ג' שציינתי אותם.

כביש ישר, חלק, ללא מהמורות וללא שפות אבן ב60 קמ"ש סיבוב ימינה ואז שמאלה ישאיר את הרכב שלך על 4 גלגלים גם בלי מתקן עזר של

משטח החלקה, וגם במשטח רטוב. רוצה להתווכח עם עבודות, תתווכח עם עצמך.

אולי תנסה לקרוא קצת תחקירים של תאונות דרכים ותראה שבתאונת מתהפך במהירות דומה לזו, יש גורם מעורב בהתהפכות ולא סתם שבירה של

ההגה ימינה ושמאלה. או שאתה רוצה לחדש לי ולהגיד לי שכל לילה יש 2-3 נהגים בממוצע ששוברים הגה ימינה ואז שמאלה. ברור... :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנת הנקרא, 60-70 מהירות התהפכות של SUV, מהירות התהפכות של משפחתי 80-90.

הנתונים מעוגלים, המהירות לSUV היא 45 מייל לשעה, המהירות לרכב משפחתי היא 55.

זה נתון סטטיסטי של התהפכויות, כשזה מספיק זה מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת תמונה שתשאר לעד.

ובקשר לאלה שאמרו שמי שלא עבר תאונה לא יודע, אני עברתי תאונה, אז אני יודע מה זה.

ובקשר לוויכוח שיש פה מתי מתהפך.

רכב פרטי לא מתהפך בלי "התערבות" של גורם חיצוני.

גם אם ב90 קמ"ש תשבור הגה, אתה תחליק ושתפגע במשהו יהיה סיכוי שתתהפך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת תמונה שתשאר לעד.

ובקשר לאלה שאמרו שמי שלא עבר תאונה לא יודע, אני עברתי תאונה, אז אני יודע מה זה.

ובקשר לוויכוח שיש פה מתי מתהפך.

רכב פרטי לא מתהפך בלי "התערבות" של גורם חיצוני.

גם אם ב90 קמ"ש תשבור הגה, אתה תחליק ושתפגע במשהו יהיה סיכוי שתתהפך.

תודה רבה למשיח שהגיע להבהיר את הנקודה הזאת.

לילה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתכוון תודה רבה לעוד מישהו שסתם מקשקש?

שבירה שמאלה ואז ימינה = התהפכות(לפי מרכז הכובד אפשר לקבוע באיזה מהירות צריך להיות).

פגיעה באבן שפה וניסיון תיקון חד מדי = התהפכות.

זה קורה כל שני וחמישי ואני מבטיח לך שאף אחד לא קופץ על רמפות בשביל זה.

ולא רק זה, לפני קצת פחות משבוע מתחת לבית שלי מכונית S Class עלתה על אבן השפה ביציאה מרחוב קטן, הנהג נבהל והצליח להפוך את האוטו במהירות של פחות מ20.

פה הצליחו אפילו להתגלגל פעמיים.

פה אפשר בבירור לראות איך הוא פונה ימינה ואז שמאלה ומה שבא אחר כך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכב באמת לא מתהפך בלי "התערבות חיצונית" או מעצמו.

ההתערבות החיצונית הזאת היא כוללת גם את הנהג.

לפי אותו "הגיון" גם לא נוסע בלי התערבות חיצונית וההודעה שלך לא ממש תורמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בניגוד למה שאתה חושב התגובה שלי כן במקום ואולי אתה צודק בדבר אחד וזה שלא הבהרתי בדיוק למה אני מתכוון.

יצא לי כבר לראות לא מעט התהפכויות בין אם זה בלייב או דוחות תאונה ואפילו יצא לי להיות בשתיים מהם ואני יכול להגיד לך בוודאות שהרוב המכריע של התאונות האלה זה באשמת הנהג.

אני לא אומר שהנהג הוא הגורם היחיד אבל הוא בהחלט הגורם המכריע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שבירה שמאלה ואז ימינה = התהפכות(לפי מרכז הכובד אפשר לקבוע באיזה מהירות צריך להיות).

זה בטח לא כ"כ פשוט כמו שאתה מתאר ברכב משפחתי (לא ג'יפ/ואן)

כל רכב היום עובד מבחן שכזה, במהירויות של פחות מ100 קמ"ש הם מאבדים שליטה אבל לא מתהפכים

http://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתכוון תודה רבה לעוד מישהו שסתם מקשקש?

שבירה שמאלה ואז ימינה = התהפכות(לפי מרכז הכובד אפשר לקבוע באיזה מהירות צריך להיות).

פגיעה באבן שפה וניסיון תיקון חד מדי = התהפכות.

זה קורה כל שני וחמישי ואני מבטיח לך שאף אחד לא קופץ על רמפות בשביל זה.

ולא רק זה, לפני קצת פחות משבוע מתחת לבית שלי מכונית S Class עלתה על אבן השפה ביציאה מרחוב קטן, הנהג נבהל והצליח להפוך את האוטו במהירות של פחות מ20.

פה הצליחו אפילו להתגלגל פעמיים.

פה אפשר בבירור לראות איך הוא פונה ימינה ואז שמאלה ומה שבא אחר כך...

אני לא יודע אם באמת קשה לך להבין מה שרשמתי או שאתה מתעקש להיות צודק.. ::)

אני פשוט לא מבין בכלל למה אני מגיב לך, אבל אתה מקשקש יותר וזה משגע אותי.

ולא רק זה, לפני קצת פחות משבוע מתחת לבית שלי מכונית S Class עלתה על אבן השפה ביציאה מרחוב קטן

מעניין... אבן שפה... זה גורם צד שלישי?.. תן לי לחשוב על זה שניה... כן וכן וכן.

וזה בדיוק מה שאמרתי, אבל אתה ו"דובי זובי" ממשיכים להתווכח.

רגע.. בוא נחשוב גם על המקרה הזה :

פגיעה באבן שפה וניסיון תיקון חד מדי = התהפכות.

אבן שפה.... זה גורם צד שלישי? אה כן... זה בדיוק כמו הקטע הראשון.

חד משמעית, ומצידי תלך עכשיו למהנדס של מרצדס ושל פולקסווגן,

המכוניות של היום, וגם כאלה שלפני 10 שנים, בנויות בצורה כזו שישארו תמיד על ארבעת הגלגלים

במידה והאוטו מחליק. גם במהירות של 60,70 קמ"ש אם תרצה ממש לנסות.

כל עוד אתה לא מערב ירידה לשול, פגיעה באבן שפה, פגיעה בכל גורם צד שלישי (מכונית אחרת, משאית, חתול, ציפור) סבבה?

וכמו שיחזק ואמר המשיח השני, OMRIJ, כל עובר מבחן כזה, הרכבים מאבדים שליטה, אחיזה, מסתחררים וזהו.

ויצא לי להיות במגרש ולחוות את זה.

תודה רבה לכל המקשקשים בשכל.

שיהיה יום טוב. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...