המלצה למערכת קולנוע בייתית ב 7.5K - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למערכת קולנוע בייתית ב 7.5K


SnakeBite

Recommended Posts

שלום, הייתי מעונין לרכוש בקרוב קולנוע בייתי שהולכת להתחבר למחשב דרך HDMI בכרטיס קול של ASUS AVHD1.3 DELUXE .

אני מוכן להוציא 7.5K על מגבר טוב ורמקולים - לא איכפת לי אם יהיו יד שניה או מתצוגה או שהם יהיו זמנים לרכישה רק מחו"ל רק שיהיו הכי איכותיים שאפשר במסגרת התקציב(אומנם אני לא אודיופיל אבל אני בהחלט יודע להעריך איכות). החדר שהם יותקנו יהיה קטן למדיי בערך 3 על 3 .

אני מעוניין שהמערכת תהיה כמה שיותר איכותית מבחינת רמות פירוט ווליום פחות חשוב לי כי זה בכל זאת חדר קטן וחשוב שתהיה תמיכה בפורמטים החדשים DD HD ,DTS HD ,DTS HD MASTER, DDP

חשבתי על

http://reviews.cnet.com/home-theater-systems/onkyo-ht-s9100thx/4505-6740_7-33332676.html?tag=mncol;lst

או על הרסיבר הזה + רמקולים שצריך להוסיף לו

http://reviews.cnet.com/av-receivers/pioneer-vsx-1019ah-k/4505-6466_7-33496205.html?tag=tpr

ויש לי עוד מספר שאלות:

1. על איזה חברות אתם ממליצים לי להתמקד במסגרת התקציב?

מה דעתכם על חברת KLIPSCH ?

2. אילו חנויות אתם ממליצים לי ללכת ולהאזין שם לרמקולים? חשוב שיהיה להם מבחר ושיהיו מקצועיים.

בתודה

עידו

עריכה:

שכחתי לציין שאני בעיקר רואה סרטי DIVX פחות ומשחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקציב מכובד יחסית לפורום. בניגוד למה שאתה מכיר מעולם המחשבים, מערכת פועלת על חוש וככזאת אי אפשר להניח אותה על סולם דרגות אחיד עבור כולם. לכל אחד מאיתנו סולם דרגות בהתאם לסגנונות המוסיקה שהוא שומע, טעמו, "בשלותו האודיופילית" (במובן של "מה אני חושב שמערכת צריכה לעשות"), גודל החדר ועוד...

לפיכך, מערכת לא קונים על פי המלצת העורך של CNET, אלא יוצאים החוצה לחנויות מתמחות, רצוי עם פסקולים שאתה מכיר ומתחילים לבצע "טעימות" מהסחורה המוצעת במסגרת התקציב.

שים לב שאם אתה בעיקר רואה סרטי DIVX, אתה תאלץ להיעזר באלגוריתמים שינסו לבצע upmix מ-2 ערוצים ליותר, כדי שיהיה לך צליל היקפי. אין לי הרבה נסיון בקולנוע ביתי, אבל אני יכול לנחש שזה לא משתווה לפסקול הרב-ערוצי המקורי של אותו התוכן. אני מציין את זה כי ייתכן שזה יפגע בהנאה שתוכל להפיק ממערכת שבראש ובראשונה נועדה לספק צליל רב-ערוצי.

החדר שלך קטן ולכן הייתי ממליץ לך להתמקד ברמקולים קטנים יחסית, אבל כמובן לא סאטלייטים. במובן של קטנים אני מתכוון לבעלי פרופיל צר ו\או מבנה קומפקטי וסולידי יחסית. System Audio יכולה להיות דוגמא טובה לכך ונדמה לי שדגמי הכניסה שלהם יכנסו לך לתקציב. אישית, הייתי מוותר על סנטר לטובת הרמקולים ובחדר שלך, אפילו על סאב, או לחילופין רוכש מדפיים גם בתור קדמיים וסאב בנוסף (עדיף לחווית הקולנוע, אלא שצריך להיזהר עם הכנסה של סאב לחדר כזה. הייתי מתמקד בסאב שלא יהיה "גדול" על החדר).

חנויות מומלצות: כתוב לנו באיזה אזור אתה נמצא ונכוון בהתאם.

חברות: Wharfedaale, Jamo, Tannoy, Mission, System Audio, KEF, Dali

באשר לרסיברים, כל יצרן מותגי יעשה כנראה את העבודה עבור ביתי (לא בהכרח עבור מוסיקה, אבל זה תלוי גם בגורם "הבשלות האודיופילית")

Klipsch מוכרת אבל לדעתי overrated ואם אני לא טועה גם לא מתומחרת טוב בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

אני מסכים איתך בנוגע לזה שלא צריך ללכת לאתר ולראות מה מדורג הכי גבוה וכך להחליט אבל יש לי נסיון טוב עם בחירת העורך בסינט קניתי שם נגן שהיה בחירת העורך והנגן היה מדהים!!! אז אני די סומך על שיקול הדעת שלהם...

אני גר בנתניה אבל אני יכול להגיע לאיזור המרכז ואיזור חיפה במידת הצורך...

איזה חניות יש באיזורים הנ"ל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שקנית נגן על פי המלצת העורך והיית מרוצה יכול היה להיות מכמה סיבות:

1. מזל. במקרה הדעות שלך עלו בקנה אחד עם העורך.

2. אין לך אמת מידה, כלומר לא טרחת בכלל לבחון נגנים אחרים (במציאות) ולהאזין להם ולכן אינך יודע אם אכן ביצעת את הרכישה הנבונה ביותר עבורך.

3. אם מדובר בנגן נייד, שמגיע עם פשוטות יחסית, סביר להניח שהאלטרנטיבות האחרות גם הן אינן מצטיינות ואיכות הצליל באה לידי ביטוי משני לעומת פרמטרים "אמפיריים" (במרכאות כי זה לא באמת אמפירי, אלא שבהשוואה לאיכות צליל, אלו תכונות שניתן להעביר לקורא בכתבת ביקורת מאחר והן אוניברסליות) כגון נוחות תפעול ופונקציונליות.

אני כמובן מתייחס אך ורק למוצרי שמע (ובמידה לא מבוטלת גם למוצרי הפועלים על חוש הראייה). ברור שאם תרצה לרכוש דיסק קשיח, אפשר לעשות זאת על סמך ביקורת כתובה מאחר ודיסק קשיח נמדד באופן אמפירי (דיסק עם נתונים טובים יותר = מוצר טוב יותר. אבל אפילו שם, מאחר ומדובר ברכיב הנדסי מורכב, הנתונים היבשים לא תמיד מספרים על "התמונה הכוללת" ולעיתים נתקשה להגיע האמצעותם להחלטה מאחר ונעשה נסיון לפרק את השלם לרכיבים מבלי להסביר איך הקורא בבית יכול להרכיב את אותו שלם מאותם רכיבים שסופקו לו. למי שעוד טרח לקרוא עד כאן, הנה דוגמא: איזה דיסק קשיח עדיף, כזה שפולט 20 מגהבייט לשנייה אך בעל מהירות גישה של 25 מילישניות או כזה שפולט 25 מגהבייט לשניה אך בעל זמן גישה של 20 מילישניות? ואיזה עדיף בהתחשב בשימושים שלי? אני מקווה שהמסקנה הובנה), אבל במקרה של מוצר הפועל על החושים, It's a different ballgame.

חנויות מומלצות באזור המרכז: פיוז, סינמה פרדיסו, סטריאו סטאר. חיפוש בגוגל ייתן לך את הכתובות ושעות הפעילות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שקונים מערכת קולנוע בסכום מכובד הולכים לחנות מתמחה

http://www.aufi.co.il/

ממליץ על החנות בחום עם תירצה אפילו תקרא באתר תתרשם מזה שהם מבינים

הם נותנים לך לשבת

להאזין למה שבא לך

עם איזה ריסבר שבא לך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אודיו פידלליטי היא בהחלט תחנה ראוייה, אלא שאני לא בטוח שהיא מציעה מגוון רחב דיו לתקציב הזה. ייתכן ששווה לקפוץ לירושליים ולו בשביל ה-System Audio, אם הם לא זמינים להדגמה באזור המרכז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...