מצלמה דיגיטלית ומצלמת אינטרנט. ? - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמה דיגיטלית ומצלמת אינטרנט. ?


ILYA MOLO

Recommended Posts

שלום לכולם. אני רוצה לקנות דיגיטלית 4 מגהפיקסל. אפשר לעשות אותה מצלמת אינטרנט? המצלמה עצמה יכולה לצלם סירטונים אז למה שהיא לא תוכל להיות מצלמת אינטרנט? צריכים אולי תוכנה מיוחדת?[glow=red,2,300] תתודה מראש לכל העונים[/glow]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה תלוי בעיקר בדגם של המצלמה.

בכל דגם חדש של מצלמות דיגיטליות (לפחות ברובן) איכותית יש אפשרות לחבר את המצלמה למחשב ולהשתמש בה בתור מצלמת .

צריך תוכנה בשביל זה ולרוב היא גם מסופקת עם המצלמה עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע אני לא יודע באילו דגמים רבים בדיוק נתקלתם אבל לא ידוע לי על הרבה דגמים לרוב מדובר במצלמות של חברות אין-שם שהיכותן הכוללת ירודה אז נא להבחין בין מצלמה דיגיטלית למצלמת משהו משולב וטוב ועוד ברמה של 4 מגה פיקסל אני בספק עם קיים ועם תמצא.

ולסיכום תשקיע תקנה מצלמה דיגיטלית טובה של חברה טובה כמו למשל קנון, ניקון,אולימפוס מינולטה וכ"ד.

ומצלמת פשוטה היום אתה יכול להשיג בגרושים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לינקים יעזרו מאד. אני מתכוון לקנות מאמריקה אז לינקים מאמזון גם טוב.עוד דבר אחד:כמעט כל יכולה לצלם קצרים וכולם מתחברות למחשב אז מה הבעיה בעזרת תוכנה לעשות את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כמעט בכלל מצלמות נורמליות (יענו לא כל הצעצועים העלומי שם) שמתפקדות כמצלמת , היחידות שתומכות זה פוגי. אפשר בעיקרון בעזרת כרטיס לכידה (VIVO) ויציאת טלוויזה של מצלמה להפוך כל אחת שיש לה יציאה למצלמת , אבל זה לא תהליך חלק תמיד והיעודים הם שונים ככה שזה גם משפיע.

אין מה לקנות מצלמה לפי זה , קונים איזה דיגטלית שרוצים , ואז קונים מצלמת . מה המטרה - לחסוך עוד 100-150 ש"ח ? שלא לדבר על ארה"ב שזה הרבה פחות. בכלל לא מדובר באותם סדרי גודל , מצלמת עולה פחות מהסוללות לפעמים, אין סיבה לקנות דיגיטלית שזה דבר יקר מאוד לפי התכונה הזאת.

בכל מקרה, המלצה שלי, להעדיף לקנות את שני המוצרים לחוד , בלי שום השפעה על קניית הדיגיטלית עצמה.

עידכון - לגבי ה "מה הבעיה לעשות את זה כי X Y Z" , אז כל הכבוד על ההסברים המפורטים והמאוד טכנים ללמה אי אפשר - אבל זה פשוט לא נכון 8) , הרי אם דיגיטלית פשוטה ביותר של 300 שקל עושה את זה אז מה הבעייה בכל שאר המצלמות ? ;) (הדיליי זה הזמן שלוקח לשמור על הכרטיס - מה שבהעברת ווידאו לא צריך לעשות).

אז בעיקרון נכון - זה לא מסובך לגרום למצלמה להפוך למצלמת אינטרנט , זה לא שצריך לשנות את פס הייצור או משהו , פשוט זה המצב עם היצרנים , לרובם לא אכפת מזה , ובהתחשב בעובדה שמצלמת אינטרנט עולה גרושים - אני יכול להבין את החברות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...