פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים שלום אני מעוניין לדעת האם קיים ראוטר חזק ויקר שמתחבר לכמה מחשבים ומסוגל לפעול עם משחקי רשת בלי פינגים/ניתוקים/בעיות כלשהן?או שפשוט עדיף מבחינת מהירות לקנות מספר מודמים למחשבים וזהו?
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים מה שאתה שואל פה חסר כל היגיון ואני ממליץ לך לעשות קצת שיעורי בית עם רמת הבנה כזאת.תנסה לנסח את השאלה שלך אחרת.
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים מחבר אין לי ידע בראוטרים, בגלל זה אני שואל כאן שאלה פשוטה-האם ראוטר מסוגל לעבוד עם משחקי רשת בלי פינגים ובעיות?
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים מחבר לפי מה שהבנתי ראוטר כן משפיע על משחקי רשת, הרי ראוטר הוא נתב בין כמה מחשבים ויש לו פיירוול שפועל כל הזמן,מן הסתם אמורים להיות בעיות
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים ראוטר הוא ציוד שמקשקר בין שתי רשתות שונות או סמנטים שונים של רשת בשכבה 3 ולא מעבר לזה.כל ההגדרות בציוד הזה הן על אחריות המשתמש בלבד.
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים מחבר ראוטר מקשר בין שני מחשבים למודם אחד של אנטרנט...זה יכול לגרום לצפיפות ברוחב פס לא?ואם כבר יש המלצות לכמה דגמים במחירים נורמליים,והמלצות לגבי מהירות למשחקי רשת? 2.5Mbps זה מספיק?
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים אני מסביר שוב ופעם אחרונה: אין שום קשר בין הlatency שיש לך לחיבור לאינטרנט לבין ציוד הקצה שלך.
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים זה לא מדוייק, ואני יסבירהקשר בין ראוטר לLANTECY בין שרתים אחרים חבוי בשאלההראוטר הוא הכלי שמקשר בין המחשב שלך לכמה מחשבים, אם הראוטר חוסם שרת מסויים בעזרת פירוול שבנוי בתוך הראוטר, אכן הקסם שהוא יחסם, אם אתה רוצה שלא תיהיה חסימה כלל וכלל, או שתפתח את כל הפורטים או שתפתח DMZ HOST, זאת אומרת שזאת בעיית תוכנה ולא סוג הראוטר, בגלל שאתה לא מבין בראוטר ולא הולך כמובן לנתב אותו או להתקין אותו לראשונה, תגיד לטכנאי שהתקין לך\יתקין לך את הראוטר לפתוח DMZ HOST, אבל שתדע שפתיחת הDMZ HOST עלולה להזיק למחשב כי הראוטר הוא גם שכבת הגנה, שכבת הגנה שאתה הולך להוציא כדי לעלות את הLANTECYבקשר לרוחב הפס הדרוש - אני לא יודע כמה אנשים משתמשים ברוחב הפס שלך, אני לא יודע לכמה אחוזים אתה מוקצה, אני לא יודע כמה מחשבים מחוברים, אני יכול רק לנחש, אבל אם אתה שואל, אני חושב ש1.5 מגה לאדם זה יותר מדי בשביל משחקים פשוטים, חבילת גיימרים היא העיקר (שאל את הספקית), ככה יש לך תקשורת לווינית והמהירות פחות מוגבלת למרות שיש הגבלה למידע שעובר במהירות הזאת, עדיין המהירות גבוהה - זה מה שחשוב למשחקיםאבל מה שרוב האנשים אומרים לך פה...זה שהראוטרים בישראל ברובם מסוגלים להעביר כמעט 120 מגה בייט לשניה והמחשב שלך יכול לקלוט 3 גיגה בייט כל שניה.... הספק שמספק את האינטרנט בעל רוחב הפס הרחב ביותר הוא בזק (10 מגה בייט) שזה עשירית מיכולת הראוטר, כלומר אף ראוטר לא ישפיע על מהירות קבלת המידע מהאינטרנט למחשב, רק הספק והתשתית (והשרת שאתה מנסה להתחבר אליו כמובן)
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים Chaosruler, תסלח לי אבל אתה פשוט לא מבין מה אתה כותב. אני מציע גם לך לעשות שעורי בית ואחרי זה לחזור לפה.תפקידו של נתב הוא כמו שכתבתי למעלה לקשר בין שתי רשתות שונות בשכבה 3 בבסיס שלו כציוד רשת.במקרה של עבודה בNAT אין דבר כזה בכלל שנראה latency/jitter כי זה או שהתקשורת מופנת לאותה כתבות או שלא (שחור או לבן) וזה כמו שגם כתבתי הגדרה בציוד שמי אחראי עליה זה רק משתמש הקצה בלבד.שימוש בDMZ host זה פשט טפשי רק מעצם העובדה שניתן לשים בDMZ רק מחשב אחד ולא זה לא רשור בשום אופן להגנה על המחשב.במידה וקיים מנגנון של firewas/IPS בנתב הוא גם רק יחסום או יאפשר תעבורה ולא ישבש אותה בניגוד להגדרות QOS.דבר אחד כתבת נכון: תשלום על חבילות "גיימר" של הפסקים זה מה שיתן שינוי כלשהו במשחקי רשת.
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים מה הקשר פורט חסום לפינג גבוה? אם הפורט חסום אז הוא חסום.. אין פינג בכלל, ואם הפינג גבוה גם אם תפתח 10 פורטים ותגדיר את כל הרשת בDMZ זה לא ישנה בכלל. חוץ מזה שנדיר שמשחקי רשת דורשים פורטים שחסומים. מה הקשר בין חבילת גיימר לתקשורת לווינית? איזה ראוטר יכול להעביר 120 ג'יגה בייט לשניה? אין בכלל סטנדרט כזה... ואיזה מחשב יכול לקלוט 3 ג'יגה בייט בשניה? אפילו ההארדיסק לא יכול לכתוב כזה מהר..
פורסם 2009 באוגוסט 2216 שנים מחבר Chaosruler, תסלח לי אבל אתה פשוט לא מבין מה אתה כותב. אני מציע גם לך לעשות שעורי בית ואחרי זה לחזור לפה.תפקידו של נתב הוא כמו שכתבתי למעלה לקשר בין שתי רשתות שונות בשכבה 3 בבסיס שלו כציוד רשת.במקרה של עבודה בNAT אין דבר כזה בכלל שנראה latency/jitter כי זה או שהתקשורת מופנת לאותה כתבות או שלא (שחור או לבן) וזה כמו שגם כתבתי הגדרה בציוד שמי אחראי עליה זה רק משתמש הקצה בלבד.שימוש בDMZ host זה פשט טפשי רק מעצם העובדה שניתן לשים בDMZ רק מחשב אחד ולא זה לא רשור בשום אופן להגנה על המחשב.במידה וקיים מנגנון של firewas/IPS בנתב הוא גם רק יחסום או יאפשר תעבורה ולא ישבש אותה בניגוד להגדרות QOS.דבר אחד כתבת נכון: תשלום על חבילות "גיימר" של הפסקים זה מה שיתן שינוי כלשהו במשחקי רשת.אני לא יודע הרבה מושגים בראוטר,אבל אני שמעתי על מקרים שמשחקי רשת לא פועלים או עם פינגים גבוהים מאוד בראוטריםחבילות גיימר של ספקיות זה לא מומלץ,צריך פשוט להגביר מהירות וצריך גם דרך התשתית לפי מה שהבנתי,כך שאולי עדיף 2.5MBps -מהירות סטנדרטית למשחקי רשתוChaosruler,משחקי רשת פשוטים הם קרייסיס וcod5?עוד שאלה-ראוטר יכול להתחבר גם לקונסולה ולפעול איתה?
פורסם 2009 באוגוסט 2316 שנים דווקא פורט חסום לא בהכרח מונע מהפורט גישה למחשב בפורט חלופי שלא מתאים למשחק (זה למה המון משחקים משתמשים בטווח פורטים, למשל GunZ Online משתמש בפורטים 6700~6800 כלומר טווח פורטים בין 6700 ל6800) שזה איך שהמשחק כן יתחבר אבל במהירות פחותה, פתיחת DMZ היא רק למחשב אחד ופותח האשכול ציין שהאינטרנט מחולק לכמה מחשבים, ורק אחד מהם "גיימר" שרוצה מהירות גבוהה למשחקי רשת גובהיים, אני לא מבין מה הטעות פה, אולי אתם לא מבינים את רצון פותח האשכול שלא מבין גם בנושא, ששאל בקשר לFirmware של הראוטר ולא סוגי ראוטרים, יש ראוטרים שבהם פועל פירוול שונה בהגנה בדרגה שונה, שזה כניראה מה שפותח האשכול שמע לפני שפתח את האשכול למשל בזק משתמשים בראוטר מקבילי לכל הישוב שלי בשביל "לקשר" בינו לבין הסיב לאינטרנט, ואם מישהו ינסה להכנס לראוטר ולקבל ממנו "אינטרנט", דרך WIFI או דרך קשר רגיל יצטרך לעבור שורה של הגנות וחסימות שבהם יעבור מי פורט לפורט רק כדי לקבל תקשורת P2P (פורט לפורט) שמתאים גם לראוטר וגם למשתמש, למה זה אף פעם לא יוצר בעיות? כי המשתמש הפרטי, לעומת בזק לא נוטה לחסום פורטים בגלל שהאתר שהם עלולים להביא קצת "מזיק" (לדוגמא serials.ws, אני רוצה לראות משתמש בזק שנכנס לשם)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.