פורסם 2011 בינואר 2914 שנים אולי FAR CRY הראשון.אני אישית נגד המעבר לסביבה עירונית, זה מוציא את הייחוד של המשחק בלחימה בג'ונגלים פתוחים לדעתי.
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים אני בכלל שם בגלל הסיפור וסביבות המשחק.לא משנה מה, CRYSIS הראשון בכל משימה השאיר אצלי טעם של עוד. במשימות הראשונות ברגע שהגענו לאתר הבנייה זה היה "וואו, מה זה הדבר הזה שיצא מהמערה ועף פה הרגע/חטף את המפקד שלי", אח"כ באתר החפירה הארכיולוגית זה היה סוג של "פאק, מה זה הדבר הזה" ואחרי זה המשיך ב "Give me more !".במשחק השני למרות שהייתי מוכן למפלצות, עדיין היה מעניין לראות מה קרה ומה היה הסיפור של הדמות השנייה.בשלישי אני מקווה שיהיה סיפור מעניין כי את הגרפיקה ראיתי, ה Multiplayer בכלל לא מעניין אותי כי אני כבר מבין שלא תהיה ה-מפה ששיחקתי בה ימים בזמנו שנקראה Battlegrounds וכללה סביבת ג'ונגל פתוחה, מארבי חוליות טנקים עם טילי נ"ט ולחימה אכזרית בנגמ"שים.אז אני פה בגלל הסיפור והגרפיקה המדהימה.
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים הוא לא היה משחק רע ויש בו אפילו קטעים טובים.את השני אהבתי יותר כי היה יותר אקשן אבל,כל ההייפ שיש סביב המותג "קרייסס" הוא מאוד מוגזם ולא עומד בקנה אחד עם רמת המשחקמסכים.המנוע הגרפי דיי מאכזב בניגוד למנוע של BFBC2.על ה-HD5850 שלי Crysis מרגיש יותר כבד מאשר BFBC2 ועוד הגרפיקה של BFBC2 יותר אפקטיבית ויעילה.
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים אולי FAR CRY הראשון.אני אישית נגד המעבר לסביבה עירונית, זה מוציא את הייחוד של המשחק בלחימה בג'ונגלים פתוחים לדעתי.דווקא את זה רציתי! קצת לראות ערים גדולות בתוך משחק אקשן..מה רע..כמו ב GERAS OF WAR, למרות שזה מקום לא אמיתי אבל עדיין..כל הקטע בבניינים חדשים וכו'.אני דווקא מאוד אוהב את זה, חושב שזה רעיון נחמד, מה יהיה רע במשחק אקשן בפריז ליד השונזאליזה או מגדל אייפל :ו FULLGAZ - זה שהמנוע שלו כבד מאוד זה ידוע מזמן, מה לעשות אם הם לא הצליחו לתקן את זה..בסופו של דבר הכרטיסים של היום מריצים את המשחק לא רע בכלל, אני לא מדבר רק על ה HI-END
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים אני רואה פה ביקורות ומנסה להבין מה יש בו ב-Metro 2033 שהוא מחסל כרטיסי מסך ברמת GTX 580 שוב פעם תכנות גרוע גם על כרטיסי DX11 כמו שהיה עם CRYSIS 1 בזמנו ? פשוט עצוב. נ.ב אני מדבר על זה http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-580-review/14
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים רוב המנועים במשחקי FPS צולעים, זה עצוב אבל ככה זה היום, במיוחד בגלל ההתמקדות בקונסולות. המנוע של CRYSIS צולע, המנוע של MERO צולע לא פחות, המנוע של BF לא יעיל ולא מותאם למחשב, המנוע של COD מיושן והניסיונות לחדש אותו הופכים לקושלים יותר משנה לשנה. ניראה מה CRYTEK עשו עם המנוע הזה אולי סוף סוף הם ישרו קו עם המנועים של VALVE, EPIC ו ID. לצערנו המנוע של VALVE ישן מידי וכרגיל VALVE לא ממהרים, יש להם עוד את EP3 לפתח לפני זה EPIC צריכים לתת שידרוג קל למנוע שלהם, שיפור של התמיכה בריבוי ליבות/כרטיסי מסך ותמיכה ב DX11 וכו'. כרגע מפתחות מוסיפות את הדברים האלה בעצמן ולרוב לא עושות עבודה טובה. ID קרובים מאוד למנוע חדש, ניראה אם הוא ישמור על האיכות של הקודמים (ניראה שכן), למרות שגם המנוע הזה לא יתמוך ב DX11 וגם לא ב OPENGL 4.
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים אם כבר מדברים על מנועים גראפיים, אז זה של CALL OF JUAREZ:BOUND IN BLOOD פשוט מעולה, גם נראה מדהים וגם לא כבד בכלל.
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים צודק, אני בטוח שיש עוד כמה שפספסתי כמו MONOLITH (למרות שגם המנוע שלהם מאוד ישן ועוד לא דיברו על חדש). אבל בסופו של דבר יש יותר לא טובים מאשר טובים.
פורסם 2011 בינואר 2914 שנים אם זה יהיה כמו הראשון מבחינתי זה מספיק טוב, את הראשון סיימתי פעמיים בהנאה ושיחקתי בגרפיקה ממוצעת בלי AA ככה שלא שיחקתי בגלל הגרפיקה..אבל כשקניתי כ.מסך חדש אי אפשר שלא להתקין את המשחק רק בשביל לראות חח
פורסם 2011 בינואר 3014 שנים אני גם לא מבין את מי שאומר שקרייסיס כמשחק גרוע.שיחקתי הרבה משחקי FPS ואחרים ועדיין אין משחק שמתעלה מבחינתי עליו, אף אחד מהם לא נתן לי ריגוש ברמה שקרייסיס נתן.
פורסם 2011 בינואר 3014 שנים כי זה כבר לא משתלם וגם רוב המכירות של המשחקים הם של הקונסולות, אז בטח שאם בקושי עושים משחקים בלעדיים למחשב אז בטח שגם לא יעשו מנוע מיוחד למחשב.רוב המנועים שמשתמשים בהם לPC הם ותיקים (וטובים מאוד לדעתי) כמו Unreal Engine , EGO .Source וכאלה. אין כבר פיתוחים מיוחדים אבל מה שיש בהחלט עושה את העבודה אם המפתחים מחליטים להשקיע ולהוציא את המיץ מאותו מנוע.
פורסם 2011 בינואר 3014 שנים למה לא מפתחים מנועים ל PC בלבד ? שאין להם קשר לקונסולות כמו UNREAL3 כי זה כבר לא משתלם וגם רוב המכירות של המשחקים הם של הקונסולותוהסיבה, כידוע, היא שאנשים מורידים משחקים למחשב, במקום לקנות. וזה המחיר שאנחנו משלמים, פחות השקעה במשחקי מחשב.
פורסם 2011 בינואר 3014 שנים והסיבה, כידוע, היא שאנשים מורידים משחקים למחשב, במקום לקנות. וזה המחיר שאנחנו משלמים, פחות השקעה במשחקי מחשב.דווקא WoW ו-Black Ops מכרו בלי סוף ל-PC. גם SC2. הטענות האלה שהורדות פוגעות במכירות הן די מפגרות.לראיה: Steam.
פורסם 2011 בינואר 3014 שנים אם משחק נפגע מפירטיות כניראה שהוא לא טוב מספיק/הפרסום שלו לא היה מספק. בסופו של דבר המותגים החזקים שמרו על השוק שלהםץ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.