פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים שלום, עד אתמול היה לי אינטרנט במהירות 3 מגה אצל אינטרנט סמייל ושדרגו לנו ל-4 מגה בחינם. כל שהינו צריכים לעשות הוא להתקשר לבזק ולהגיד להם לשדרג לנו את התשתית ל-4 מגה .. נאמר לנו לחכות 24 שעות (לא שיש לי מושג למה ) בכל אופן,עברו 24 השעות ומהירות הורדה שלי נשארה על כ-350 KBPS . בדיוק כמו במהירות אינטרנט הקודמת .. האם ייתכן והשדרוג תכף רק להעלאה? פשוט לא נשמע לי הגיוני .. ולמה הייתי צריך לחכות 24 שעות? תודה
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים תסתכל על הטלפון.....תן לו להסתכל עליך בחיוך סקסי.תפוס אותו.....תן לו נשיקה....וחייג 166 !
פורסם 2009 באוגוסט 1816 שנים אתה מודע לזה שאתה צריך לנתק את הנתב או המודם מהחשמל ואז לחבר אותו שוב בשביל שהוא יזהה את עלית המהירות...?
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים HACK פאפי נא לא להטעות אנשים.בעת שינוי חבילה הנסכרון נופל ומסתנכרן מחדש על מהירות הנכונה !מה שכן ניתן לנסות להלעות ולהחזיר את החייגן במידה ועוד לא התעדכן השרת אימות (LDAP).והכי מומלץ לעיין על התגובה הראשונה שלי - הכי אפקטיבית !
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים אני לא יודע אם בזק שינוי משהו מאז שאני התחברתי והתנתקתי אבל לייב בשיחה עם טכנאי שלהם וכן עם טכנאי שטח שבא לבדוק את תקלת הקו שלנו במשרד הוא אמר לי במפורש שלא לסמוך על הקטע הזה ולנתק את המכשיר משקע הטלפון והחשמל ולהפעיל אותו מחדש.אגב אם אתה יכול לעשות את זה בשניה למה לרוץ ישר ל 166 כשיש משהו בידך?לא הלך? תתקשר זה לא עולה כסף.
פורסם 2009 באוגוסט 1916 שנים hack - במקום לפתוח את הפוסט הזה כולה צריך להתקשר ל166 - שאגב אנחנו הלקוחות משלמים על השירות הזה.כמובן מנגד אפשר להיכנס למודם לראות את נתוני הסנכרון
פורסם 2009 באוגוסט 2016 שנים מחבר שאלתי כי אני פשוט לא סובל לחכות שעה על הקו עד שמישהו עונה לי וגם אז האידיוט לא יודע איך לעזור . ועוד הצליל המתנה החדש הזה פשוט מוציא אותי מדעתי. בכל אופן,בסופו של דבר התקשרתי אליהם ..הבני **** האלו טענו ש"קרתה תקלה" ולא יידעו אותנו . כמובן קיבלנו פיצוי והכל הסתדר.. תודה רבה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.