עבור לתוכן

שאלה בקשר למהירות גלישה (נראה לי שאצלי היא לא תקנית משום מה.)

Featured Replies

פורסם

שלום,

עד אתמול היה לי אינטרנט במהירות 3 מגה אצל אינטרנט סמייל ושדרגו לנו ל-4 מגה בחינם. כל שהינו צריכים לעשות הוא להתקשר לבזק ולהגיד להם לשדרג לנו את התשתית ל-4 מגה ..

נאמר לנו לחכות 24 שעות (לא שיש לי מושג למה )

בכל אופן,עברו 24 השעות ומהירות הורדה שלי נשארה על כ-350 KBPS . בדיוק כמו במהירות אינטרנט הקודמת ..

האם ייתכן והשדרוג תכף רק להעלאה? פשוט לא נשמע לי הגיוני ..

ולמה הייתי צריך לחכות 24 שעות?

תודה :xyxthumbs:

פורסם

תסתכל על הטלפון.....תן לו להסתכל עליך בחיוך סקסי.

תפוס אותו.....תן לו נשיקה....וחייג 166 !

פורסם

אתה מודע לזה שאתה צריך לנתק את הנתב או המודם מהחשמל ואז לחבר אותו שוב בשביל שהוא יזהה את עלית המהירות...?

פורסם

HACK פאפי נא לא להטעות אנשים.

בעת שינוי חבילה הנסכרון נופל ומסתנכרן מחדש על מהירות הנכונה !

מה שכן ניתן לנסות להלעות ולהחזיר את החייגן במידה ועוד לא התעדכן השרת אימות (LDAP).

והכי מומלץ לעיין על התגובה הראשונה שלי - הכי אפקטיבית !

פורסם

אני לא יודע אם בזק שינוי משהו מאז שאני התחברתי והתנתקתי אבל לייב בשיחה עם טכנאי שלהם וכן עם טכנאי שטח שבא לבדוק את תקלת הקו שלנו במשרד הוא אמר לי במפורש שלא לסמוך על הקטע הזה ולנתק את המכשיר משקע הטלפון והחשמל ולהפעיל אותו מחדש.

אגב אם אתה יכול לעשות את זה בשניה למה לרוץ ישר ל 166 כשיש משהו בידך?

לא הלך? תתקשר זה לא עולה כסף.

פורסם

hack - במקום לפתוח את הפוסט הזה כולה צריך להתקשר ל166 - שאגב אנחנו הלקוחות משלמים על השירות הזה.

כמובן מנגד אפשר להיכנס למודם לראות את נתוני הסנכרון

פורסם
  • מחבר

שאלתי כי אני פשוט לא סובל לחכות שעה על הקו עד שמישהו עונה לי וגם אז האידיוט לא יודע איך לעזור .

ועוד הצליל המתנה החדש הזה פשוט מוציא אותי מדעתי.

בכל אופן,בסופו של דבר התקשרתי אליהם ..הבני **** האלו טענו ש"קרתה תקלה" ולא יידעו אותנו . כמובן קיבלנו פיצוי והכל הסתדר..

תודה רבה :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים