פורסם 2009 באוקטובר 2516 שנים HBS- למי אתה מתייחס בדיוק ? אני לא חושב שזה לעניין להאשים, כל מי שיכול עוזר ומי שלא בטוח, מדגיש שאינו בטוח. אם יש לך טענות אישיות אולי יש מקום להודעה אישית, אני חושב שזה מכובד יותר. אני אישית טעיתי לא מעט פעמים, אפילו בפרטים שקשורים למחשב שלי, מתוך היסח דעת ! (רשמתי למישהו שיש בE6400 HDMI כמובן שאין יש רק DP- אח"כ שמתי לב מה רשמתי והתעוררתי, ראה "עריכה"), אז אנא ממך אל תאשים, כולם מנסים לעזור מתישהו הכל מתבלבל ותמיד יש מי שמתקן. זהו,אני חושב שלא צריך לדבר על זה יותרלעניינו:.NBD- זו השם של האחריות העסקית בדל- לפי תנאי האחריות שלהם, על מנת שתוכל לממש אחריות בישראל אתה חייב לרכוש את המינימוםשל NBD ל3 שנים (99$) המודגשת אצלך. הסיבה שאתה לא מוצא את זה בדגם ציינת היא מכיוון שזה דגם שאינו עסקי (latitude, percesion, vostro וכו')! ולכן האחריות שלו בישראל אינה ברורה. הצעות האחריות המקבילה של דגמים לבית נקראות INHOME- ושוב ככל הידוע נכון להיום הם אינן תקפות בישראל במלואן אם בכלל.(לא ברורה- אי אפשר לדעת בוודאות, צריך להתקשר לדל ישראל ולשאול- בעלי ידע וניסיון הוסיפו ובצדק שלמיטב ידיעתם דל מכירה באחריות לחלקים AKA מנהלים).הפירוש הוא NEXT BUSINESS DAY, יום העסקים הבא תקבל שירות לאחר אבחון טלפוני.בישראל בתרגום חופשי וכמובן פחות יעיל מתחייבים על אחריות באתר הלקוח- לא יום אחרי אבל בבית.מניסיון של החודש האחרון- האחריות פעילה ועובדת, מי שלא מכיר ההבדל העיקרי בין אתר הלקוח למעבדה הוא העובדה שלאחר אבחון טלפוני של התקלות (כלומר,אחרי שדל בטוחים שלא מיקרופוסט, אפל, אובנטו ומה שתרצו אשמים, אלא החומרה) הם מכינים רשימה של רכיבים להחלפה ומעבירים את הטיפול ליעל פתרונות (לפחות אצלי)- בד"כ מבצעים הזמנה של החלפים ולא מן הנמנע שתשמעו: "אנו מצטערים מר..., החלק אינו ברשותנו. הזמננו אותו מחו"לוהוא להגיע בימים הקרובים" שזה בסדר גמור ובד"כ מדובר ביום יומיים (מפליא). לאחר תיאום המועד מגיע טכנאי לעסק/בית ופשוט מחליף את הרכיב הפגום.במילים פשוטות- אין תיקון, יש החלפה (אני מניח שהחלק נשלח למעבדה לתיקון/בדיקה ומוחזר כREFURBISHED- שאגב לפי התקנון של דל, זה מה מתקינה לכולם במעבדות וכו' במקרה של מוצר פגום) ולכן ובעיקר זו הסיבה שבעייני מדובר בשירות מעולה.
פורסם 2009 באוקטובר 2516 שנים גם אני קניתי מחשב מDELL OUTLET.וכנראה שאצטרך להפעיל את אחריות הNBD שלי.אבד לי החיבור של הBT בWIN7.אתה חושב שיחליפו לי את הBT?אדווח אחרי שהתקלה תטופל.
פורסם 2009 באוקטובר 2516 שנים אם יש בעיה בחומרה, הם יחליפו, אבל מה לגבי דרייבר ? בדוק באתר של דל אם יש אחד לווינדוס 7 ותתקין יכול להיות שתחסוך את השיחה.
פורסם 2009 באוקטובר 2516 שנים בזמנו בדקתי והיתה רק תוכנה.אני אנסה לבדוק שוב.הבעיה קצת יותר מורכבת כי הBT עבד לי עם הויטסה שהגיעה עם המחשב.גם על WIN7 הוא עבד טוב אבל כשניסיתי לעשות PAIRING לעכבר BT באיזושהי צורה החיבור אבד.אני גם חושב שזו בעיה של דרייברים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.