פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים תקנו אותי אם אני טועה אבל לפי מה שאני יודע הגרסא שמיוצרת בסין היא A00.A01 מיוצרת במקסיקו.
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים על המסך עצמו יש לך service tag, הוא נשלף ונמצא מאחורי רכזת ה-USB: http://www.pandas.co.il/images/mig/fullsize/5817.jpgמה שנקרא, קלעת בול :-)Rev. A01, יוצר בסין, יוני 2009.
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים לפעמים גם השירות חשוב כשבאים לממש אחריות .קניתי מסך כזה בינואר 2009, ורק אתמול שמתי לב שבמרכז המסך יש שריטה קטנה שנראית כשהמסך עובד כשורת פיקסלים שרופים מנצנצים. (טוב, קניתי משקפיים לאחרונה...)התקשרתי ל - DELL, מסרתי את המספר הסידורי שיש בכרטיס הנשלף בצד שמאל, (ינואר 2009, צ'כיה, רויזיה 00).למחרת התקשרו אלי מהמעבדה לשאול אם אני בבית כי טכנאי בדרכו אלי עם מסך חדש !!!כמובן שהייתי בהלם מרמת השירות, טכנאי בא אליך הביתה לשולחן, מנתק את המסך ושם לך אחד דנדש ..בלי לבדוק את הישן, בלי לשאול שאלות. (אגב המסך החדש הוא יולי 2009, סין רויזיה 01).בקיצור, אמריקה.
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים נשמע חלום.. "התקשרתי ל- DELL" - למי בדיוק?למספר של דל ישראל שקיבלתי מפנדה - לא זוכר בדיוק, מתחיל ב - 1-804
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים למספר של דל ישראל שקיבלתי מפנדה - לא זוכר בדיוק, מתחיל ב - 1-804אם תוכל לפרסם אותו כאן זה יהיה נחמד מצידך. תמיד טוב שיש מספר כזה בהישג יד...
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים אם תוכל לפרסם אותו כאן זה יהיה נחמד מצידך. תמיד טוב שיש מספר כזה בהישג יד...sorry זרקתי את הפתקה.בכל אופן זה לא מספר סודי ואפשר לברר בפנדה.
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים לפי כמות ההודעת נידמה שכאילו מכינים כאן קניה קבוצתית לפנטאוז במרינה תל אביב.חברים אני חושב שהגיע הזמן לסגור רשימה ענפה זאת, המוצר הנ"ל לא שווה חמישית מהיתיחסות הרבה שלה הוא זכה
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים Oren_elec, זכית באזהרה נוספת על ספאם. כבר אמרו לך בעבר - להפסיק לזהם את הדיון. לא נראה לך - אל תגיב וזהו. איש לא מכריח אותך לקנות.משום שזוהי האזהרה הרביעית שלך, אתה תטופל ע"י אחראי הפורום הכלליים.
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים אפשר כמובן גם להסתכל בסטיקי...עברתי על כל שלושת הסטיקים, ופתחתי כל קישור שכוללים את ה 2209 בשם שלו...לא מצאתי שום התייחסות למספר הזה :-)בתור שירות לפורום (בזכותכם שמעתי על המסך הזה לפני 5 ימים :-)) אני אתקשר מחר לפנדה לשאול מה קורה מבחינת מחיר לחברי הפורום...באמת מעניין אותי מה המחיר העדכני שלו.
פורסם 2009 בספטמבר 1516 שנים מחבר אמרתי לך קודם לקרוא את הדיון הזה כבר...הגיע הזמן שתעצור עם השאלות ותקרא את הדיוןhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=423791.msg3672860;topicseen#msg3672860
פורסם 2009 בספטמבר 1616 שנים אמרתי לך קודם לקרוא את הדיון הזה כבר...הגיע הזמן שתעצור עם השאלות ותקרא את הדיוןhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=423791.msg3672860;topicseen#msg3672860easy boy...אתה בכלל אמרת "אפשר כמובן גם להסתכל בסטיקי..." והמספר הזה לא מופיע בשום סטיקי.שנית, אמרת לי כבר ממקודם לקרוא את השרשור, וכבר ממקודם עניתי לך שקראתי את כולו. כל הודעה והודעה שבו. גם את ההודעה שהרגע קישרת אליה.זה עדיין לא אומר שאני זוכר את התוכן של כל הודעה, ובטח שלא זוכר שהופיע שם מספר טלפון. זו לא סיבה להגיב בתוקפנות.תודה על העזרה.
פורסם 2009 בספטמבר 1616 שנים דן פשוט תשים את זה בעמוד הראשון וזהו (למרות שאני לא בטוח שכל מסך DELL יקבל כזה שירות)בבירור נושא האחריות מתבצע ע"י "יעל פתרונות משולבים" המספקת שרות בבית הלקוח, ללא תוספת מחיראשר צורף מ"יעל פתרונות משולבים", נציגת DELL בישראל, אישר לי את זה בשיחה טלפונית.סדר הפעולות הוא כזה:1. פונים לתמיכה של דל טל' 1-809-444-688.2. מוסרים את מספר השרות=SERVICE TAG.3. איש התמיכה מנסה לעזור טלפונית או פותח כרטיס/מספר שרות ומעבירו ליעל פתרונות.4. יעל פתרונות יוצרים קשר כדי לתאם ביקור בבית.=================================================
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.