Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 27 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לפעמים גם השירות חשוב כשבאים לממש אחריות .

קניתי מסך כזה בינואר 2009, ורק אתמול שמתי לב שבמרכז המסך יש שריטה קטנה

שנראית כשהמסך עובד כשורת פיקסלים שרופים מנצנצים. (טוב, קניתי משקפיים לאחרונה...)

התקשרתי ל - , מסרתי את המספר הסידורי שיש בכרטיס הנשלף בצד שמאל, (ינואר 2009, צ'כיה, רויזיה 00).

למחרת התקשרו אלי מהמעבדה לשאול אם אני בבית כי טכנאי בדרכו אלי עם מסך חדש !!!

כמובן שהייתי בהלם מרמת השירות, טכנאי בא אליך הביתה לשולחן, מנתק את המסך ושם לך אחד דנדש ..

בלי לבדוק את הישן, בלי לשאול שאלות. (אגב המסך החדש הוא יולי 2009, סין רויזיה 01).

בקיצור, אמריקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי כמות ההודעת נידמה שכאילו מכינים כאן קניה קבוצתית לפנטאוז במרינה תל אביב.

חברים אני חושב שהגיע הזמן לסגור רשימה ענפה זאת, המוצר הנ"ל לא שווה חמישית מהיתיחסות הרבה שלה הוא זכה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Oren_elec, זכית באזהרה נוספת על ספאם. כבר אמרו לך בעבר - להפסיק לזהם את הדיון. לא נראה לך - אל תגיב וזהו. איש לא מכריח אותך לקנות.

משום שזוהי האזהרה הרביעית שלך, אתה תטופל ע"י אחראי הפורום הכלליים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר כמובן גם להסתכל בסטיקי...

עברתי על כל שלושת הסטיקים, ופתחתי כל קישור שכוללים את ה 2209 בשם שלו...לא מצאתי שום התייחסות למספר הזה :-)

בתור שירות לפורום (בזכותכם שמעתי על המסך הזה לפני 5 ימים :-)) אני אתקשר מחר לפנדה לשאול מה קורה מבחינת מחיר לחברי הפורום...באמת מעניין אותי מה המחיר העדכני שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי לך קודם לקרוא את הדיון הזה כבר...

הגיע הזמן שתעצור עם השאלות ותקרא את הדיון

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=423791.msg3672860;topicseen#msg3672860

easy boy...

אתה בכלל אמרת "אפשר כמובן גם להסתכל בסטיקי..." והמספר הזה לא מופיע בשום סטיקי.

שנית, אמרת לי כבר ממקודם לקרוא את השרשור, וכבר ממקודם עניתי לך שקראתי את כולו. כל הודעה והודעה שבו. גם את ההודעה שהרגע קישרת אליה.

זה עדיין לא אומר שאני זוכר את התוכן של כל הודעה, ובטח שלא זוכר שהופיע שם מספר טלפון. זו לא סיבה להגיב בתוקפנות.

תודה על העזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דן פשוט תשים את זה בעמוד הראשון וזהו (למרות שאני לא בטוח שכל מסך יקבל כזה שירות)

בבירור נושא האחריות מתבצע ע"י "יעל פתרונות משולבים" המספקת שרות בבית הלקוח, ללא תוספת מחיר

אשר צורף מ"יעל פתרונות משולבים", נציגת בישראל, אישר לי את זה בשיחה טלפונית.

סדר הפעולות הוא כזה:

1. פונים לתמיכה של טל' 1-809-444-688.

2. מוסרים את מספר השרות=SERVICE TAG.

3. איש התמיכה מנסה לעזור טלפונית או פותח כרטיס/מספר שרות ומעבירו ליעל פתרונות.

4. יעל פתרונות יוצרים קשר כדי לתאם ביקור בבית.

=================================================

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...