פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים דבר ראשון, ההתנייה של השבוע הראשון נובעת מכך שמדובר בהטבה, כלומר דבר שהם לא חייבים לתת.דבר שני, כבר יצאו מהאתר של DELL העולמית מספר סוגי אחריות...האחרונה שראינו, הייתה על פיקסל בהיר 1 או 6 פיקסלים כהים <- החלפת מסך.המדיניות בארץ היא משהו בסגנון של 3 בהירים או כהים...הטבה? אף חנות לא נותנת פה הטבה. זו מלחמה בין כמה חנויות עלינו הצרכנים, ורק בגינה הן מורידות מחירים. אני לא חושב שהחנות מחזירה ליבואן מסך עם פיקסלים שרופים/תקועים הוא מחייב אותה בכסף. יותר מזה - לדעתי (אולי אני טועה) זה ממש לא מזיז לחנות שיש לך מסך דפוק והיא פשוט מחליפה אותו לחדש (באישור היבואן). בגלל זה עדיין לא ברור לי למה כל משווק (פנדה, TMS, נקסטופ) נותן תקופת החלפה שונה, כשלמעשה זה צריך להיות מוכתב מהיבואן.נשמע לי הבסיס של שירות לקוחות הגייוני - קיבלת מוצר תקול, מחליפים לך אותו (מבלי להתייחס לסוגייה של כמה ומה).לגבי מדיניות Dell, יש לך קישור לפרסום רשמי של דל העולמית לגבי מדיניות החלפה?הקישור שהבאתי אני הוא מהפורומים של דל, והוא נכתב ע"י נציג דל שאף מצטט שם של מסמך פנימי שלהם. אם לכאורה היבואן בארץ לא מתייחס למסמך הזה, זו בעיה רצינית.אגב, בשוק מסכי היוקרה (לסלון, לפחות) אין בכלל שאלה של כמה ומה. ההנחה היא שאם השקעת סכום נכבד במסך, גם פיקסל כהה אחד בפיינה הכי נידחת הוא עילה להחלפה, ואף אחד לא יתווכח איתך על זה. ככה גם ראוי להעשות במקרה של מסכי מחשב יוקרתיים (אני חושב שהמסך הנ"ל נמצא קרוב להגדרה הזו, לא?).הערה אחרונה,דנדן, אני רק רוצה להדגיש שאני מתווכח פה מתוך ענין וחו"ח לא כדי להתנגח. כל הכבוד לך ולכם שהרמתם כזה "פרוייקט" והצלחתם להפעיל לחץ צרכני על חנויות.
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים הטבה? אף חנות לא נותנת פה הטבה. זו מלחמה בין כמה חנויות עלינו הצרכנים, ורק בגינה הן מורידות מחירים. אני לא חושב שהחנות מחזירה ליבואן מסך עם פיקסלים שרופים/תקועים הוא מחייב אותה בכסף. יותר מזה - לדעתי (אולי אני טועה) זה ממש לא מזיז לחנות שיש לך מסך דפוק והיא פשוט מחליפה אותו לחדש (באישור היבואן). בגלל זה עדיין לא ברור לי למה כל משווק (פנדה, TMS, נקסטופ) נותן תקופת החלפה שונה, כשלמעשה זה צריך להיות מוכתב מהיבואן.נתחיל מזה שיש כמה יבואנים. פנדה, ככל שידוע לי עובדת עם CMS, ואילו TMS עם אומניטק. נקסטופ בכלל יבואן עצמאי.נשמע לי הבסיס של שירות לקוחות הגייוני - קיבלת מוצר תקול, מחליפים לך אותו (מבלי להתייחס לסוגייה של כמה ומה).פיקסל מת אחד במסך זה לא נחשב לתקלה שמחייבת החלפה. זאת מדיניות DELL העולמית. כל מי שמחליף לך מסך בגין פיקסל מת (בין אם מדובר בחנות קצה, ביבואן, או ב-DELL עצמה) בפירוש נותן לך הטבה מסוימת. ומובן, שהחנויות עושות זאת כדי להתחרות על לקוחות.
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים פיקסל מת אחד במסך זה לא נחשב לתקלה שמחייבת החלפה. זאת מדיניות DELL העולמית. כל מי שמחליף לך מסך בגין פיקסל מת (בין אם מדובר בחנות קצה, ביבואן, או ב-DELL עצמה) בפירוש נותן לך הטבה מסוימת. ומובן, שהחנויות עושות זאת כדי להתחרות על לקוחות.אני מפנה אותך להודעה שלי מלמעלה שכוללת את הציטוט של נציג Dell. עבור סדרת מסכי UltraSharp, יש לדל מדיניות עולמית של החלפה מהפיקסל הראשון!הציטוט נלקח מכאן.אני לא חושב שיש יותר מדרך אחת להבין את הציטוט הנ"ל. לא ברור לי למה בארץ זה לא מיושם כלשונו, בלי ספקות/טובות מאף אחד.
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים אני מפנה אותך להודעה שלי מלמעלה שכוללת את הציטוט של נציג Dell. עבור סדרת מסכי UltraSharp, יש לדל מדיניות עולמית של החלפה מהפיקסל הראשון!הציטוט נלקח מכאן.אני לא חושב שיש יותר מדרך אחת להבין את הציטוט הנ"ל. לא ברור לי למה בארץ זה לא מיושם כלשונו, בלי ספקות/טובות מאף אחד.הבעיה היא שבציטוט הוא אומר שכל פיקסל מזכה בהחלפה:If your UltraSharp Premium Series monitor has any permanently lit Hot pixel/Bright dot or Dead pixel/Dark dot, then this warrants a replacement monitor.אבל במסמך שהוא מפנה אליו בבירור אומרים שהכוונה היא לפיקסלים בהירים בלבד (מה שגם ככה לא קורה במסך IPS):http://www.dell.com/downloads/ap/services/ultrasharp_premium_lmt_guarantee.pdfThe Premium Panel Limited Guarantee applies to UltraSharp LCD panels under Limited Warranty1 with bright pixel defects only. The Premium Panel Limited Guarantee does not cover LCD panels with dark/ black dot type of dead pixels.אז הנה, בבקשה - שתי דרכים שונות להבין את אותו הדבר.
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים אז הנה, בבקשה - שתי דרכים שונות להבין את אותו הדבר.אני לא יודע מהיכן המסמך הזה, אבל אכן זה מוזר. שתי דעות רשמיות, ספק מנוגדות. בוא פשוט נקווה שלא נצטרך לא את זה ולא את זה :-)
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים כזכור לי בכלל Ultrasharp Premium שהוא מדבר עליהם כללו לפני שנה לפחות את ה 2408WFP, 2709W ו 3008W בלבד, דגמי יוקרה של DELL.האם ה2209W הוא בכלל PREMIUM ?
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים חחח הם לא יכלו להקדים בשבוע?? =/ רק לפני כשבוע בדיוק קניתי אותו מפנדה ב1,300 וכבר המחיר צנח.. זה הגיוני? זה לא עובד שאם יש ביקוש אז המחיר עולה? תקנו אותי אם אני טועה אחלה מחירים לאחלה איכות!
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים אל תדאג לפנדה, הם יודעים טוב מאוד להעלות מחירים כשאין להם תחרות כמו שהיה עם ה2209WFP כשהם רק הביאו אותם ומכרו בכ1600 ואז כל הזמן עם הביקוש העלו לכמעט 1900 ש"ח. זה רק עכשיו כשיש תחרות (וירידת הדולר) הם נאלצים להוריד פה הילוך.
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים מחבר אלכס, עם כל הכבוד, דבר ראשון מדובר ב2209WA ולא 2209WFP דבר שני, היה לפנדה תחרות, והיא הייתה על ידי החנות NEXTOP שהציעו את המסך בהתחלה ב1800 (אחרי שהפורום התעצבן עליהם שהם רצו 2000) ופנדה הציעה את המסך בהתחלה ב1590, ולאט לאט העלו את המחיר, כי בזמנו בנוסף לרצון הרווח שלהם גם הדולר זינק, אתה מוזמן לבדוק כמה הדולר היה בפברואר ובחודשים אחרי... בכל מקרה, גם כשהמסך הגיע לחנויות האחרות המחיר עדיין היה גבוה, ולאט לאט המחיר התחיל לצנוח, במיוחד כשהתחילו השמועות על הפסקת הדגם...
פורסם 2009 בספטמבר 916 שנים די דן לא היה מדובר בשום דולר. המחיר עלה תוך שבוע שבועיים לאחר שהם הביאו משלוח ועוד משלוח. הרי התקשרתי אליהם מדי פעם אמרו לי את זה, יש ביקוש מרימים מחיר. אין תחרות? משאירים אותו שמה.אין לי שום בעייה עם זה אני לא קניתי משמה בסוף את שלושת המסכים שהזמנתי אז והצבעתי בארנק, פשוט עניתי ל LevyVista.
פורסם 2009 בספטמבר 1016 שנים על אף התגובה של פנדה, לא מפחיד לקנות מסך שייצורו יופסק בקרוב?אם מחר תהיה תקלה מי אמר שיתנו לך מסך שבאמת שווה ערך/ביצועים/איכות? כמות מסכי ה-LCD הגרועים גדולה פי כמה מכמות מסכי הLCD האיכותיים....
פורסם 2009 בספטמבר 1016 שנים מחבר אני מציע לך להתחיל לקרוא את הדיון הזה מההתחלה ודיונים אחרים בנושא, במקום שיתחילו לענות לך על השאלות האלו שוב פעם.
פורסם 2009 בספטמבר 1016 שנים על אף התגובה של פנדה, לא מפחיד לקנות מסך שייצורו יופסק בקרוב?אם מחר תהיה תקלה מי אמר שיתנו לך מסך שבאמת שווה ערך/ביצועים/איכות? כמות מסכי ה-LCD הגרועים גדולה פי כמה מכמות מסכי הLCD האיכותיים....במה זה שונה מכל רכיב טכנולוגי אחר שאורח החיים שלו (מבחינה שיווקית) הוא כמעט לעולם לא יותר מכמה חודשים בודדים?
פורסם 2009 בספטמבר 1016 שנים אני מציע לך להתחיל לקרוא את הדיון הזה מההתחלה ודיונים אחרים בנושא, במקום שיתחילו לענות לך על השאלות האלו שוב פעם.קראתי את כל 33 העמודים של שרשור זה, באמת שקראתי. זה לא שאין שם תשובות - אני עדיין תוהה ביני לבין עצמי אם זה כדאי או לא.במה זה שונה מכל רכיב טכנולוגי אחר שאורח החיים שלו (מבחינה שיווקית) הוא כמעט לעולם לא יותר מכמה חודשים בודדים?כשחושבים על זה ככה זה נכון. זה באמת לא שונה מכל מסך אחר או רכיב חומרה אחר. מה שכן, זה שרכיב לא נחשב "חדשני" לא אומר שמפסיקים לשווק אותו או מפסיקים לייצר אותו. פשוט יש מוצרים אחרים, מתקדמים יותר, שתופסים את אור הזרקורים. גם היום אתה יכול לקנות כרטיסי מסך שלפני שנתיים נחשבו משהו-משהו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.