Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 17 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

דנדן, המחיר ב-NEXTOP עודכן ל-1,050 ש"ח גם במכירה הרגילה. אם כי, הם שמו שם הערה שאת ההזמנה יש לבצע דרך המכירה הקבוצתית.

בכל מקרה, אל תכעסו שאני אומר את זה אבל אין שום סיכוי שבעולם שאני אתחייב לרכישת מסך כשכותבים לי מראש שזמן הטיפול בהזמנה הוא 21 ימי עסקים. מנסיוני עם רכישה מחברה אחרת, כתבו 14 ימי עסקים ועד היום ה-15 המוצר לא היה זמין במלאי. באופן מפליא, כשהתקשרתי לבטל ביום ה-15, המוצר קיים פתאום במלאי. כמובן שבכל זאת ביטלתי, כי אם כך הם נוהגים בלקוחות, אני לא רוצה להגיע למצב של מימוש אחריות.

בכל מקרה, לא שאני טוען כנגד NEXTOP בנושא שירות, אני רק אומר שלא שווה לי לשלם 1,080 ש"ח (כולל דמי טיפול) למוצר שיכול להיות שיגיע רק עוד חודש וחצי (21 ימי עסקים, לא כולל שישי, שבת וחגים) כשבפנדה אני רואה שמישהו כבר קנה ב-1,190 ואפילו אם הם מוכרים 1,250, כשזה יבוא רשמי, ההפרש בינם לבין NEXTOP כבר לא כל-כך גדול.

בכל מקרה, אני שוקל לרכוש את המסך, אבל מיבוא רשמי בלבד. לא רוצה לקחת הימורים בנושאי מימוש אחריות, לא בשבוע הראשון ולא בשבוע ה-52.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כנ"ל.

אני כבר הרבה זמן מתלבט לגבי המסך הזה (אני פשוט רוצה 24... והוא סוג של פשרה) אבל אחד מהתנאים הבסיסיים שלי הוא זמן אספקה נורמלי. 21 ימי עסקים (וגם זה מתחיל להיספר רק אחרי שהקבוצתית תסתיים אם הבנתי נכון) זה לא משהו שאני אישית מוכן להקריב בשביל הבדל של 100 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי שאלה בנוגע לאחריות על המסך- לפי תיאור המוצר באתר של דל יש על פיקסל שרוף ראשון החלפה של המסך למשך כל תקופת האחריות

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=uk&l=en&cs=ukdhs1&sku=198660

The Premium Panel Guarantee ensures replacement of your monitor should even one bright defective be found on the screen during the warranty period.

האם בארץ נותנים אחריות כזאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא שמת לב Milford Cubicle הגיב אחרי מה שכתבתי' date=' ולא הגיב בנוגע לזה, כי הוא יודע איזו חנות העלתה את הטענה.

חנות אחרת העלתה את הטענה הזאת ולא אני, השם שלה שמור לבינתיים.

אני סך הכל מבקש מהקונים שברגע שיקבלו את המסך שיבדקו את הנושא ויעדכנו אותנו.

[/quote']

בחיי נמאס לי כל האנטי NEXTOP המרומזת שלך דן.

אני אישית קניתי מהם מסך שהם כתבו במיוחד שהוא REFURBISHED כי היו הראשונים להביא את ה 2408 A01 לארץ כמעט שנה(!!!) לפני שהייבוא הרשמי של CMS בכלל הביא את המשלוח הראשון שלו. המסך הגיע עם מדבקה מיוחדת מתחת למסך מטעם האומרת שהמסך הוחזר ע"י לקוח אחר ונארז מחדש והייתה גם החשבונית של יהודי אחר מברוקלין שקנה אותו כאות לאותנטיות המכירה. מעבר לזה המסך הגיע בקופסה גדולה בהרבה מזאת שמסכים רגילים מגיעים בה ולא היה צל של ספק שכל העסקה הייתה כשרה.

אז לא מעניין אותי טענות או לא יודע מה, אם תקנה אישית מNEXTOP ויהיו לך בעיות, דבר. עד אז תבין עובדה פשוטה:

יש חנות אחת בישראל שעושה ייבוא מקביל וזה זול כי אין לך עמלת ייבואן, זה כאילו אתה קונה ישירות מ CMS בלי שחנות קצה תעשה עלייך רווח.

הם מביאים דגמים שבכלל אין בארץ ואני עד ללפחות שניים כאלה זה ה 1909FP (דאז) וה U2408 כעת (המסך החדש עם E- שהחליף את ה 2408WFP).

*גילוי נאות: אישית קניתי מנקסטופ רק פעם אחת אבל אחרי שראיתי כי טוב בערך עוד 7 מסכים נקנו ע"י חברים שלי, כולל שלישייה של 2209WA בשבוע שעבר שהגיעו ללא דופי .

שבת שלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש חנות אחת בישראל שעושה ייבוא מקביל וזה זול כי אין לך עמלת ייבואן, זה כאילו אתה קונה ישירות מ CMS בלי שחנות קצה תעשה עלייך רווח.

ובלי ש-CMS יעשו עליך רווח. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בהחלט חושב שאין שום מקום לרמיזות כאלה ואחרות על כך שחנות זו או אחרת מוכרת רכיבים משומשים כחדשים ועוד. אם יש עובדות, חובה להציגם כאן, אם אין עובדות, אז בבקשה לא לומר כלום. בלתי אפשרי שאנשים פה יפיצו שמועות כאילו רס"ר שמועתי מנהל את הפורומים. זה לא מקובל ולא ניתן לזה יד.

אלכס, אבל כן, NEXTOP כן אמרו דברים מוזרים אחרים, כמו זה שהם מביאים באופן אישי מחו"ל מסכים ולכן המחירים התחרותיים, אבל שמצד שני הם גם מביאים מיבואנים רשמיים בארץ, כך שהאחריות היא דרך יבואן רשמי. זה כבר מבלבל את האנשים שאין להם ממש מושג מאיפה הגיע המסך שלהם ולמי לפנות במידת הצורך בשירות. נוסף על כך, NEXTOP גם ציינו כאן שגם במקרה שהמסך שהם הביאו הוא בייבוא אפור, על ישראל לכבד את האחריות עליו, מה שלא דווקא נכון. אנחנו לא יודעים מה הם הנהלים של לגבי ייבוא אפור אבל אני די בטוח שלא חלה שום חובה על היבואנים הרשמיים לטפל בלקוח שרצה לחסוך ורכש מסך שהגיע בדרך לא דרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחיי נמאס לי כל האנטי NEXTOP המרומזת שלך דן.

תראה, ברגע שחנות אחרת (ושוב פעם אני אומר, לא פנדה) מציינת בפני ש"בדקתי עכשיו עם CMS סתם בשביל הקטע , על נקסטופ , הוא הביא עסקה של מסכי רפרביש ! הוא מסתיר את זה מקהל הקונים , רק שתהיה סגור על זה שלא יהיו לך בעיות אח"כ ושלא יבואו אלייך בטענה שסידרת פה את הגולשים ... תבדוק את זה אחי..."

וגם הודעה אחרי זה הוא כתב לי

"עדיף שזה לא יהיה לציטוט , ואם לא יוצא לך מזה כלום אז כל הכבוד לך - ישר כוח אתה תורם הרבה לקהל הגולשים אם כך

... לגבי נקסטופ , תן להם לשבור את הראש מול הקונים , ברגע שיוודע לקונים שזו תרמית יהיה לבחור שמח Smiley

אני יגבש לעצמי כמה רעיונות למכירות קבוצתיות ונתעדכן פה או במייל שמסרת לי... תודה לך"

שוב פעם, כרגע השם של החנות לא יכתב פה, ומאחר שההודעה שלו לא מאומתת, בגלל זה ביקשתי מאנשים שיבדקו את זה.

אני אישית קניתי מהם מסך שהם כתבו במיוחד שהוא REFURBISHED כי היו הראשונים להביא את ה DELL 2408 A01 לארץ כמעט שנה(!!!) לפני שהייבוא הרשמי של CMS בכלל הביא את המשלוח הראשון שלו. המסך הגיע עם מדבקה מיוחדת מתחת למסך מטעם DELL האומרת שהמסך הוחזר ע"י לקוח אחר ונארז מחדש והייתה גם החשבונית של יהודי אחר מברוקלין שקנה אותו כאות לאותנטיות המכירה. מעבר לזה המסך הגיע בקופסה גדולה בהרבה מזאת שמסכים רגילים מגיעים בה ולא היה צל של ספק שכל העסקה הייתה כשרה.

במקרה שלך הודיעו מראש שמדובר על מוצר מחודש, ועל זה אין טענות, אבל ברגע שימכרו לך מוצר במחיר של חדש, ותגלה שהוא מחודש, זה לא יפריע לך?

אז לא מעניין אותי טענות או לא יודע מה, אם תקנה אישית מNEXTOP ויהיו לך בעיות, דבר. עד אז תבין עובדה פשוטה:

יש חנות אחת בישראל שעושה ייבוא מקביל וזה זול כי אין לך עמלת ייבואן, זה כאילו אתה קונה ישירות מ CMS בלי שחנות קצה תעשה עלייך רווח.

מה אתה אומר על הדיון הזה?

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=428348.0;topicseen

הם מביאים דגמים שבכלל אין בארץ ואני עד ללפחות שניים כאלה זה ה 1909FP (דאז) וה U2408 כעת (המסך החדש עם E- שהחליף את ה 2408WFP).

יש הבדל בין להביא את הדגמים, לבין להציע אותם למכירה באתר, ואז לציין 21 ימי עסקים עד שהמסכים יגיעו...

סך הכל מדובר על אופציית קנייה, בלי הבטחה שהמוצר יגיע, כפי שקרה עם ה2209WA שהרבה אנשים העדיפו לשלם עליו 1800 ולקבל אותו כמה שיותר מהר, ולבסוף הם ביטלו את העסקה וקנו מפנדה, כי המסכים של פנדה הגיעו מוקדם יותר לארץ...

*גילוי נאות: אישית קניתי מנקסטופ רק פעם אחת אבל אחרי שראיתי כי טוב בערך עוד 7 מסכים נקנו ע"י חברים שלי, כולל שלישייה של 2209WA בשבוע שעבר שהגיעו ללא דופי .

אתה טוען שהחברים שלך הזמינו מהקנייה הקבוצתית וכבר קיבלו?

אז שיבדקו בשבילנו מול את מה שביקשתי.

ומוזר שהם היחידים שקיבלו עד עכשיו, ואם הם לא היחידים, אשמח אם האחרים שקיבלו יגיבו גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, אבל כן, NEXTOP כן אמרו דברים מוזרים אחרים, כמו זה שהם מביאים באופן אישי מחו"ל מסכים ולכן המחירים התחרותיים, אבל שמצד שני הם גם מביאים מיבואנים רשמיים בארץ, כך שהאחריות היא דרך יבואן רשמי. זה כבר מבלבל את האנשים שאין להם ממש מושג מאיפה הגיע המסך שלהם ולמי לפנות במידת הצורך בשירות. נוסף על כך, NEXTOP גם ציינו כאן שגם במקרה שהמסך שהם הביאו הוא בייבוא אפור, על Dell ישראל לכבד את האחריות עליו, מה שלא דווקא נכון. אנחנו לא יודעים מה הם הנהלים של Dell ישראל לגבי ייבוא אפור אבל אני די בטוח שלא חלה שום חובה על היבואנים הרשמיים לטפל בלקוח שרצה לחסוך ורכש מסך שהגיע בדרך לא דרך.

הסאגה הזו של נקסטופ וכל התהיות נמשכת הרבה הרבה יותר זמן ממה שרציתי. בזמנו פניתי ליעקב מנקסטופ, וביקשתי שייתן תשובות ישירות ומלאות לכל השאלות הנוקבות של חברי הפורום. תשובות שניתנו בהודעה הזו:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=423791.msg3650162;topicseen#msg3650162

קיוויתי שההסברים יעצרו את כל הבלאגן, אבל נראה שאנשים עדיין לא מבינים את המשמעות אז אנסה להסביר.

זו כבר פעם שנייה לפחות שאני זוכר את עצמי מסביר את הדברים האלה, אז אנסה להסביר בצורה הכי מפורטת ומדויקת שאני יכול, ותסלחו לי על ריבוי המילים.

בארצנו אנו רגילים שבמוצרים שאנו רוכשים (בעיקר מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומחשוב, אבל גם רכב ואחרים) מי שנותן את השירות הוא היבואן. כי היבואן הוא לרוב הנציג הרשמי של היצרן ומטפל בכל עניין התיקונים וההחלפות ישירות מול היצרן.

לכן יש נטייה של אנשים לראות בצירוף המילים "יבואן רשמי" איזשהו לחש קסם שמבטיח להם "שקט נפשי", "גב יציב" וכל שאר הקלישאות שאנשים מציינים בדרך-כלל במקרה זה. ובצד השני של המטבע יש צירופי מילים כמו "ייבוא אפור/מקבילי" שבד"כ מתייחסים אליו כמו איזו קללה.

בפירוש יש מקרים שבהם יחס כזה מוצדק. בוא נאמר שאם אני קונה מצלמה באיזה דוכן בשוק בצ'יינה-טאון, ואפילו שהיא באריזה המקורית ולא נפתחה, לא הייתי מצפה שיש לה איזושהי אחריות או כל דבר. הייתי אומר תודה שהיא לא גנובה.

גם יש מצבים שבהם יש איזשהו הסכם בלעדיות בין יבואן ליצרן, ובמצב כזה אותו יבואן הוא הגוף היחיד שמייבא באופן רשמי והיחיד שמורשה לתת שירות תיקונים והחלפות.

אבל זה בפירוש לא המצב באופן גורף. במקרה הכללי, לא חייב להיות ולא תמיד יש קשר כלשהו בין היבואן לנותן השירות.

קחו לדוגמה מחשבים של Lenovo. מי שנותן את השירות עליהם בארץ היא IBM ישראל, בהתאם להסכם השירות ביניהם לבין Lenovo. עם זאת, IBM ישראל לא מייבאת ולא מוכרת שום מחשב של Lenovo. ולא משנה ממי תקנו את המחשב, בין אם מדובר ביבואן גדול (כמו CMS, תגה מגם, או אחרים), לבין יבואן קטן, או אפילו בייבוא אישי, השירות הוא של IBM ישראל, ובלבד שהמחשב מכוסה באחריות בינ"ל בישראל לפי מדיניות לנובו.

כנ"ל לגבי מחשבים של HP (שמקבלים שירות ב-HP ישראל), וגם אחרים.

כשזה נוגע למוצרי DELL, המצב יותר מורכב. פה אין שום הסכם בלעדיות, ויש מספר לא קטן של משווקים/יבואנים "רשמיים". לצורך העניין ניתן לעיין ברשימה כאן:

http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/israel?c=il&cs=ildhs1&l=he&s=dhs

פה תראו גם את CMS, אומניטק, ואחרים מוכרים יותר או פחות.

מה קורה לגבי שירות? ובכן, חלק מהיבואנים מחזיקים מעבדות משלהם. למשל, מעבדות CPM של CMS. אלה מעבדות מורשות ע"י העולמית לתת שירות תיקונים והחלפות. מה שאומר שעל כל תיקון שהם מבצעים במסגרת האחריות - הם מקבלים זיכוי מ-. אגב, זה לא משהו ייחודי ל-, אני מכיר גם חברות שמוכרות מוצרי HP/IBM/Lenovo (ולבטח אחרים) ומחזיקות מעבדות פרטיות מורשות ע"י אותם יצרנים.

מן הסתם, זה לא באינטרס שלהם לבצע תיקונים למוצרים שלא נרכשו דרכם. לזה איתי (americium) התכוון כשאמר שאין שום חובה על היבואנים הרשמיים.

עם זאת, יש גם נציגות רשמית של בארץ, הידועה בשם DELL , אשר אינה קשורה ליבואן ספציפי, ויש מעבדה מרכזית של DELL שנותנת שירות תיקונים לכל מוצרי DELL (מעבדת יעל פתרונות בהרצליה).

מבחינה משפטית, אם מדובר בנציגות של DELL העולמית, ולא סתם יבואן/מעבדה מורשית, הם חייבים לספק שירות לכל מוצר של DELL.

למיטב הבנתי, יעל גם מאפשרת לפעמים להזמין מוצרים של DELL ישירות דרכם, אם כי זה לא העסק העיקרי שלהם. כשנקסטופ אמרו שהם קנו מ-DELL , הם התכוונו בדיוק לכך. מעולם לא ראיתי טענה שלהם שהם הזמינו מיבואן רשמי כלשהו (CMS/אומניטק/CDATA). אם הייתה טענה כזו, אבקש קישור אליה.

ולכן אין שום סתירה בין האמרה שחנות X מייבאת מסכים בעצמה לבין זה שהאחריות ניתנת ע"י חברת DELL , כי מדובר בנציגות רשמית ולא יבואן. אף אחד מעולם לא טען, כזכור לי, שמישהו מהיבואנים יטפל במסך שנרכש מנקסטופ.

מה ה-catch? ובכן:

1) לגבי מעבדת יעל - לא ראיתי שום מסמך רשמי שמעיד על כך שאכן מדובר בנציגות רשמית של DELL, אם כי הניסיון מראה שהם כן מטפלים במוצרי DELL, אפילו שלא הוזמנו דרכם אלא דרך יבואן כלשהו, ובפרט מסכים שהוזמנו מנקסטופ ובוודאות בייבוא מקבילי. על כך אני יכול להעיד באופן אישי. האם מדובר במשהו מסודר שניתן לסמוך עליו? נקסטופ מצהירים שכן, ועד עתה אין לי שום עדות למשהו אחר.

2) בהתייחסותי למחשבי לנובו אמרתי ובלבד שהמחשב מכוסה באחריות בינ"ל בישראל. לגבי מסכי DELL, גם כן, לא ראיתי שום מסמך שמסביר בצורה מפורטת ומדויקת את התנאים והמדיניות של DELL העולמית למתן אחריות בינ"ל למסכים. באופן תיאורטי, DELL העולמית יכולה לא לכבד אחריות בינ"ל על מוצר מסוים, ובמקרה זה היא לא תשלם ל-DELL / יעל פתרונות על החלפת/משלוח המוצר לחו"ל, ובמקרה כזה, נציגויות אלה לא יסכימו לתקן את המוצר, שכן זה יהיה על חשבונן. לא נתקלתי אף לא במקרה אחד שבו זה קרה, אני לא יודע אם זה באמת משהו שיכול לקרות, אבל לפחות בתאוריה, כל עוד אין לי אסמכתא רשמית, אני לא יכול להתעלם מהאפשרות הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כך, אולי כדאי להסדיר את זה בצורה רשמית מול ישראל ו-NEXTOP. זאת בהנחה כמובן, שמנכ"ל NEXTOP יהיה זמין ומוכן לספק תשובות אמיתיות וכנות ולשתף פעולה בעניין, כי אני די בטוח של- לא תהיה בעיה לשתף פעולה. להיפך, זה צריך להיות אינטרס שלהם שיהיה סדר בבלגן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...