מי החליף חלק פגום ב KSP בעבר? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מי החליף חלק פגום ב KSP בעבר?


IME3

Recommended Posts

קניתי מחשב ב 10000 שח

קור7 920

אסוס GTX280

6 גיגה קרוסייר דומינטור 1600

לוח אסוס P6T DELUXE

ספק קרוסייר 750

הקנייה הייתה לפני 7 חודשים

בוא נתחיל בהרכבה שנמצאו בה בעיות

הזכרון טריפל צאנל לא הותקן בצורה נכונה במקום לשים זכרונות בצורה סימטרית בכל סלוט שני פנוי שהם הסלוטים הכתומים התקינו לי בסלוט שחור ובסלוט כתום שישר אחריו ואז שתי סלוטים פנויים ועוד זערון אחרון בסלוט שחור

בנוסף הספק כוח הותקן הפוך עם המאוורר מופנה כלפי מטה מוצמד למארז בצורה חנוקה

עכשיו לבעיה העכשווית

המחשב לא יגיע ל פוסט תזומרת לא נדלק ואין שום ביפים האורות נדלקים המאווררים פועלים אבל אין פוסט

ניסיתי להעפיל את המחשב עם סטיק זכרון אחד בלבד בכל הסלוטים

ועם כרטיס מסך ובלי

עדיין ללא פוסט

הדבר כבר קרה כמה פעמים בעבר וכנראה מדובר בלוח עם בעיות

הייתי בחנות אחרת לפני חודש להתקיו קירור ושם קרה אותו דבר והבן אדם שם היה מעולה מקצועי ויודע מה הוא עושה

שעתיים הוא עבד על המחשב בנסיון לברר מה הבעיה

ללא הצלחה ואמר לי לקחת את המחשב ל KSP ולממש אחריות

בסופו של אותו יום חזרתי הביתה והמחשב פשוט עבד כאילו לא קרה כלום בצורה רנדומלית

אבל לפני כמה ימים שוב באה אותה בעיה ואין פוסט

היום לקחתי את המחשב ל KSP

דבר ראשון האנשים שבונים שם את המחשבים לא ממש ידעו מה זה P6T DELUXE

ולא ידעו מה החשיבות של לשים זכרונות בצורה סימטרית בהרכבה

בגדול הם התעלמו ממני והייתי צריך ללחוץ כדי להוציא מהם איזושהי אינפורמציה על מה הולך לקרות ומה הדרכים שהם הולכים לנקוט בתיקון המחשב שלי

כל מה שהם יכלו להגיד לי שזה "הולך לקחת הרבה זמן"

ובמקביל אילצו אותי לחתום על טופס "נזק פיזי" שאומר שהם לא יהיו מחוייבים להחליף לי שום חלק במידה ומשהו "עקום" לפי דבריו של אחד הבחורים שם

התעניינתי איזה בדיקות הם הלוכים לעשות בשביל לברר מה לא בסדר במחשב ואיזה חלק הוא הבעייתי

להגיד לכם את האמת אני ממש לא רואה שהם מבינים בכלל מאיפה להתחיל ומה הם הולכים לעשות

אין להם במלאי עוד לוחות 1366 או אפילו זכרונות וכרטיסי מסך שהם יכולים לבדוק את הלוח שלי איתם

בעוד שבחנות השנייה שהייתי KBM בתלפיות הבן אדם הביא לוח 1366 אחר וחיבר עליו את הספק שלי

והביא כרטיס מסך משלו וחיבר על הלוח שלי

ועשה הכל בשביל לברר מה הבעיה שבסוף הגיע למסקנה שהלוח שלי הוא הבעיה

KSP לא השאירו אותי עם הרגשה טובה וחוסר ידיעה בכללי

כל מה שנתנו לי זה דפים של כיסוי תחת מהצד שלהם לחתום עלייהם ואת האינפורמציה ש"זה יקח הרבה זמן"

אני יעדכן מה קורה עם המחשב והשרות של KSP בזמן שמנסים לממש אחריות

אבל אני כבר יכול להמליץ לכם להמנע מלקנות ב KSP

ולקנות בחנויות יותר קטנות דווקא שמתעסקות עם חברות בעיקר ומהצד מוכרות גם לאנשים פרטיים

תמיד יש שם יחס אישי יותר טוב בכללי וגם במקרה של בעיות שצצות

מישהו מימש פעם אחריות ב KSP ויכול לתרום אינפורמציה כיצד הלך לו?[br]פורסם בתאריך: 6.08.2009 בשעה 21:23:04


ועוד משהו מהיום

יש לי TRUE COPPER על המעבד

וביקשתי אם אפשר לשמור את המחשב שוכב על הצד בזמן שהוא אצלהם שם

ענו לי שאין מקום להשכיב אותו ובכלל שמו זין

ובכלל אני די מודאג מהמחשבה שהילדים שם יפתחו לי את המעבד וישחררו את הקירור למה אני מדמיין שקל מאוד לעשות נזקים איתו

ואחרי זה להתנער מאחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לי החליפו כמו חלקים. 2400PRO בAGP שסבל מארטיפקטים הוחלף תוך שבוע בערך.

קשיח הוחלף לי במקום פעמיים. וזה רק ציוד שלי אישית. עם ציוד של לקוחות היו עוד מקרים.

אבל ברשתות כאלו זה מאד תלוי מי הטכנאי / לאיזה סניף אתה מגיע / מידת העומס על המעבדה וכמה הציוד שאתה מביא קל לבדיקה.

אני נהניתי מהשירות של סניף רעננה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהבאתי ספק שפשוט לא נדלק, החליפו לי על המקום.

אני משער שלוח שמקולקל רדנומלית יהיה קצת יותר בעייתי, אבל אם יצליחו לשחזר את התקלה אז סביר להניח שיחליפו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון, אני מפחד כמוך, יש לי לוח שברובו הוא תקין, אבל יש לו תקלות בחיבורי הUSB שלו

ואני מפחד לקחת אותו למעבדה, שבסוף לא יאשימו אותי בנזק ללוח וידרשו ממני לשלם משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר ירושלים, אז אני יכול להמליץ לך על החנות p-see בקרית יובל, יש שם מבחר אדיר ובחור מאוד אמין ומקצוען.

נתקלתי במקרה דומה, שחבר קנה והתקין אותו כמו שצריך, והזכרון פשוט שרף את הסלוט והלוח הפסיק לעבוד.

אחרי כל זה כשהוא הגיע להחזיר את הזכרון בטענה שהוא פגום ושהוא רוצה להחליף אותו ובנוסף לקנות לוח חדש, האיש מכירות עוד רצה להוריד לו 20 ש"ח מהמחיר המקורי של הזכרון בגלל שהאריזה פתוחה, אני לא יודע אם הדביל ההוא חשב לרגע שאפשר להתקין בלי לפתוח את האריזה.

אני אף פעם לא הייתי חובב של בדיוק מהסיבות שציינת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר מתאים לפורום כללי, אבל אני מניח שמנהל יעביר את הדיון לשם.

בכ"מ אני כמעט קניתי מחשב בKSP, אבל כמו שהבחור מעליי אמר, יש חנות קטנה בי-ם P-SEE שהיא הכי מומלצת בי-ם.

אני קניתי מהחנות הזאת מחשב, כל פעם שהמחשב עשה בעיות ישר בעל המקום בלי להסס אמר לי להביא את המחשב והוא יעשה למחשב בדיקות. והוא אכן עשה את זה, אני מאוד מרוצה מהשירות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו קניתי אצלהם מחשב שלם עם מסך בגודל 17 אינץ' (LCD כמובן). המסך בא עם 2 פיקסלים מתים. חטפתי קריזה, לקחתי אותו אליהם והם החליפו אותו במקום לאחד אחר מאותו דגם. שנתיים אחרי המסך מת- הציג רק לבן (מסתבר שזאת לא בעיה יוצאת דופן), המסך נלקח לחנות והוחלף לאחר שבוע. סך הכל הם היו בסדר. מדובר בKSP רעננה, לא מכיר את הסניפים האחרים. המחשב עצמו אחרי 3 שנים עדיין מתפקד יופי, ממנו אני כותב כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחמת חוסר החנויות בירושלים קניתי (או שלחתי אנשים לקנות) 5-6 פעמים בP-SEE ולא היתה פעם אחת שלא עשו בעיות (חלק פגום וויכוח

להחליף, עיכוב הזמנה, חוסר התאמת ואי רצון להחליפם ועוד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חוזר על טענתי - 5-6 פעמים ובכולם בעיות והתנהגות מאוד לא מקצועית של המוכרים. חברים שלי התחיל כבר לכנות אותה "PEE-C".

ולא, אין לי שום אינטרס\עניין וכו' בחנויות מחשבים כלשהן בירושלים או בכל מקום אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח הדיון ... לא מובן לי איך הסכמת לחתום על דבר כזה בכלל .

לוחות אם מעבדים וכו' לא עולים לנו סתם ככה אלפי שקלים , יש סיבה שהם יקרים ויש סיבה שאנחנו קונים אותם כל אחד לשימושו האישי .

גם אני מירושלים ויש לי מחשב מחנות קטנה במרכז העיר ... בוא אני יסביר לך משהו נורא פשוט , נשרף לי הלוח אם פעמיים והתהליך הוא כזה > X48-DS4 שרוף שולח לחנות > הם שולחים לחברת היצרן בארץ > וחוזר אחורה אליי חדש . ככה פעמיים , ובפעם השנייה שלחו לי גX48-DQ6 ! עד שהבינו שהספק הוא הבעיה.

בלי לשאול שאלות אתה הלקוח שילמת על המוצר שלך שיש לו לא סתם ככה אחריות ל-3 שנים ... האחריות לא הייתה כזאת ארוכה אם היה איזשהו ספק שהמוצר פגום.

עכשיו לבעיה העכשווית

המחשב לא יגיע ל פוסט תזומרת לא נדלק ואין שום ביפים האורות נדלקים המאווררים פועלים אבל אין פוסט

ניסיתי להעפיל את המחשב עם סטיק אחד בלבד בכל הסלוטים

זה סממן ללוח שיש לו overvolt זתומרת שהספק פגום , מוציאים את הבטרייה של הלוח ואת הכבל של הספק לכמה שעות ובודקים שוב . בדרך כלל הכל חוזר כשורה .... ואם לא אז תממש אחריות גם על הלוח וגם על הספק.

[

בעוד שבחנות השנייה שהייתי KBM בתלפיות הבן אדם הביא לוח 1366 אחר וחיבר עליו את הספק שלי

והביא כרטיס מסך משלו וחיבר על הלוח שלי

ועשה הכל בשביל לברר מה הבעיה שבסוף הגיע למסקנה שהלוח שלי הוא הבעיה

לכמה זמן הוא חיבר אותו ? הוא ניסה העלאת וולטים בביוס ? אני ממש בספק שזה הלוח דפוק .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחמת חוסר החנויות בירושלים קניתי (או שלחתי אנשים לקנות) 5-6 פעמים בP-SEE ולא היתה פעם אחת שלא עשו בעיות (חלק פגום וויכוח

להחליף, עיכוב הזמנה, חוסר התאמת ואי רצון להחליפם ועוד).

שטויות..

חנות איכותית, מקצועית ומאוד אמינה. רכשתי שם כמה פעמים ובעל המקום שהוא גם המוכר תמיד נותן שירות חם, ביתי ומכניס למעבדה חופשי לראות מה עושים.

מיכוון שציינת "ששלחת קונים" אתה מוזמן לשם בעצמך כי משום מה נראה לי שבכל דיון שיש את P-SEE באופן מגמתי אתה מנסה להשמיץ בכל מיני טענות שונות ומשונות. ולכן נראה לי דוקא שאתה בעל עיניין בנושא. אתה בכלל יודע היכן בדיוק הם ממוקמים? :lol:

למען הסר ספק: נשאלתי, נבדקתי ועברתי את כל התחקירים האפשריים..אין לי כל קשר עיסקי עם החנות ואינני בעל עינין. אני לקוח מרוצה שמקבל יחס בכל רכישה שלי ושל חברים כמו שצריך לקבל לקוח, ואת זה כנראה כמה חנויות צריכות ללמוד (אני רגיל משהות של שנים בחו"ל ליחס כזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשנתיים האחרונות אני קונה אך ורק מKSP סניף רעננה.. שירות יחסית טוב ואנשים מאוד נחמדים, כרטיס 4850 התקלקל לי פעמיים..., פעמיים הוחלף במקום..

כמו כן קניתי שם 8800GT והחלטתי שאני רוצה להחליפו ל4850 והוחלף לי ללא ויכוחים מיותרים(כמובן בתוספת הפרש)

בכל מקרה קניתי שם כבר הרבה ציוד.. השירות שלהם מאוד נחמד אין לי תלונות..

למרות שבסניפים אחרים שקניתי של KSP הייתה לי חוויה קצת פחות טובה...

אתה צריך להכיר את המדיניות שלהם טוב טוב בשביל לקנות שם ולהיות מרוצה..

בכל מקרה..

אני קונה משם אך ורק חלקים ולא מחשבים מורכבים אף פעם...

מכיוון שבמידה ואני קונה חלקים אני יודע שאני מרכיב את המחשב ואם כבר יש נזק פיזי זה על אחריותי ואני לא מתבאס על החנות אלא על עצמי(מה שלא קרה וכנראה טפו טפו גם לא יקרה)

כל עוד אני דואג ששום חלק אצלי לא יהיה לו נזק פיזי.. החנות לא יכולה להאשים אותי..

כאשר אני מביא אליהם חלק אני מבקש מהם לבדוק אותו יסודית ולחתום על מסמך שהם בדקו את החלק ולא מצאו שום נזק פיזי..

זה במידה והחלק צריך להיכנס למעבדה..

ואז אני רגוע.. כי הם לא יוכלו להגיד לי שהיה נזק פיזי - כי סגרנו את הפינה הזו.

אז או שהם יחזירו לי את אותו חלק רק מתוקן.. או שיביאו לי אחד חדש....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנס לסניף הר-החוצבים בירושלים נראה אותך..

יושב שם ערס במקרה הטוב עם רגלים על השולחן..אוכל ועושה לך טובה שבכלל מדבר אתך.

אחרי הרכישה אתה עובר לידו ואז זה "המחסן" שבו אתה אמור לקבל את החלק..יוצאת לך גורילה גרוזינית ורק מהפחד אתה חותם על מסמך/אחריות ובורח מהר מהחנות.

היו עליהם לא מעט תלונות, כנראה שכשיש זיכיון להפעלת חנות (זה זיכיון באמת או שכירים?) אזי לא מענין אותם כי הם מחכים לתלוש של תחילת החודש.

אנחנו באינטל כבר כמעט לא רוכשים מהם רק במקרים ממש דחופים וממש לזמינות מהירה של פריט כמו DOK או או משהו דומה, מחשבים ממש כבר לא משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...