כיצד להדליק את המחשב ללא כפתור ההפעלה (חשש לבעיה בלוח הקידמי) - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כיצד להדליק את המחשב ללא כפתור ההפעלה (חשש לבעיה בלוח הקידמי)


NDickler

Recommended Posts

שלום לכולם, אחרי שחשבתי שיש לי בעיה בספק כי אני מדליק את המחשב והוא לא מגיב גיליתי שיש LED על הלוח שנדלק כשהמחשב מחובר לחשמל,

הסתכלתי ואין דברים מפוצצים על הלוח, לכן עכשיו ואני חושש לבעיה בלוח הקידמי,

כיצד אני יכול להדליק את המחשב ללא לוח זה?

(המחשב נבנה עכשיו מחלקים ישנים ועדין לא עלה פעם אחת כמו שצריך...)

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאמור להדליק את המחשב זה מיקרו-סוויצ' שמחובר (בכבל) ללוח אם. יש בד"כארבעה החוטים שיוצאים מהחלק הקדמי של המארז - לד של דלוק/כבוי, לד של HD, מיקרו-סוויצ' הדלקה ומיקרו-סוויצ' ריסט.

המון פעמים הם יהיו מחוברים ביחד בצמה כזאת. בכל מקרה בתור התחלה תוודא שכבל המיקרו-סוויצ' של כפתור ההדלקה של המארז באמת מחובר למקום הנכון בלוח (לפעמים מסומן על הלוח PW לידו או משהו כזה, אם אין כלום תחפש תרשים של הלוח בספר ההוראות או באינטרנט).

אם זה מחובר נכון אז תבדוק שהכפתור הדלקה (במארז) באמת לוחץ על המיקרו-סוויצ - יכול להיות שמשהו קצת זז ובעצם אתה לוחץ 'על ריק'. ואז תנסה ללחוץ ישר על המיקרו-סוויצ' ותראה אם זה עובד.

אם המיקרו-סוויצ' מחובר למקום הנכון, ואתה לוחץ ישירות עליו ושום דבר לא קןרה תנסה לקחת מיקרו-סוויצ' אחר ולחבר לשם ולהדליק דרכו (נגיד תפרק את ההוא של הריסט בשביל הבדיקה). אם גם זה לא יעבוד, יש שתי אופציות סבירות לדעתי - לוח דפוק, או באמת ספק דפוק (זה שהלד נדלק אומר שיש חשמל, אבל אולי לא זרם נמוך מדי או לא יציב או לא יודע מה).

בהצלחה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...